Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zeitgeist Movement 2019 Buitenkweek.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    500 euro aan zaadjes?

    Comment


    #17
    Wat ben ik toch stom, ik hoef helemaal niet vroeg op te staan om te verduisteren. Gewoon om een uur of 6 in het donker zetten, en als het donker is zet je ze weer buiten.

    Comment


      #18
      zon-300x286.png
      overdag in de Zon in de nacht binnen en gooi die lamp weg
      God was never on your side..

      Comment


        #19
        Hoera! De peyote critical op het balkon en een van de plantjes bij mijn ouders (weet nog niet welke) zijn geboren! Leve de zomer! Leve Cannabis. Fuck de politie. Geef de politie cannabis. Laat je fucken op cannabis.

        Comment


          #20
          Oorspronkelijk geplaatst door zeitgeistmovement View Post
          Fuck de politie
          Deze opmerking kan ik niet zo waarderen. Ik snap best dat het niet leuk is als de politie je plantjes komt weghalen, maar het zijn ook gewoon mensen die hun werk uitvoeren, het is de wet die fout is. Ik denk ook niet dat je veel goodwill kweekt met dit soort uitspraken.






          Comment


          #21
          Last edited by Brandnetel; 10 May 2019, 19:04.

          Comment


            #22
            Ja, dat sentiment zie ik veel. Ik begrijp er niks van. Hier sta je, in het oog van de storm, veel op het spel, veel kansen. Het internet als fantastisch gereedschap om collectief op een hoger niveau te komen. En dan zeg je 'mmm, gaat toch niks opleveren, laten we over koetjes en kalfjes praten'.

            https://www.bbc.com/news/science-env...mr8682WnXXWP5U

            Comment


              #23
              Zeitgeist, ik ben me terdege bewust hoe het er voorstaat met de wereld (ik doel op jouw link) en dat is inderdaad niet goed. Maar daar is in mijn ogen dit forum niet voor bedoelt. Ik ga hierover dan ook niet meer met jou in discussie. Als jij dat wel wil, prima, maar ik haak af. Rook een joint en chill out !

              Comment


              #24
              Dus, get gaat geen autoflowers worden. De peyote is een cm lang, en had zijn kopje in het zand liggen, hopen dat hij morgen weer rechtop staat, hij is niet gestrekt ofzo. De Church, die de gebruikelijke struikvorm hebben aangenomen, worden verduisterd en geoogst half augustus. Half september de peyote.

              Comment


                #25
                filedata/fetch?id=1413394&d=1558700722&type=thumb filedata/fetch?id=1413395&d=1558700724&type=thumb filedata/fetch?id=1413396&d=1558700764&type=thumb De politie kwam vandaag langs. Adviseerden me om de balkon tralies te overdekken met plastic om de plantjes voor het zicht af te schermen. Ik had er 3 staan ipv de afgesproken 2 maar niks over gehoord. Huisbaas 'zo lang je geen 50.000 plantjes op je balkon kweekt is het goed'. Vond ik wel mooi.

                Ondertussen weet ik niet of het tweede plantje bij mijn ouders is boven komen. Mijn ouders zijn op vakantie tot begin Juli en ik heb geen zin om erheen te gaan.

                Hier de twee Church die een dikke maand onder 50 watt zijn voorgegroeid en zijn getopt, in totaal 7 weken oud (deze ga ik half Juni verduisteren 9 weken lang), en de Critical Peyote die in Oktober klaar is van Barneys Farm (promotie zaadje, ik verwacht er veel van).
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 3 photos.
                Last edited by zeitgeistmovement; 24 May 2019, 13:40.

                Comment


                  #26
                  Wauw 9 weken verduisteren, vind
                  dat nogal een opgave. Iig wens ik je succes

                  Ps ziet dr goed uit

                  Comment


                  • Hobbyenmedical
                    Hobbyenmedical commented
                    Editing a comment
                    @zeit ik ga ook verduisteren deze zomer, dus als ik het goed begrijp dan zet ik ze iedere dag om 6 uur donker tot het buiten donker is en dan weer terug na buiten en de volgende dag weer herhalen totdat de bloei klaar is? En is het een probleem dat plantjes wat licht van binnen meekrijgen omdat ze op het balkon staan (grenzend aan de woonkamer)

                  • zeitgeistmovement
                    zeitgeistmovement commented
                    Editing a comment
                    Licht wil je niet hebben, maar misschien werkt het. Proberen maar.

                  • colori
                    colori commented
                    Editing a comment
                    Ik zou toch ook opletten met dat licht van binnenaf. Voor hetzelfde geld wordt het 1 groot piemelfeest op uw balkon..

                  #27
                  Ik mag in de tuin van mijn ouders vijf planten hebben, en we zullen gaan zien of ik daar in totaal een kilo van af ga halen want dat is het doel. Ik heb besteld:

                  Northern Lights - Sensi Seeds

                  Durban Poison - Dutch Passion

                  Laughing Buddha - Barney's Farm

                  Comment


                    #28
                    filedata/fetch?id=1414245&d=1558963818&type=thumb De kweekkast is gereserveerd voor 450 euro.
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                      #29
                      Houd er rekening mee dat de jonge merels binnenkort gaan uitvliegen. Die rommelen graag in stro, en ze trekken graag planten uit de grond.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #30
                        Even een stukje van de Early Skunk gegeten. Lekker!

                        Gaat ook gewoon in de salade mee naar frankrijk.

                        Comment

                        Bezig...
                        X