Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Harms achtertuin kweekje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Is stammetje geen wortel. Lijkt me dat wortel de weg naar beneden wel weet te vinden. Stammetje ws spierwit vanwege gebrek aan zon onder de grond. Mischien voorzichtig ff helpen met helmpie

    Comment


      #17
      Ik heb het erg druk gehad, dus even geen tijd gehad voor een update, maar de glueberry is lekker aan het groeien. De frisian dew is een beetje aan het strekken wat wel jammer is, maar ik vind het ook nog te koud om ze buiten te zetten overdag. Hoe denken jullie daar over? Alleen de skunk wilt maar niet boven komen. Ik denk dat ik morgen maar mijn amnesia haze laat ontkiemen, want heb er niet veel vertrouwen meer in. Ik zal straks ook even wat plaatjes maken.

      Comment


        #18
        Ff mee gluren hier

        Comment


          #19
          Hierbij de beloofde plaatjes. De grootste is de glueberry OG en de plant die erg aan het strekken is is de frisian dew. Ik ga vandaag denk ik mijn amnesia haze laten ontkiemen, want ik heb geen hoop meer voor mijn skunk.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 5 photos.

          Comment


            #20
            Succes!

            Zie je dat ze voor het raam
            licht tekort komen, is maar een hint

            Comment


              #21
              Ja dat zag ik ook al maar ik vind het nog te koud om ze naar buiten te zetten.

              Comment


              • Lambalski
                Lambalski commented
                Editing a comment
                Heb zelf 1 autoflower buitenstaan( savonds wel onder een overkapping) en heb 2 reguliere in groei maar die gaan savonds onder een lamp nog.

              #22
              Denk dat je ze wel al buiten kunt plaatsen, vanavond gewoon weer naar binnen.

              Comment


                #23
                Ik heb het raam waar ze voor staan een stukje open gezet en ze dan schuin tegen het raam en het kozijn laten leunen. Ik zal er straks even een foto van maken. Zo laat ik ze even een beetje wennen aan de koudere omstandigheden buiten, maar met nog wel een beetje de warmte van binnen. Ik ben dan van plan om ze over 1 of 2 dagen helemaal buiten te zetten (en in de avond natuurlijk weer naar binnen te halen).

                Comment


                  #24
                  Nou ik wou dus vandaag een foto sturen van de manier hoe ik ze in het raam heb gezet, maar nu kijk ik naar mijn frisian dew en kom ik er meteen achter dat het niet gewerkt heeft. De plant is te ver gaan strekken. Als ze het nog red gaan ze vanaf morgen naar buiten. Ik heb er laatste hoop nog een stokje in gestoken, zodat als de plant weer een beetje beter wordt hij ergens tegen aan kan leunen. Ik wilde nog een nieuwe amnesia haze auto laten ontkiemen, maar daar wacht ik dan nog even mee tot Juni. De glueberry doet het daarentegen wel prima. Weer wat geleerd, wietplanten in Nederland eigenlijk pas vanaf Juni.
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 3 photos.

                  Comment


                    #25
                    In.juni zou je plant zelfde doen als nu.hoor zolang jij ze achter een.raam.zet. hier staat alles al buiten hoor ook in de nacht nu.
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #26
                      Ze staan bij mij nu ook al buiten. Ik ga aan het eind van de maand mijn Amnesia haze ontkiemen en die dan maar meteen buiten zetten. Nouja van je fouten leer je zullen we maar zeggen.

                      Comment


                        #27
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 1 photos.

                        Comment


                          #28
                          Succes gewenst!

                          Comment


                            #29
                            Voila, jammer van die twee, maar de Glueberry ziet er alvast wel goed uit.
                            Ga je die straks in 20L zetten ?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                            • Harm420
                              Harm420 commented
                              Editing a comment
                              Ja ik denk dat ik hem begin volgende week in een 20l pot zet.

                            #30
                            Voortaan de autoflowers gelijk in de pot zaaien waar ze uiteindelijk in moet staan, autoflowers houden er niet van om overgepot te worden, ze hebben een vastgelegde groeitijd en als je in die tijd stress bezorgd aan je plantje door over te potten/toppen/fimmen etc dan verlies je een hoop groeitijd en zul je dus ook een kleinere oogst hebben.
                            verder op wat strek na ziet de glueberry er goed uit.

                            Comment

                            Bezig...
                            X