Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweking Eend kweekt Jack Herrer en Gold Rush

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweking Eend kweekt Jack Herrer en Gold Rush

    Korting op 420shop
    Daar zijn we weer! Vorig jaar was leuk, dit jaar leuker (hopelijk).

    Gold Rush Outdoor (spliff seeds) is vandaag in de grond gegaan, ben erg benieuwd naar dit soortje.

    De Jack Herrer is een autoflower (wietzaadjes huismerk) die ik heb gekozen door de goede verhalen van Ongeldig. De planten komen allebei in de volle grond te staan en de Jack zal ik daar ergens komende dagen ook gewoon in ontkiemen, fles eroverheen en die redt zich wel. In de winter flink wat paardenschijt en compost door de grond gemengd en laatst ook nog wat dus dat moet goed komen.

    Ik heb er zin in!

    Kweking Eend

    #2
    Succes
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #3
      Veel succes! Die Gold Rush ga ik dit jaar in een 60l kuip kweken. Daar ben ik erg benieuwd naar.
      Vorig jaar heb ik de Fast Bud, ook van Spliff gezet. Was ik erg tevreden over!

      Colori
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

      Comment


      • Kweking Eend
        Kweking Eend commented
        Editing a comment
        Leuk! Ik ben benieuwd hoe het jou dit jaar afgaat. Als je een verslag maakt zal ik je zeker volgen.

        Kweking Eend

      #4
      kwaak eend!

      Comment


        #5
        Ben allicht van plan om een verslagje bij te houden. Ik ben vooral benieuwd naar de schimmelwerende eigenschappen waar ze gekend voor zou staan.. we gaan het zien!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

        Comment


          #6
          Al die positieve praatjes van mij hebben geleid tot de aanschaf van meerdere Jackies verspreid over het forum. Stinken, groot groeien, lekker roken. Hopelijk voor jouw ook een bevredigend eindreslutaat.
          Mijn Jackie dit jaar telde 61 dagen groei en ging toen bloeien. Dat doet ze nu. Ze heeft nog geen meeldauw. Want dat is een van de zwakkere eigenschappen, daar is ze gevoelig voor. Hou dat in de gaten tegen de tijd dat ze in bloei gaat. Evt. preventief al behandelen met neemolie.
          Ik denk dat ze geen comfortfles nodig hebben maar doe het als dat is wat je niet laten kunt.
          Op naar de eerste foto's!
          Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

          Comment


          • Kweking Eend
            Kweking Eend commented
            Editing a comment
            Neemolie heb ik nog in huis, dus deze dame zal ik zeker een spray'tje geven. Ik voel wel wat voor die fles, een soort schattige wiet maxi-cosi. Zal binnenkort eens een foto'tje schieten.

            Kweking Eend

          • Ongeldig
            Ongeldig commented
            Editing a comment
            Pas je op dat je niet teveel gaat voelen?

          • Kweking Eend
            Kweking Eend commented
            Editing a comment
            Haha misschien is het kwaad al geschied...

          #7
          Beiden zijn boven, en doen het opzich prima tot nu toe.

          Alleen vandaag foutje gemaakt met bewatering van de Jack Herrer, want ik had de sproeier aangezet voor de rest van de moesten en was haar even vergeten. Ze heeft nogal veel water gekregen ben ik bang. Tijdje op rantsoen dan maar!

          Fotos uploaden lukt nu even niet.. Zal het binnenkort wel weer proberen

          Kweking Eend

          Comment


            #8
            Oorspronkelijk geplaatst door Kweking Eend View Post
            Beiden zijn boven, en doen het opzich prima tot nu toe.
            Dat is goed nieuws!
            Leuk dat je ook Jack gaat doe, die had ik vorig jaar ook en ga ik dit jaar weer doen omdat ze zo beviel
            Succes!






            Comment


              #9
              Was een weekje met vakantie, dus even spannend wat ik zou aantreffen als ik thuis kwam.


              Gold rush doet t goed, maar de jack herrer is opgegeten door slakken. Ik had het liever andersom gezien maar het zij zo. Ze heeft nog een lobblaadje dus fotosynthese is mogelijk, zal ze het nog redden denken jullie?

              Heb inmiddels ter vervanging chocolope auto laten ontkiemen.

              Oja, die gold rush outdoor ruikt nu al verrukkelijk vind ik!

              Kweking Eend
              Attached Files

              Comment


              • Slome Joop
                Slome Joop commented
                Editing a comment
                Dat is balen
                Maar gewoon volhouden, ik denk dat Jack gewoon nog gaat groeien hoor, kan zelfs nog een hele mooie plant worden!

              #10
              Ai, das jammer voor die jack, maar als ze nog een blaadje heeft, zal ze toch nog doorgroeien? Vlgns mij moet je dr nog niet opgeven maar aan de andere kant als jullie nog geen binding hebben dan is loslaten mischien beter

              Comment


                #11
                Zonde van de JH. Komt er misschien nog wel door, ik zou hem zeker nog effe laten staan.

                Pluk, ik moet keihard aan dit deuntje denken bij uw comment:

                 
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

                Comment


                  #12
                  Blijft onkruid en dat krijg je niet zo maar kapot Nou had deze slak een aardige vreetkick volgens mij.
                  Mooi laten staan, wie weet wat er nog van komt Succes deze ronde!
                  - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                  - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                  Comment


                    #13
                    Ja wellicht was het ook een merel die zin had om aan een plantje te trekken oid. Jackie mag iig nog even blijven! Kijken hoe ze er over een paar dagen uitziet.

                    Comment


                      #14
                      Die heeft zeker een knauw gehad, zo gaat het helaas als de eend van huis is. Dan dansen de slakken op de auto's.

                      Hopen dat Jack even de schouders eronder gooit en alsnog wat nieuw blad aanmaakt. Dan zou het moeten lukken.

                      Ik zet m'n stoeltje even neer, altijd gezellig hier.

                      De gold rush staat er prachtig bij!

                      Succes dit seizoen

                      Comment


                      #15
                      Ej Eend, succes weer dit jaar! Kom je wel nog tegen he

                      Comment

                    Bezig...
                    X