Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Dames en heren wederom slecht nieuws, ik zie wit poeder op het blad en in topjes verschijnen. Dit is meeldauw neem ik aan? Het zit nu nog vooral onderin maar ik ga er niet vanuit dat ik nog wat te oogsten overhoud dit jaar.

    Onderin is het het ergst maar ik zie ook bij de bovenste toppen een paar hele kleine vlekjes.

    Volgens mij zouden ze wel binnen een week of 2 klaar moeten zijn. Is er nog een manier om de meeldauw een beetje in toom te houden of is het echt definitief klaar. Ik las iets over bakpoeder met melk en water?
    Attached Files

    Comment


      #32
      Ik vraag mij af of deze al klaar lijken voor de oogst. Kan iemand hier wat inzicht in geven?
      Attached Files

      Comment


        #33
        Een week of 7-8 vanaf de eerste bloei
        Eerste bloei was 20 juni ongeveer ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • WillemW
          WillemW commented
          Editing a comment
          Ja zo ongeveer. Wat ik wel apart vind is dat aan de hoofdtop van een van de planten al heel veel bruine trichomen te zien zijn, maar aan de rest van de toppen niet echt.

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Trichomen gaan nooit allemaal tegelijk verkleuren.
          Oogsten is altijd een compromis. Je hebt altijd wat topjes die verder zijn dan andere.
          Zorg in ieder geval dat er geen doorzichtige/heldere trichomen zijn, dat zal nog wel een weekje duren.

          Ben je wel van de meeldauw af ?

        • WillemW
          WillemW commented
          Editing a comment
          Ah oke, dat klinkt logisch. Ja voor zover ik weet ben ik er vanaf gelukkig. Ik heb 1x wat melk en water erop gespoten en de dingen die helemaal wit waren eraf gehaald en nooit meer iets van gezien. Kan natuurlijk nog terugkomen maar voor nu is het klaar.
      Bezig...
      X