Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Speedy Chile & Honey Cream op balkon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hopen dat je nou de smaak te pakken hebt, Aan inzet geen gebrek zo te zien. Zag ik nou dat je zelfs wat aanmoedigingskreten voor ze opgeschreven had ? Als er voor de dames nog een verhuizing op het programma staat zou ik dat zelf liever vandaag dan morgen doen, kunnen ze gelijk weer een beetje droge voetjes krijgen.
    De Bloemen Van Bri

Comment

• Luuk1988
      Luuk1988 commented
      Editing a comment
      het zijn allemaal autoflowers.. dus ik laat ze staan in deze pot. 5 weken geduld en dan denk ik dat ik de schaar te voorschijn kan halen..

• QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Klaarleggen ja. Knippen niet, de oudste bloeit net toch ?
      Weekje of 8 bloei meestal.

Bubblegum gaat lekker is nu n meter groot. Ik zie tot mijn verbazing wel een soort stoepkrijt achtige stof op de plant zitten. Je veegt het er ook zo af. Mogelijk schimmel vanwege het natte weer?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

Comment

• Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      Ik denk meeldauw

• QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Yep meeldauw.
      Check de helpdesk, daar staan veel topics over.

Bubble gum.. ik verwacht ergens begin augustus klaar. Heeft wat weinig bladeren. Hopelijk haal ik er 15 gram af haha

bedankt voor het mee denken, ik ga me verdiepen in de meeldauw
    This gallery has 1 photos.

Comment

Niet de meeldauw afwrijven en dan nog aan je plant zitten. Dat verspreidt de schimmel.

Comment

Mijn Bubble gum heb ik 2 keer goed bewerkt met een melk- water mengsel. Ik heb geen idee hoe het uit gaat pakken, maar ik heb mijn best gedaan.

White Moscow staat nu 8 weken en is 35 cm groot. Ik heb een 9 liter pot gebruikt. Helaas daardoor wat klein van formaat. Staat wel lekker in bloei.

Cheese,Diesel en Afghaan komen er ook aan, ze blijven koel met dank aan de afgedankte kleren van mijn vriendin.

This gallery has 3 photos.

Comment

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Planten zien er goed uit, heeft je vriendin zo'n grote onderbroek, grapje, succes verder met je kweek, wip wel af en toe binnen

• Luuk1988
          Luuk1988 commented
          Editing a comment
          Haha dit was de kleinste die ik kom vinden! Die strijd met haar steeds over of het nu wel of niet mag, een plant op je balkon. En dan houd ik het nog wel zo beschaafd ! Alle suggesties zijn welkom !

• Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          5, buiten en geen geur overlast voor de buren!

Comment

This gallery has 4 photos.

Comment

Bubble gum is nu 62 dagen onderweg. Ik zie steeds meer meeldauw opduiken heb enkele kleine toppen onderin moeten verwijderen.. bloeihaartjes voor 1/3 deel Amber kleurig.. hoeveel Weken zou ik dr nog geven ?
            Last edited by Luuk1988; 6 July 2020, 17:59.

Comment

• Luuk1988
              Luuk1988 commented
              Editing a comment
              Ja excuus ik bedoel bloei haartjes

• Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Niet erg man, je moet hem omdoen wanneer jij dat wil, ik zou hem nog ff laten staan. Probeer ergens een goedkope telefoonmicroscoopje te scoren, dan kun je de trichomen checken

• Prspctr
              Prspctr commented
              Editing a comment
              Oei.. klote van die meeldauw want ik denk dat deze zeker nog wel 2 a 3 weken kan aandikken.

Meeldauw loopt steeds meer mijn toppen te verzieken. Daarom besloten om de drie onderste takken te oogsten. Met het weghalen van de takken vergroot ik ook de risico op verdere verspreiding denk ik. Ik heb de maar zorgvuldig geknipt. Het ruikt goed. De rest laat ik nog zeker 2 weken staan als de meeldauw het toe laat.
            Attached Files

Comment

Oef dat is ruk goed dat je ruim weg hebt geknip. Nu plant goed in de gaten houden
              Ik heb ook al beetje meeldauw buiten gezien kijk goed in je tuin of er andere planten staan die het ook hebben.
              Nu kon kan je zulke dingen buiten bijna nooit voor komen je heb altijd wel beetje rot en schimmel buiten , ik laat het soms zitten en houd het heel goed in de gaten vaak blijft heb bij dat plekje. Risico van verwijderen is dat je een wonde maakt die ook weer ziekte kan geven. Beste als je verwijder doen als de zon schijn dan kan de wonde meteen in drogen
              Suc6
              God was never on your side..

Comment

• Luuk1988
                Luuk1988 commented
                Editing a comment
                Belladonna bedankt voor je reactie! Het doet gewoon pijn als je zo je best doet dit soort ellende je plant ziek maakt. Het is echt nog een kwestie van enkele weken en het weer is zeker niet gunstig gezind dus het wordt er niet makkelijker op zo. Fingers crossed !

Zonde man jammer dat je de bron niet kan verwijderen dat zou je een hoop ellende besparen.
              je kan ook as op de wond doen dan gaat het ook redelijk snel dicht

Comment

Tot nu toe ben ik zeer tevreden over WHite Moscow. Ze staat nu 56 dagen en ik heb nog geen enkel probleem met haar ondervonden. Ook valt het op dat je haar niet ruikt op een afstand. Ze staat binnen als het regent om haar toppen droog en rotvrij te houden. Maar niemand klaagt, zelfs mijn vriendin niet!

Attached Files

Comment

• Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  En je vrouw weet het ook?

• Luuk1988
                  Luuk1988 commented
                  Editing a comment
                  Die is nog altijd opzoek naar haar witte onderbroek

Ik heb ook nog een reguliere Afghaan gezet een tijd terug. Lekker compact en kei harde indica! Dat wordt genieten !

Comment

• Ess
                  Ess commented
                  Editing a comment
                  Da's een mooie die je daar zomaar uit je hoed tovert Lucky Luuk hahaha.
                  Last edited by Ess; 10 July 2020, 19:34.

• Corleone1933
                  Corleone1933 commented
                  Editing a comment
                  Mooie plant Luuk

• Kunichika
                  Kunichika commented
                  Editing a comment
                  De truuk van Luuk, zeer afgezaagde maar moet hem wel maken haha

Bubble gum staat nu 9 weken de meeldauw maakt me zenuwachtig. Vandaag weer het een en ander weg moeten knippen. De verspreiding valt mee maar als het te dicht bij mijn toppen komt kan ik niet anders dan de schaar er in zetten. Bij enkelen was in al te laat
                Attached Files

Comment

Vandaag de bubble gum geoogst. Mijn microscoopje deed zijn werk! Echt mooi zo een klein apparaatje waarmee je zoveel ziet wat normaal verborgen blijft. Dit is de hoofdtop. Meeldauw is moeilijk te onderscheiden van thc.. dus het zekere voor het het onzekere Genomen. Ik had haar graag nog n weekje laten staan maar helaas. Nog 4 andere planten te gaan dus komt goed

Comment

• Kunichika
                    Kunichika commented
                    Editing a comment
                    Lkkr topje, had je geen microscoopje gekocht voor op de phone te bevestigen?
                Bezig...
                X