Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Luhoe 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.
    Autoflowers 2016

    Comment


      #32
      WP_20190806_003.jpg WP_20190806_004.jpg WP_20190806_002.jpg WP_20190806_001.jpg WP_20190806_007.jpg WP_20190806_005.jpg WP_20190806_006.jpg

      Alles op schema wel flink aan het strekken maar daar heb ik elk jaar wel last van. Voordeel is weer dat lucht en licht er dan beter tussen kunnen komen. De enige die niet strekt is de merkwaardige White Widow die een soort van twee stammen lijkt te ontwikkelen met daartussen ook weer een spriet. Ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien. Een paar weken geleden, nog voor het ontkiemdrama schreef ik over een Chocolope. Die ontkiemde ook maar niet. Uitgegraven, zaadje in een bakje water en heel langzaam begon die toch wat te doen. Omdat ik er niet meer in de bak wil, heb ik de choco maar apart in de tuin gezet.

      WP_20190806_009.jpg
      Last edited by luhoe; 6 August 2019, 16:31.
      Autoflowers 2016

      Comment


        #33
        Wat ik zo op youtube zie kan die chocolope een monsterplant worden alhoewel je daar nu niet meer bang voor hoeft te zijn.

        Comment


        • luhoe
          luhoe commented
          Editing a comment
          Nee ik verwacht ook geen dikke choco, meer een hagelslagje

        #34
        Die strek daar heb ik ook wel 'last' van, komt volgens mij omdat de serre wel wat licht tegenhoud.

        Fotoperiodieke planten of auto's?
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

        Comment


        • luhoe
          luhoe commented
          Editing a comment
          Greenspan-folie houdt wel iets licht tegen, en dat strekken ontkom ik blijkbaar niet aan. Ik heb de bak hoog genoeg gemaakt voor strekkende auto`s dus ik laat ze mooi gaan.

        #35
        Eerste tekenen van voorbloei Die WW blijkt toch wel tof te zijn want die ontwikkeld zich als een lage struik met twee stammen
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 6 photos.
        Autoflowers 2016

        Comment


          #37
          WP_20190820_002.jpg WP_20190820_001.jpg

          De white widow is bezig met het doorgroeien als een struik, gaat alleen maar naar de zijkant en niet echt de hoogte in. De overige 5 zitten duidelijk in de voorbloei en laten zien waar straks de toppen komen. Bij de WW is daar nog niks van te zien.

          Iets rode stengels bij sommige (koudere nachten?), trekt dit nog bij als het weer warmer wordt? Of eens rood altijd rood? Ik heb zo net de eerste gieter met regenwater aangelengd met Bio Nova Autoflowermix 15ml/10l en vanaf morgen krijgen de bloeiers hun eerste voeding. Vanaf volgende week zou ik dan volgens het schema heel voorzichtig pk13/14 kunnen opbouwen.
          Autoflowers 2016

          Comment


            #38
            Dacht dat er nog genoeg water in de grond zat maar helaas verkeerde inschatting nu het weer warm is geworden Resultaat is verdorde bladeren onderaan de planten. Frappante is wel dat dit samenvalt met het starten van voeding. Is dit watertekort of voeding die niet goed gaat? (autoflowermix BioNova 15ml/10L)





            WP_20190826_002.jpg WP_20190826_003.jpg WP_20190826_001.jpg
            Autoflowers 2016

            Comment


              #39
              Das voeding morsen op de bladeren + zon en hitte erop volgens mij.

              Comment


              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment

                Die vlekken zie je ook als ze te lang nat staan.
                Dus veel water geven, opdrogen, veel water etc....
                Dat gekrulde blad is door teveel hitte.

              • luhoe
                luhoe commented
                Editing a comment
                Burundanga Water met voeding gaat in de grond , niet over de planten. QnQ Zou best kunnen dat ze te veel water hebben gehad, afgelopen dagen geminderd en eerst grond gecheckt voor dat ik opnieuw water ging geven. Aantal beschadigde bladeren is gelijk gebleven en breidt zich niet uit en wordt niet erger.

              #40
              WP_20190831_001.jpg

              WP_20190831_002.jpg WP_20190831_003.jpg WP_20190831_004.jpg

              WP_20190831_006.jpg WP_20190831_005.jpg

              WP_20190831_007.jpg


              WP_20190831_008.jpg
              Autoflowers 2016

              Comment


                #41
                Van rechts naar links:
                NorthernLights - gaat oke. Had wat brandschade
                Auto Maria2 - Positief verrast - leuke kleine plant - zit goed vol
                SuperSkunk - gaat oke
                "Dal cookie-ding" - tja er zal vast een paar gram afkomen, en misschien blijkt het superspul. Meer een soort voor binnen onder licht denk ik.
                WW - 1 plant 2 stengels, en ze komen echt uit de zelfde hoofdstengel. Nadeel is dat deze zoveel tijd nodig heeft op deze manier dat ik hoop voor de kerst te kunnen knippen
                OG Kush - 2e of 3e jaar op rij OG van huismerk. Vorig jaar ging die al best aardig maar dit jaar lijkt het nog beter. In vergelijking met de rest fors, mooie toppen en doet het verder prima.


                WP_20190917_001.jpg WP_20190917_002.jpg WP_20190917_003.jpg


                En dan was er nog die Choco, die niet wou ontkiemen, maar uiteindelijk toch weer wel. Deze had ik in de tuin gezet maar natuurlijk zijn slakken ook dol op choco Ik las iets over koffieprut, en daar produceer ik dagelijks genoeg van. Dus hele pot tot aan de rand opgevuld met koffie. Plant krijgt naast espresso ook gewoon net als de rest autflowermix + pk13/14 volgens schema.

                WP_20190917_004.jpg
                Last edited by luhoe; 17 September 2019, 20:49.
                Autoflowers 2016

                Comment


                • luhoe
                  luhoe commented
                  Editing a comment
                  Ess nu wel foto`s?

                • Gps
                  Gps commented
                  Editing a comment
                  Ik zie wel foto's

                  Gaat lekker.

                • Ess
                  Ess commented
                  Editing a comment
                  Ja nu wel

                #42
                En hoe ging het nou verder? Kort samengevat: Rot!
                Natuurlijk was ik gewoon te laat dit jaar. De nazomer viel tegen, veel regen en weinig zon.
                Hieronder de ruime helft van de oogst, dan snap je wel dat het niet veel was.
                Volgend jaar begin ik eerder


                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.
                Autoflowers 2016

                Comment


                  #43
                  Ah jammer, een veel gehoord probleem dit jaar.
                  Maar alsnog gefeliciteerd met je oogst. Beetje rustig aan doen, dan kan je toch wel even voort. Is het wel lekkere wiet?

                  Comment


                  • luhoe
                    luhoe commented
                    Editing a comment
                    Djw Joop Ziet en ruikt heel redelijk, ben wel benieuwd. Heb nog genoeg van vorig jaar, en ik verdamp alleen maar, dus heb aan een klein beetje genoeg.

                  • Slome Joop
                    Slome Joop commented
                    Editing a comment
                    Goed om te horen. En volgend jaar hopen op een betere nazomer.
                Bezig...
                X