Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Harms achtertuin kweekje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Ik kan de foto's niet goed zien alleen als ik mijn nek 90graden draai, als je de volgende foto's maakt doe dat ook met uw telefoon svp haha. Je glueberry ziet er netjes uit hoor.

    Comment


    • Harm420
      Harm420 commented
      Editing a comment
      Eigenlijk nooit op gelet, maar het klopt wel...
      Zal er zeker de volgende keer even op letten

    #47

    Comment


      #48
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 4 photos.

      Comment


        #49
        Geen idee welke voeding je gebruikt maar op de flessen van Plagron staat er dat de voeding eenmaal verdunt nog 24h goed blijft.

        Ziet er goed uit voor de rest!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

        Comment


        • Harm420
          Harm420 commented
          Editing a comment
          Biocanna bio flores

        • colori
          colori commented
          Editing a comment
          Staat gewoon in de beschrijving op de site..
          Binnen 24h de aangelengde oplossing gebruiken.

        • Harm420
          Harm420 commented
          Editing a comment
          Ik heb canna even gecontacteerd om het zeker te weten en wat ze zeggen is dat het ongeveer 2 dagen houdbaar is. Nouja dan mist ze maar 1x voeding...

        #50
        Jammer van de FD
        Anderen zien dr mooi uit

        Alvast een hele fijne vakantie

        Comment


          #51
          Wat is er mis met de FD dan? Andere plantjes staan er lekker groen bij
          - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
          - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

          Comment


          • Harm420
            Harm420 commented
            Editing a comment
            Zie dat ik daar geen foto van heb geplaatst, zal ik zo nog even doen.

          #52
          Nou het is alweer een tijd geleden dat ik wat gepost heb en er is ook veel veranderd. Ik heb tussendoor vakantie gehad en nog een drukke week, waardoor ik er niet aan heb gedacht om iets te posten. Maar dat mag de pret niet drukken, want er is een hoop gebeurd.

          De glueberry OG is (zoals te zien op de foto) bijna klaar. Ik ben sinds gisteren begonnen met flushen. Het is een erg mooie plant geworden en ben er zeer tevreden mee.

          De Amnesia haze is sinds de vorige post ook erg veranderd. De plant is een slag groter geworden dan de glueberry en staat ook al mooi in bloei.

          De andere 3 plantjes ( 2 keer ww en frisian dew) staan er ook erg goed bij en staan nu ook al een tijdje in grotere potten. Ik ben erg verbaasd dat de frisian dew nog is gaan groeien, want ik had eigenlijk de hoop in dat plantje al opgegeven.

          Ik ben tot nu toe erg tevreden met het resultaat. Als iemand tips of opmerkingen heeft laat het me snel weten.
          Attached Files

          Comment


          • Harm420
            Harm420 commented
            Editing a comment
            Ik zie meteen al dat de plaatjes gedraaid zijn. Kan iemand mij vertellen hoe ik ze een kwartslag draai?

          • kroket
            kroket commented
            Editing a comment
            Door ze voortaan in landschap modus te maken in plaats van portret modus Volgens mij worden ze tijdens het uploaden namelijk automatisch in landschap modus opgeslagen.

          • Harm420
            Harm420 commented
            Editing a comment
            In portret modus maken is voor mij makkelijker. Er is geen andere manier om ze recht op in een post te krijgen?

          #53
          Gaat mooi

          Comment

          Bezig...
          X