Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dinamed CBD, Critical CBD, Gnomo en Jack op het balkon.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Zoveel aandacht en liefde, daar moet wel een lekker rokertje vanaf komen

    Comment


      #77
      Ik ben gestopt met curen, volgens mij is het wel droog. Alleen Jack moet nog in de pot.
      Ik bedenk me achteraf, als ik nou van te voren die wekpotten had gewogen, dan had ik nu heel simpel het gewicht van de gedroogte toppen kunnen bepalen. Als. Jammer, volgende keer slimmer.

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Leuk kweekje Slome Joop en het kan alleen maar
        beter worden de volgende keer toch?

      #78

      Comment


      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        jajaja die verrekte lekkere Critical ....

      • Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        De beste autoflower voor mij dit jaar is de Jack AF. Zoals je weet, ik hou van wilde wiet.
        Het is een lekker wietje. In groei en bloei op 100 meter afstand te detecteren met het reukorgaan. Direct het grootste nadeel. De hele wietgeur herkennende omgeving weet dat er wietplanten staan. Ergens ben ik blij dat mijn Jackie al een tijdje geleden geslacht is want de hele tuin rook naar haar. Tot op de stoep. En in de slaapkamer. Dat zit niet fijn als de buren bezoek hebben.
        Ik ben benieuwd wat jij (en je vrouw) van deze soort gaan vinden.
        Voor mezelf kan ik voorzichtig beginnen te constateren; hoe meer de plant stinkt, des te meer ik geniet van het effect.

        Ik vind het wel interessant de CBD soortjes die hier dit jaar op het forum zijn verschenen. Ook omdat ik zelf nu wat planten heb staan waarvan de THC/CBD productie invulleritis blijft. Hasjboompjes.
        Laat de vergelijkingen maar rollen Joop.

      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        Ok, ik heb dus zeker een stuk of 4 zoekopdrachten besteed aan het woord "invulleritis" voor dat ik zelf begreep wat je er mee bedoelde hahaha
        Ik vermoed idd dat Jack de stinkerd was op mijn balkon, het rook de hele zomer erg sterk voor die kleine plantjes die ik heb staan, nu heb ik alleen nog 2 Dinamed CBD staan en die ruiken nu amper. De Gnomo rook ook wel lekker. Maar wat je zegt is waar, ik heb me wel een beetje zorgen gemaakt dat mijn zij/boven buren dit zouden ruiken en klagen. Is niet gebeurt gelukig. Probeer volgend jaar gewoon ook een Critical CBD! Ess en ik zijn er erg enthausiast over en ik ben wel benieuwd wat doorgewinterde blow(st)ers er van vinden of is het blowerinnen?

      #79

      Comment


      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Ha Joop. Dat is fijn om te horen! Misschien dat die "vreemde" geur dan toch aan de af soort ligt. Die heeft toch andere voorouders dan de fem soort die ik heb staan en ik ruik echt zoete mango met een vleug citrus. Ik word erg blij van je beschrijving en hoe je de werking ervaart. Dat is ook precies wat ik graag naast m'n CDB Critical heb. Een iets mildere soort waarbij je toch een relaxed gevoel houdt met een lichtere stoned gevoel als wat we bij de CDB Criticals ervaren. Bedankt voor je beschrijving. Nog eventjes wachten en dan lees je de mijne.

        Ik hoor nog wel hoelang de buzzzz bij je heeft aangehouden.

      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment

      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Soms moet je even door het slijk, om vervolgens weer in het chille te komen. Misschien moeten ze dat er ff bij vermelden op die Dinafem site hahaha. Je kan er ook zo'n review achterlaten hey Joop. "M'n vrouw zegt dat ze naar poepjes stinkt". Op meligheid scoort Dinamed denk ik wel -++/++ Net als die Critical CBD die ik nu zit te vapen. Buzzz

      #80
      Een dag later, lekker suf, niet zo veel als met Critical. Dat suffen gevoel maakt me nou juist ook rustig, dus dat is goed.
      Ik ben wel meer draaierig dan met Critical, dat vind ik wel jammer. Ik denk dat ik Critical toch lekkerder ga vinden, maar deze heb ik ook gekweekt voor druppels van te maken. Hopenlijk werken die druppels beter dan mijn eerste ervaring ermee, dat ga ik later deze week nog wel testen.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-ronde-met-thc

      Comment


      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Dank je wel voor het delen van deze ervaringen!

      #81
      Ik zal ook nog even de boel afronden hier, hoewel ik het niet zo uitgebreid ga doen zoals sommige andere hiet op het forum.

      Dit is wat ik had staan in 2018:
      Dinamed CBD Autoflowering
      Critical+ Auto CBD
      Jack Herer Auto
      Gnomo Auto

      Ik zou olie gaan maken, maar ben halverwege overgestapt op vapen en doe nu bijna niets met de olie.

      De Dinamed is waar het mij in eerste instantie om te doen was, om er olie van te maken. Na een aantal keer te druppelen EN ook te vapen moet ik tot de conclusie komen dat ik het geen fijne soort vind. Ik wordt er onrustig van, in plaats van rustig. Ik lees in mijn eigen verslag terug dat mijn eerste ervaring was dat ik er rustig van werd, hoe dat nou kan weet ik ook niet, want ik ben echt klaar met deze soort. Het ruikt een beetje naar... nou ja, naar kots. In de vorm van dat wijn ook naar verbrand rubber kan ruiken (Pinotage) en toch vind ik dat een lekkere wijn soort.

      Critical vind ik een hele fijne soort, Ik wordt er lekker ontspannen van en blijf toch heel helder in mijn hoofd, bijna alsof ik niets gevaped heb, maar wel de ontspanning dus. Ruikt gewoon lekker naar wiet.

      Jack is denk ik mijn favoriet, deze wordt ik nog meer ontspannen van als van Critical en een beetje melig ook nog, altijd leuk Ik ben ook wat minder helder, daarom doe ik deze alleen in het weekend, leuk om naar uit te zien aan het einde van de week. Mijn vrouw vind dat deze soort naar poepies ruikt, ik niet, ik vind het gewoon naar lekkere wiet ruiken.

      Gnomo heb ik afgelopen weekend voor het eerst geprobeerd, deze lijkt qua werking wel wat op Jack, lekker dus, maar komt nog iets harder aan. De smaak/ geur vind ik niet zo lekker.

      Dus ik gan nu vast verklappen dat ik komend jaar weer Critical en Jack ga planten en nog een soortje, maar dat vertel ik in mijn komende verslag.

      Bedankt allemaal voor het volgen van mijn verslag, hopelijk komen jullie ook dit jaar weer meekijken, ik heb veel hulp gehad van julie advies en leuke berichten

      Comment


      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment

      • Lambalski
        Lambalski commented
        Editing a comment
        Ik heb ook olie gemaakt en gebruik het niet meer. Vapen vinden we hier ook lekkerder Zie je volgende verslag wel verschijnen!

      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Mooi verslag. Succes de komende ronde!
    Bezig...
    X