Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x skunk af

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    We zijn nu 2weken verder ze is enorm gegroeid en heeft een mooie kleur. Alleen ze hangt er maar wat bij, ook overdag. Ze krijgt niet teveel en niet te weinig water. Ik heb al eenmaal de helft van wat er op de verpakking voeding gegeven. Zolang ze maar groeit en mooie kleur houd zal dit verder geen probleem zijn denk ik.
    Attached Files

    Comment


      #17
      Gaat prima zo toch

      Comment


        #18
        Goed hoor! Ga zo door

        Comment


          #19
          Niet slecht toch, succes!

          Comment


            #20
            Lekker zo doorgaan inderdaad
            - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
            - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

            Comment


              #21
              Weer 2weken verder, de plant is enorm gegroeid. Ze is inmiddels al in de bloei en is de de grootste van de 3 geworden extreem spannend allemaal.
              Attached Files

              Comment


                #22
                Gaat lekker

                Ik heb zelf ook een auto flower. Als het waar was wat Dutch Passion beweerd, dan was ik nu al klaar. (9 weken van zaadje naar oogst)

                Ik zit inmiddels in week 11, en gok dat er nog wel 1 a 2 weken bijkomen. Alle "haartjes" zijn wel bruin, maar met me zak microscoopje zie ik nog vooral heldere trichromen en een paar milky.
                Mijn plant is dus zeker nog niet klaar.
                Lets not criticize but legalize

                Comment


                  #23
                  Zijn je toppen ook al goed compact? Mijn blue cheese was zeker weten klaar maar weinig bruine haartjes. Maar mijn SS plant heeft gisterochtend de storm mee gepakt en staat nu nog schever als de toren van pizza. Maar ik hoop dat het verder geen gevolgen heeft voor de bloei.

                  plant is te groot om foto te nemen landschapmodus dus excuus voor het nekdraaien
                  Attached Files

                  Comment


                    #24
                    Krijg er toch een zere nek van....

                    De plant moet dan nu al wel een metertje of 3 zijn.

                    Is hij kleiner, dan is het mij de zere nek niet waard.

                    Comment


                      #25
                      Hahaa nee is net een metertje maar.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kunichika View Post
                        Maar mijn SS plant heeft gisterochtend de storm mee gepakt en staat nu nog schever als de toren van pizza. Maar ik hoop dat het verder geen gevolgen heeft voor de bloei.
                        Nature's way to LST
                        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                        Comment


                          #27
                          Ik ben even paar weekjes in retraite geweest, kreeg mijn hoofd niet meer leeg (thanks ministerie van defensie), de plant laten verzorgen door de buren. Ze is al lekker aan het bloeien, de toppen beginnen al langzaam lekker aan te zwellen.
                          Attached Files

                          Comment


                            #28
                            Mooie topkes, beter goeie buur dan verre vriend, om dr ff een cliche in te gooien

                            Comment


                              #29
                              Thanks, nadat ik van de blue cheese maar 23gr droog had overgehouden hoop ik van deze SS toch zeker 50gr droog ga overhouden. Ja een goede buur is zeer fijn!!

                              Comment


                                #30
                                Ik heb de plant nu 3x bloeivoeding gegeven maar nu zijn de bladeren aardig paars aan het worden. Na wat research te hebben gedaan zou het een fosfor tekort zijn, maar geloof dat er in de voeding van canna juist meer fosfor in zit. Kan iemand mij adviseren wat te doen!?
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X