Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflowers ( van alles wat)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Klinkt aardig, ik heb vandaag een nieuw zaadje in een pot gestopt en ben van plan om eind deze maand nog een paar te ontkiemen. Ik gebruik ook plagron (alga bloei/ groei). Ik wist niet of je het wist maar autoflowers hebben een stuk kinder voeding nodig dan fotoplanten voor als je het niet wist, ik heb eerder de fout wel gemaakt maar in mijn nieuwe kweek zal ik erop letten.

    succes,

    Comment


    • Goeiezomer
      Goeiezomer commented
      Editing a comment
      Oooh ja bedankt.., ik wist het wel n beetje!
      Had ik ook al over gelezen, en gehoord van een vriend! Dus daar had ik wel aan gedacht, toch bedankt man!!

      Jij ook succes met jouw kweekje.. Ga je ook verslagje doen.?
      Cheers

    #17
    Topic-kapers verwijderd, topic opgeschoond.
    Nu lijkt het weer op een kweekverslag.

    Succes Goeiezomer
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #18
      238C6038-807A-4884-952D-54198DB7F499.jpeg Halloooo jongens..

      Op 3 mei ben ik begonnen om mij zaden te ontkiemen door middel van de koffie filter..

      Aangezien in dit bij mijn ouders in de tuin doe, en ik niet iedere dag daar kom ( probeer ik wel) waren mijn filters uitgedroogd omdat ik ze op een te warme plek had gelegd en het zakje niet goed niet hebt gedaan

      Dinsdag 5 mei heb ik het ondekt en toen maar alle zaadjes in een glas water gedaan.

      Vanochtend heb ik de autoflowers meteen in 11 liters gedaan en de Hulk Berry (foto) meteen in 25.

      Iets wat water gegeven zodat ze goed kunnen ontkiemen en opkomen, plastic folie voor uitdroging!

      Denk dat ze over 1 of 2 daagjes wel boven zijn, juist als het weer slechter begint te worden

      Maar goed, we weten dat we iets te vroeg zijn dus dat nemen we maar voor lief, denk ik dan..

      Geniet van het mooie weer iedereeen en van jullie dames


      Cheers

      Comment


        #19
        En Moderator.., bedankt!!

        Comment


          #20
          Hafshdlfjshafskd
          Last edited by Goeiezomer; 11 May 2020, 14:43.

          Comment


          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Volgens mij ben je al knetterstoned aan het berichtje te zien, haha

          #21
          Last edited by Goeiezomer; 11 May 2020, 14:40.

          Comment


          • Nederhigh
            Nederhigh commented
            Editing a comment
            Als je op wijzig drukt krijg je ook de optie om 'm te verwijderen.

          #22
          ​​​https://youtu.be/i2qBUDYEPJw

          helemaal knettahh

          Comment


            #23
            @ kunishka.. Had er indd wel al 1 op maar ik had een paar dingen fout gedaan en nu wilde ik het verwijderen en ik wist niet hoe..

            Comment


              #24
              8BBBD623-6AA1-446B-859E-EAB66AB3CE44.png 98DB9E82-FF3D-407A-B4AC-FEEB85EB4655.jpeg Bij deze opnieuw..!

              Hallo iedereen die meekijkt.,

              Ik heb op 13 april een zaadje ontkiemt om te kijken hoe en wat.. nu wist ik wel dat het veels te vroeg is voor een autoflower maar wilde gewoon ff kijken wat ze deed.

              Heb ze ontkiemt in een glas water en 2 dagen erna was het worteltjes eruit.. Ik heb haar meteen in de 25 liter bak gezaaid met plagron mix!

              Tot nu toe alleen maar water gegeven vanuit de regenton, en ik moet zeggen dat ze er niet heel verkeerd uitziet.. Door het weer misschien n beetje klein dus maar kijken wat het word!

              Geef af en toe n updatetje hoe het gaat met deze northen light!

              Dus vanaf 15 april boven de grond en nu ziet ze er zo uit.. Heb niet meer alle foto’s helaas., maar ja.. alle kleintjes zien er hetzelfde uit dus dat is niet zooooo interessant toch..?

              Comment


                #25
                82D2E282-F3F3-4514-A138-6F8AEA9C52A7.jpeg 68AE43D3-2CD9-4F85-A419-9BD67DA292C6.jpeg Hier nog 2 foto’s van zaterdag!

                Comment


                  #26
                  Ziet er al goed uit
                  De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

                  Comment


                    #27
                    Beetje vroeg ja, maar denken dat het wel eens sterke plant word, ze heeft de kou van afgelopen dagen overleefd!!

                    Comment


                      #28
                      Ja indd.. maar vannacht was toch een redelijk koude nacht.., helaas!

                      Ben benieuwd hoe ze er strax bij staat.

                      Comment


                        #29
                        HoiHallo medekwekers.,

                        Ik heb de 6 zaadjes van begin mei weg moeten doen ivm een stom ongeval..

                        Had ze op een kar gezet en toen zijn alle potten ervan afgeflikkerd!! Door de hoebels in het gras!! Ik stommerik!!!!

                        Vandaag heb ik dan nieuwe zaadjes in glazen water gedaan om te ontkiemen!

                        Deze zijn: Royal bleumatic
                        Quick One
                        Diesel
                        Royal Kush
                        Royal Jack
                        Bleu Berry

                        Deze zijn allemaal automatisch!

                        Deze keer uitkijken met mijn stomme kop..

                        Comment


                        • Nederhigh
                          Nederhigh commented
                          Editing a comment
                          Kan gebeuren! Heb zelf ook wel eens wat plantjes perongeluk de dood in laten vallen Hoort er een beetje bij.
                          Moet wel zeggen dat ze soms wonderbaarlijk goed herstellen. Ook autoflowertjes..

                        • Goeiezomer
                          Goeiezomer commented
                          Editing a comment
                          Ja dat klopt ook nederhigh.. Ze waren NET boven de grond, en toch wilde ik het risico niet nemen om ze terug te stoppen..
                          Misschien toch iets teveel schade opgelopen!
                          Maar goed, deze keer gaat dat niet gebeuren.. komen mooie dagen aan!!

                        • Bas Haze
                          Bas Haze commented
                          Editing a comment
                          Dat is zonde. Volgende keer maar even vast knopen. Meschien wil deze ronde wel beter de ijsheilig zijn we bijna. Kunnen ze lekker buiten blijfen

                        #30
                        De Northen light van 14 maart gaat op zich wel goed.

                        Heb haar vandaag 2 ml grow meegegeven op een halve liter water!
                        Vind de bladeren iets lichter van kleur worden!

                        Aangezien de nachten nog best koud zijn gaat ze naar binnen. Paar dagen geleden merkte ik op dat ze mooi overeind stond overdag en na de nacht inde morgen helemaal slap!
                        Krijgt toch wel een tik van de nog koude nachten denk ik..

                        Comment

                        Bezig...
                        X