Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflowers ( van alles wat)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    8F44D4C9-AFEB-4D64-B6AA-F88647DBFE1C.jpeg 9D2992BD-BE02-43E9-BDCF-53B4A12421C4.jpeg
    Van morgen nog even deze foto’s gemaakt!

    De kleintjes hebben het naar hun zin.. De green galato links voor is nu net 2 daagjes boven de grond.. De caramel is niet opgekomen, heb het zaadje opgezocht maar nix meer kunnen vinden helaas.. Maar ja, nog genoeg reserve..!
    Gister begonnen met bloeivoeding mee te geven aan de NL.! 1 liter met 2 ml bloeivoeding.!

    Als het goed is krijg ik morgen de overige zaadjes binnen, die ga ik ook meteen ontkiemen!!

    Cheers

    D9D1AEA3-DAC8-4907-A966-2F814BFB0F87.jpeg

    Comment


      #47
      C0FC0FBF-9010-44C6-98E4-9FE98321BA63.jpeg E119510D-999F-49D2-B0C5-B7AFB90F7501.jpeg 9C2B24B1-57C7-4BD5-A9DD-1A4EAC67C0AF.jpeg A0919E04-A14D-4AC0-8A3C-C15872416AD6.jpeg

      Goedemorgen., na 5 dagen weer even een update..
      De NL staat mooi in de bloei, nog geen problemen waar genomen dus heb ik gister 1 liter water plus 2,5 ml bloei en 0.1 ok 13/14 mee gegegeven!

      De kleintje gaan ook goed na mijn idee..
      Krijgen alleen n beetje water met wortelstimulator!

      Volgende foto zal ik duidelijker laten zien welke soortjes het zijn.

      Rechts onder is de green galato en is de kleinste: 25 mei was ze boven de grond!

      De 2 grootste zijn de Royal/ kush en Royal Jack!
      Deze zijn vanaf de 11-5 boven!


      Cheers.....



      Comment


        #48
        5EAF0BC3-A625-4587-8C30-3894F31072E5.jpeg Ze gaan als een trein! Deze foto is 2 dagen later!
        Met alleen een beetje water met wortelstimulator..

        Comment


          #49
          Linksonder : sour diesel
          Rechtsonder: galato
          Linksmid: quick one
          Rechtsmid: bleu berry
          lLinksboven: Royal Jack
          Rechtboven: Royal kush

          Comment


            #50
            BBB93D6F-FB28-4295-9B5C-D64C3C4D0AFC.jpeg 05B8A2FA-7B66-4E72-84E8-83F08559FD60.jpeg

            De NL gaan in mijn ogen best goed!
            Gister nog 1 liter water gegeven met 2,5 ml bloeivoeding met 0,2 ml pk 13/14..

            Het is een klein plantje maar alles wat we eraf halen is mooi meegenomen!
            cheers

            Comment


              #51
              Ziet er mooi uit hoor! En als je een liter geeft, sijpelt het dan ook onder de pot uit? 1 liter water klinkt als best veel

              Comment


              • Goeiezomer
                Goeiezomer commented
                Editing a comment
                Ja als je 1 liter er gelijk in giet dan komt het eronder weer uit.. naar mijn mening is de aarde dan te droog. Ik geef meestal eerst een klein beetje zodat de wortels open gaan, dan wacht ik heel even en giet dan heel rustig de rest erbij, dan komt er bijna nix uit van onder!

                Met dit weer kunnen ze best wat drinken Luuk, maar vanaf morgen word het weer minder dus ook opletten met water geven!

              • Goeiezomer
                Goeiezomer commented
                Editing a comment
                En ik voel aan de pot., als ie super licht is weet ik dat het tijd is om te drinken.. Dat vind IK nog altijd de beste manier!

              • Gps
                Gps commented
                Editing a comment
                Ik heb me potten maar even een jasje gegeven, een vuilnis zak. ( want er is hier dagen regen voorspelt )

                Onder de bladeren nog wel een stukje aarde open, zodat er nog wel iets van ventilatie is.
                Hopelijk kunnen de zakken snel weer omlaag.
                Me potten zijn duidelijk nog zo zwaar, dat mijn plantjes zeker geen water nodig hebben.

              #52
              Ja de fout die ik heb gemaakt is dat ik verschillende grootte potten heb waardoor je nooit echt handigheid krijgt in het voelen van gewicht. Wijze les voor 2021. Echt een amateur ben ik

              Comment


              • Goeiezomer
                Goeiezomer commented
                Editing a comment
                Hihi, zo blijven we leren!
                Ik ben ook niet super ervaren, maar vind het echt super vet om te zien hoe snel het allemaal gaat.. echt onverstelbaar!

                En indd Luuk, je kunt beter gelijke potten pakken das het handigst!

                En zoals iedereen al zegt hier, als ze net boven de grond zijn hoeven ze niet super veel water..
                De truc is om het worteltje van de plant te laten zoeken naar water, zodat ze sneller groeit!
                Anders word ze teveel verwent, met alle gevolgen van dien!

                Het is best moeilijk en zeker in het begin om te zoeken naar hoeveel water ze nu nodig hebben, maar door te voelen en iedere dag kijken leren we veel van!

                Succes Luuk, ik kom af en toe bij jouw kijken!

              #53
              Gps heel slim!

              Ik heb de kleintjes onder een dichte boom staan., want mijn ervaring is dat regenwater toch het beste is voor de meisjes.. heb ze de laatste keer iets minder water gegeven zodat ze ook n beetje water van de natuur mee krijgen.. De bladeren van de boom houd veel regen tegen dus super veel zal er niet in komen! Mocht het toch TE nat worden dan ga ik de aarde ook afdekken! Wel echt balen van dit klote weer.. maar ja, das nadeel van buiten! Succes met jouw kweek!

              Comment


              • Gps
                Gps commented
                Editing a comment
                Ik vind het ook best jammer dat ze geen regen water krijgen, maar ik heb geen keus.
                Ook jij succes met de kweek.

              • Nederhigh
                Nederhigh commented
                Editing a comment
                Tja, weer hoort erbij he We leven nog steeds in Nederland \

              • Luuk1988
                Luuk1988 commented
                Editing a comment
                Nou, als regenwater zo belangrijk is, dan kun je vast iemand vinden met een regenton om een liter of 10 af te tappen. Alle beetjes helpen

              #54
              Luuk1988 mijn ouders hebben 3 regen tonnen in de tuin staan.., je bent welkom om een paar emmertjes te vullen Weet natuurlijk niet hoe groot jouw tuin is, maar misschien een regenton aanschaffen voor volgend jaar ofzo.. altijd handig!

              Comment


                #55
                130AD564-CCC3-4BEC-AD64-E5C6E2B80F48.jpeg
                Vandaag heb ik deze zaadjes nog te ontkiemen gelegd.. in glazen water!

                De 2 fotoperodieke planten ga ik denk ik binnen doen..
                Omdat ik dit bij mijn ouders in de tuin doe is het haast onmogelijk om er gelijk bij te zijn mocht het gaan regenen. En dat vind ik echt zonde als de toppen erin komen.

                Deze zaadjes zijn de El patron en de Wedding Galato! Zal dan ook een verslagje bijhouden..

                Heb de kleintjes vandaag toch maar even binnen gezet., de bakken zijn best zwaar en het is koud buiten! Staan nu onder 4 tl buizen. Morgen kunnen ze weer lekker naar buiten.

                Fijn weekend iedereen!

                Comment


                • GelatoPeach
                  GelatoPeach commented
                  Editing a comment
                  Bij mij is er ook nog een Fat banana auto onderweg (en 6 verrassingszaadjes allemaal van RQS) . Ben nog aan het nadenken of ik hem nu zou zetten of voor volgend jaar houden... aangezien ik ook al een Dark devil ga zetten van Sweet seeds. Veel succes alvast, ik kijk mee!

                #56
                GelatoPeach Ja ik was ook aan het twijfelen, zaadjes heb ik misschien iets te laat besteld en hebben er best een tijde over gedaan om tot bij mij te komen!

                Hopen dat strax de natuur een beetje mee werkt!

                Jij ook succes, mocht je haar toch gaan zaaiende

                ps: volgend jaar bestel ik er ook een paar bij Sweet Seeds., mooie soortjes hebben ze!

                Comment


                  #57
                  Nog 11 weken tot september, er is nog tijd. Maar wel een beetje haast maken denk ik. Dan kan het prima. Goed kans dat september een goede maand wordt. Het weer is erg onvoorspelbaar anno 2020

                  Comment


                    #58
                    69358FA1-63DF-4AFE-96D3-F713E44B6311.jpeg 437013FA-4A9B-4DAB-AAF3-4A5EB8A382D6.jpeg

                    Halloo deze morgen de meisjes toch naar buiten gezet in de zon.. ondanks dat het best hard waait!
                    Daarom heb ik ze toch een beetje met aarde opgevuld tot ong de lob blaadjes voor wat meer stevigheid.. moeten ze wel tegen kunnen, en worden ze ook sterker van!
                    Potten voelen nog redelijk zwaar aan, dus water geven doe ik pas weer over een dag of 3.. ligt aan het weer natuurlijk. Hopen dat het nu n beetje droog blijft!!

                    0EC7A3A4-3EAB-4DD3-9FC8-D86275B56BF3.jpeg

                    Vanmorgen zijn 3 van de 5 zaadjes ontkiemd..
                    Hulk Berry/ haze Berry en de fat banana.
                    Heb ze in 11 liter potten gedaan en mooi lekker warm in de serre gezet met de wel bekende fles methode
                    Ik hoop dat ik morgen de 2 andere zaden ook kan planten, dan zitten we met n mooi groen tuintje
                    Attached Files

                    Comment


                      #59
                      DD5993F5-6730-4ED8-9940-7B46B8BA4B48.jpeg

                      Hallo fijne medekwekers..
                      Na 6 dagen nog eens ff een update hoe het ervoor staat!
                      Dames groeien redelijk goed door.. Nog steeds geen water gegeven,potten zijn nog zwaar genoeg en blad staat er mooi bij vind ik!
                      Ik heb voor vanavond de oudste meisjes voorzien van plastic om ze wat te beschermen tegen de heftige regenval vanavond!
                      Heb ze bovenaan dichtgebonden maar er zit wel nog wat speling, krijg ze niet helemaal pot dicht getrokken, maar denk dat dat ook wel goed is op deze manier..? Kan de aarde nog iets van verse lucht ontvangen.. Iemand anders een idee hoe ik dat handiger kan aanpakken..? Of is dit goed hoe ik het gedaan heb?

                      zoals jullie kunnen zien zijn 4 van de 5 zaadjes boven de grond!!
                      Het laatste zaadje was mislukt en heb ik weg gedaan.. Deze kleine gaan vanavond de serre in mocht het flink gaan regenen..

                      Nou, deze jongen gaat lekker eten net terug van het werk, en ff kunnen genieten van de dames.. De grootse begint toch al lekker te ruiken moet ik zeggen

                      Fijn weekend iedereen en tot snel maar weer ​​​​​​​

                      Comment


                        #60
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 5 photos.

                        Comment

                        Bezig...
                        X