Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflowers ( van alles wat)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #32
    Ja neem dan echt het zekere voor het onzekere, als het s'nachts kouder is dan 5 graden dan gaat ze bij mij gewoon naar binnen en in de ochtend weer lekker in de buitenlucht. Voor een autoflower telt ieder zonuurtje

    Comment


      #33
      Goedemorgen deze morgen.,

      Vanmorgen Even gekeken naar de zaadjes en bij 3 van de 6 kwam er een klein worteltje naar buiten!

      De Royal Jack, Royal kush en de Royal bleumatic!

      Heb ze gelijk in de 11 liter gestopt met flesje eroverheen en lekkker buiten in de zon gezet..
      Kan ze ook in de sere zetten maar daar is het gelijk 33 graden dus lijkt me niet echt slim!

      Beetje water van de regenton (verwarmd) eroverheen.. Nu afwachten tot de kleintjes hun kopje laten zien..
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.

      Comment


        #34
        De northen light staat lekker te genieten in de zon..
        Ze is nu zo’n 30 cm groot en nog geen teken van bloei haartjes gelukkig.. Van mij mag ze nog wel iets groter!
        ze staat vanaf 14 april!

        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #35
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #36
            C2F4EA51-CDF9-40B8-B5F8-7DEFDBAA8A54.jpeg

            Goeiemiddag beste mensen.,

            De northen light staat inmiddels vanaf 14 april boven de grond..
            Ze groeit nog steeds met 1 cm per dag en vandaag heb ik haar weer wat water gegeven met wat groeivoeding (500ml) met 1,5ml groei van plagron!
            De EC waarde is 0.54 dus dat niet teveel toch...?

            Blad ziet er nog gezond uit, geen last van beestjes dus das mooi!! Groetjes..
            Attached Files

            Comment


              #38
              AC13A8B1-7012-4BC3-AC70-2FB0A42D6C35.jpeg 48503742-DF6D-4D67-9159-634F623330CF.jpeg 546287E4-FCDF-4DD4-A662-F004F175CC91.jpeg

              Hi.., even n kleine update:

              Bovenste foto zijn de Royal Jack en de Royal kush, zijn vanaf gister 19-5 boven de grond..

              De onderste foto zijn de quick one en de bleu Berry
              Deze zijn vanaf vandaag 20-5 boven de grond!

              In tegenstelling tot andere hobby kwekers zet ik de mijne wel meteen in de volle zon!
              Heb ik bij mijn northen light ook gedaan en die ziet er goed uit..

              Heb ze net nog een beetje water gegeven met oh van 6.1 en een paar druppels wortel stimulator..

              Heel misschien zet ik de kleine morgen toch in de schaduw aangezien het 29 graden word, das misschien net iets teveel voor de kleine baby’s!

              De Diesel en Royal bleumatic daar moet ik nog n dag op wachten.. de diesel is aan het opkomen, met het schilletje er nog omheen dus die laat ik nog ff met rust.. en de bleumatic verwacht ik dat ie morgen ook de eerste lob blaadjes laat zien!

              Groetjes., G

              Comment


              • Ess
                Ess commented
                Editing a comment
                Ziet er goed uit. Goed plan van je om ze morgen extra goed in de gaten te houden. Heb ze ook in de volle zon staan en morgen kan gezien de weersvoorspellingen net even te heet worden. Succes!

              • Goeiezomer
                Goeiezomer commented
                Editing a comment
                @ess.. Volgens mij moet het geen probleem zijn, ook als ze nog zo klein zijn!

                Gewoon over de hele dag een paar keer nat spuiten met de plantenspuit en zorgen dat de grond niet te zeer uit droogt!
                Maar ik hou ook n oogje in het zeil hoor, voor t geval dat..

              • Ess
                Ess commented
                Editing a comment
                Ja idd, de ukkies van mij trokken het vandaag ook prima. Oh dat natspuiten doe ik nooit. Gewoon eens in de 3 dagen een cirkeltje water. Morgen 27 graden! Lekkerrrrrrrrrr. Geniet er van!

              #39
              211F0317-9561-4053-A9AC-BF6F2F59AF00.jpeg DB782E26-60D2-4F46-A1EA-B0BE359432E2.jpeg 988E5CAE-E7F1-4EAC-B1C8-64F41C7FA0D3.jpeg 5BB0186C-90A3-4255-B812-1B1AA2842ED5.jpeg 5BB0186C-90A3-4255-B812-1B1AA2842ED5.jpeg

              De northen light heb ik net weer 500 ml water gegeven met 1 ml grow voeding!

              Ec op de foto is zonder voeding en water uit de regenton.. Met voeding was de Ec 0.43 en oh mooi op 6!

              Ze staan lekker te genieten!

              Heb nu net nog de green galato en de Caramel haze te ontkiemen gelegd.. Hoop dat het weer een beetje zo blijft..

              Comment


                #40
                Jij bent lekker in de weer! Ik zie veel namen van RQS voorbij komen. Ik hoop dat je NL nog wat decimeters gaat pakken.

                ik ben benieuwd heb zelf ook veel staan van hetgeen je opnoemt.

                ik volg je met belangstelling

                Comment


                • Goeiezomer
                  Goeiezomer commented
                  Editing a comment
                  Ja hoop het ook van de NL..

                  Heb haar iets te vroeg ontkiemt, vind ik niet zo erg hoor.! Genoeg andere soortjes en het is gewoon leuk om te zien hoe die dames groeien en bloeien..
                  Heb indd die zaadjes mix gepakten RQS en nog wat andere zaadjes waarvan ik de afkomst niet meer weet moet ik kijken in mail (nu te lui)

                  Biertje en jointje in de tuin!

                  Cheers ..

                #41
                E62B178B-26B4-4B8C-AE0B-C982A709F5A2.jpeg 5D49D94B-4BEA-44FE-835F-B4BC786B3C44.jpeg
                Laat de zon maar schijnen



                Comment


                  #42
                  Goeiezomer Staan er goed bij, goed bezig, veel succes.

                  Comment


                  • Goeiezomer
                    Goeiezomer commented
                    Editing a comment
                    Dank je.. Proberen het beste ervan te maken met ons klimaat.

                  • Old dawg
                    Old dawg commented
                    Editing a comment
                    Tot nu mogen we niet mopperen, de afjes van mij gaan wel lekker, was bezorgd met die wind, maar ze houden zich goed, v.a. dinsdag wordt het weer warmer en meer zon, succes...

                  #43


                  Goeiemiddag,

                  Vadaag even wezen kijken na de regenbui van gister en ik moet zeggen dat ze er nog goed bij staan.

                  de kleintjes hebben de wind en het beetje regen ook goed overleefd.

                  Links onder de kleinste is de Diesel en 2 dagen 21/5 boven.
                  Linksmidden is de Quick One en rechts de Bleu Berry vanaf woensdag 20/5 boven.
                  Linksboben de Royal Jack en de Royal kush vanaf 21/5 komen kijken.

                  Krijgen over 2 daagjes wat water met wortel stimulator.

                  De Bleumatic is nog steeds niet uit haar schilletje,maar het worteltje zit el al bohoorlijk vast heb ik gevoeld.. Ik blijf het n beetje vochtig houden anders toch maar eens voorzichtig gaan pulken.
                  De Green Galato en de Caramel zitten nu vanaf gistermorgen onder de grond, denk dat ze maandeg wel gedag komen zeggen.

                  Dan de NL,, Dat beetje ragen heeft haar echt goed gedaan,.

                  Bladeren staan mooi omhoog en nog mooi van kleur naar mijn mening. Ik geloof dat ik bovenop toch de eerste bloeihaartjes zag komen.
                  Dus word een kort compact plantje denk ik..

                  Cheers, fijne wekeend iedereen.
                  IMG_7607[1].JPG IMG_7616[1].JPG IMG_7617[1].JPG
                  Attached Files

                  Comment


                    #44
                    Dat lijkt inderdaad wel op beginnende bloei
                    Lets not criticize but legalize

                    Comment


                    • Goeiezomer
                      Goeiezomer commented
                      Editing a comment
                      Jip, ben benieuwd of het wat gaat worden!

                    #45

                    Comment


                    • Kunichika
                      Kunichika commented
                      Editing a comment

                    • kurkentrekker
                      kurkentrekker commented
                      Editing a comment
                      3 zaadjes hulkberry = 27€. De bestelde hoeveelheid is 1.

                    • Kunichika
                      Kunichika commented
                      Editing a comment
                  Bezig...
                  X