Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Somango XL 1x White Widow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Die paarse kleur op je stengels/bladeren,daar zou ik me geen zorgen over maken. ik zou het water geven goed controleren zoals hierboven vermeld;

    Dus geef niet te veel water, maar als je water geeft, wel MET je voeding.


    --> zoals Plagron ook aanbeveelt Gebruiksaanwijzing

    Voor gebruik goed schudden. Maximaal 5 ml Terra Grow toevoegen per 1 liter water (1:200). Gebruik deze voedingsoplossing bij elke watergeefbeurt in de groeifase.


    succes

    Comment


      #17
      Vul eerst die potten maar eens tot de rand met aarde. Dan geef je overmorgen bij het wateren anderhalve dosis groeivoeding mee. Als ze binnen enkele dagen niet wat donkerder groen kleuren, dan moet je 't in een andere hoek zoeken.
      Meer dan anderhalve dosis groeivoeding zou ik nooit doen, nu is het even om te peilen wat er aan de hand is. Er zit een tekort, dus voor een keertje kunnen ze dat prima hebben.
      Die extra aarde hebben ze ook hard nodig.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #18
        Hoe moet ik die aarde nog bij gaan vullen? Er groeien namelijk al wat stengels onderaan de plant. Beginnersfout op z'n best haha

        Comment


        • Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Bijvullen tot die takken net de aarde niet raken. Want dan kunnen ze gaan rotten. Of slechts een randje ophogen lang de binnenkant van de pot. Of eventueel onderste takken wegknippen. Maar ik weet het niet. Je moet ook oppassen met stamrot namelijk, misschien is het wel een beetje laat om nog van bovenaf op te hogen. Logischer is misschien in dit stadium om van onderaf bij te gaan vullen. Maar dat lijkt me ook vrij onmogelijk zonder ze te verpotten. Dus misschien is het beste niks doen met die aarde. Ik zou liever geen natte aarde rond mijn volwassen wietstam hebben.

        #19
        Bedankt voor het advies iedereen. Ik ga dagelijks bij voeden en gok op deze pot dat hij het houdt
        Ik hou jullie op de hoogte

        Comment


        • Ongeldig
          Ongeldig commented
          Editing a comment
          Dagelijks voeding, voor een of twee keer in de week hei? En dan even kijken hoe je plant reageert in de dagen erna. Anders stuur je ze van het ene uiterste naar het andere uiterste. Wordt ze groener, trekt ze bij? Dan stoppen met teveel voeding te geven. Terugschakelen naar normaal schema. Overvoeden wordt namelijk volgens de regel afgeraden. Minder voeding aangeraden.

        #20
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 3 photos.
        Last edited by LBManolo; 1 September 2018, 11:11.

        Comment

        Bezig...
        X