Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ronflonflon met Joop Balkon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hi Joop, heb je verslag helemaal gemist, maar zie dat je al bijna klaar bent . Geniet ervan!

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Dank je @Maniac
      Het zijn ook best veel verslagen en ik volg ze ook niet allemaal. Soms voel ik me best lullig daarom, maar het wordt te veel leeswerk als ik elk verslag moet volgen, dus ik kies er ieder jaar een paar uit, de rest wens ik natuurlijk ook veel succes.

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Zo is dat!

    IMG_0033.JPG

    IMG_0034.JPG

    Inmiddels heb ik een tweede lading wiet in een weckpot gestopt, het is de WCB 2. Even kijken of de RH niet te ver omhoog schiet, anders nog 1 a 2 daagjes uit de pot.

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Dank je Ess gewoon verkouden, maar tegenwoordig is er niets gewoons meer aan gewoon verkouden

      In 70 minuten tijd is de RH van 54 naar 57 opgelopen. Hopelijk stijgt de RH nog even door, maar ik vind het spannend, ik weet niet of die nog 8 puntjes erbij gaat halen, wat ik wel wil.

    • Gps
      Gps commented
      Editing a comment
      Gefeliciteerd, geniet er maar van.

    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Dank je Gps dat gaat wel lukken.

    Comment


    0000004370.jpg
    Hoop dat jullie samen lekker genieten van je eigen rokertje
    God was never on your side..

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Hahaha, leuk plaatje Bella.
      Dank je

    • De Blue Dreamer had ik dit jaar voor het eerst, op aanraden van colori . Mooie plant! Goed te knippen, ruikt erg lekker en sterk. Zeker nu ze in de curepotten zit ruikt en smaakt deze soort verreweg het lekkerste van de drie soorten die ik dit jaar had staan. Sativa, dus high, inderdaad dat doet ze. Als ik dit vape zit ik met een big smile in de huiskamer. Het fijne van de BD vind ik ook dat ik de volgende dag helemaal nergens last van heb, een prima soortje dus voor als je de volgende dag nog dingen te doen hebt waar je het hoofdje bij moet houden.
    • West Coast Bubbles was mijn tweede nieuwe soort voor dit jaar. Het is een iets kleinere plant dan de andere twee en er zat ook verschil tussen de twee WCB's, ze zagen er niet hetzelfde uit. Van deze soort had ik het meest verwacht qua geur en smaak en hoewel die lang niet slecht is, kan deze soort wat dat betreft toch niet tippen aan de BD en eigenlijk ook niet aan Jack. Indica, dus stoned en ja hoor, als ik deze vape, dan stroomt de spanning uit mij weg en maakt plaats voor een heerlijk ontspannen gevoel. Als ik echt stress kwijt wil, dan kies ik deze wiet, deze geeft de meeste ontspanning van de drie soorten die ik heb. Het "nadeel" is alleen dat ik de volgende dag ook nog steeds erg relaxed ben, zelfs zo erg dat ik al meerdere keren een middag dutje gedaan heb nadat ik de vorige avond WCB gevaped heb en dat is voor mij niet normaal, ik ben geen bejaarde Dit is natuurlijk geen probleem als je de volgende dag geen verplichtingen heb, maar is niet altijd even handig. Toch wel hele lekkere wiet die zeker niet slecht smaakt.
    • Dan hebben we nog over Jack, een oude bekende voor mij en dat is niet voor niets. Jack zit een beetje tussen BD en WCB in qua werking. Ik word er lekker relaxed van, maar niet zo veel als bij WCB. De dag daarna houd ik een heerlijk relaxed gevoel over, maar niet zo erg dat ik er van op bed moet gaan liggen, ik ben dan nog prima in staat om van alles te ondernemen. De geur van Jack is lekker, maar met vapen is die toch iets scherper dan de ander twee soorten en dat is een beetje jammer. Toch blijft deze mijn favoriet, juist vanwege het ontspannen gevoel van de dag erna, want daar was het voor mij allemaal mee begonnen, de zoektocht naar meer rust in mijn dagelijkse leven. Wat dat betreft heeft Jack Herrer de beste therapeutische werking.

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Thanks rookpuur vroege oogst is vanaf nu mijn vaste kweek techniek.

    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Hoi Joop. Mooie opbrengst en fijn dat je aan alle drie de soorten wat hebt. En ik lees dat je nu zelfs ook aan het blenden bent geslagen. Net als ze met Whisky's doen. Lekker mixen en genieten. Kruip maar lekker in je winterslaap holletje. Ga ik ook doen.

    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Dat ga ik zeker ook doen Ess dit zijn mijn laatste berichten voor dit kweekjaar. Blenden bevalt goed, ik krijg er energie van, heel bijzonder dit, maar wel lekker.

    Tof dat de Blue Dreamer je bevalt Joop! Ik er ook erg over te spreken en rook hem nog steeds!

    Geniet van je oogst!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Die bevalt zeker, nog bedankt voor de tip!

    Iets voor jou Joop?

    Screenshot_20201014-185124_Chrome.jpg

    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Ja die olie heb ik in het begin ook geprobeerd. Als je ergens van gaat slapen dan is het daar wel van. Welterusten

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Olie heeft mijn vrouw, die heeft aan 1 druppel genoeg, van 2 gaat ze trippen. Misschien had ik die toch eerst moeten verdunnen

    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment

    Hoi hoi daar ben ik weer

    Wat gaan we doen dit jaar? Helemaal niets!

    Het zit er dit jaar niet in vanwege omstandigheden, maar dat geeft niet, ik heb meer dan genoeg voorraad lekkere wiet. Ik blijf wel rondhangen hier op het forum, dat vind ik wel gezellig.

    Nog even een kleine update over de oogst van vorig jaar
    • Uiteindelijk gebruik ik bijna alleen West Coast Bubbles. Deze word ik heerlijk ontspannen van en dat is blijkbaar waar ik toch de meeste behoefte aan heb. Ik slaap er ook heerlijk op.
    • Jack Herrer is ook lekker, maar daar ben ik meer katerig van. Dat ligt aan mij, ik heb dat snel, verders niets mis met Jack hoor.
    • De Blue Dreamer is wel lekker, maar ik slaap er slecht van. Het kan zomaar zijn dat ik een paar uur in bed lig te draaien en niet in slaap kan vallen. Duidelijk een soort voor overdag, maar dan gebruik ik niet, want ik gebruik alleen als mijn kinderen al naar bed zijn, zodat ik in alle rust van mijn wiet kan genieten.

    Ik wens iedereen een fijn kweekjaar toe.

    Comment


    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Hahaha, zo had ik het nog niet bekeken, de Blue Dreamer is inderdaad geen dromer, maar alsnog een fijne ervaring hoor.

      Ik heb hoop ik wel genoeg ven de West Coast Bubbles, hoewel het sneller gaat dan in het begin. Ik vape ook meer dan voorheen, dat krijg je als je van die lekkere wiet hebt.

    • colori
      colori commented
      Editing a comment
      Hey Joop! Klopt volledig wat je zegt over de Blue Dreamer. Ik lig soms ook te koekeloeren in bed wanneer ik er eentje van heb gerookt.
      Daar zitten dus duidelijk sativa genen in!

    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Inderdaad. Ik wist eigenlijk niet goed het verschil tussen Indica en Sativa. Je leest wel eens wat natuurlijk, maar zelf ervaren is toch het beste om een indruk te krijgen. Dat experiment is goed geslaagd afgelopen jaar. Ik heb op dit moment duidelijk een voorkeur naar Indica, maar als ik in de toekomst me wat minder hoef te bekommeren om mijn kleine kinderen is een Sativa voor overdag ook wel eens lekker denk ik zo.
Bezig...
X