Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ess met 4 soorten AF in d'r tuintje voor 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Mooi man!
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Thanks Greyvol. M'n dag kan niet meer stuk.
      4 van die kleine kut af'jes in een gamma emmer en genoeg voor mijn jaar verbruik.

    #62
    Dat zijn mooie toppen Ess veel plezier ermee en dat ze mogen smaken, stoney Ess
    buiten-2020, 2021, 2022
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Whahaha Corleone1933 yahhh mannnnnnn
      Thank you Don Corleone ...

    #63
    Mag ik wat vragen Ess ?
    Heb jij nou van die kleine handjes of zijn die toppen belachelijk groot en dik in verhouding met de bescheiden plantjes die je had staan?
    Wat een mooie oogst heb je daar hangen zeg! Jij zit inderdaad goed dit jaar, fijn voor je.

    Goed ook dat je ze zo snel in de wekpot doet, daar moet ik ook beter op letten dit jaar. Bij mij droogt alles ook altijd zo snel, maar ik houd dan toch vast aan een dag of 10 drogen, totdat de takjes breken. Tegen die tijd is de wiet al te droog. Wat jij nu doet is volgens mij vergelijkbaar met LR2's droogmethode in een fruit-droogmachine. Snel drogen en snel in de pot, net als een biefstuk, die wil je ook snel dichtschroeien, allen ga je die niet curen....hoewel, eigenlijk hoor je die ook te laten rusten na het bakken Alleen moet je nu wel heel scherp blijven op de vochtigheid in de potten, zodat je geen schimmel krijgt. Gelukkig koelt het komende dagen een klein beetje af wat het droogproces ietsje oprekt.

    Geniet van je mooie oogst!

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment

    #64
    Boom die zijn binnen laat ze smaken die dikke toppen.
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Thanx Jamzieman ga ik doen! Dat het voor iedereen zo mag uitpakken deze buitenronde.

    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      Dan zullen er alleen maar blije mensen rondtoeren op het forum,laat ons hopen.

    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Hahaha denk dat hier toch wel al heel veel happy people rondlopen want zeg nou eerlijk ... kweken is toch fantastisch? Ja laat ons hopen!

    #65
    Congrats! Mooie, volle en dikke toppen wel! Het verschil lijkt inderdaad minimaal tussen de getopte en niet-getopte. Dat weten we dan ook weer. Ik dacht dat het verschil wel duidelijker ging zijn, afgaand op wat er algemeen wordt gezegd over autoflowers toppen ! Kan er wel mee te maken hebben dat het pas laat in de groei toegepast werd (als ik het goed herinner), ik ben toch nog niet 100% overtuigd . Bedankt om het mooi in beeld te brengen!

    Ik kan het me wel voorstellen hoe het daar ruikt: hemels!

    Geniet ervan!
    Ignorance is bliss

    Comment


      #66
      Ess is het al droog, bij mij was het in drie dagen droog. Met deze omstandigheden.

      Comment


      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Pff ja als ik des ochtends wakker word ben ik nog steeds gaar. En de avond haha vergeet ik veel. Er zijn ergere dingen Rrep

      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        En om die gaarheid enigszins in te perken, kweek en vape ik dus die lichtere thc/cbd soorten.

      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        Yep, ik ook.
        Ik weet nog van vroeger toen de wiet veel zwakker was dat ik meestal pure jointjes rookte, met hooguit een sliertje tabak voor een betere verbranding. Ik mis die wiet wel. Toen was het heel normaal om wiet te kweken met een THC percentage van 3%, wiet met 10% THC was ontzettend sterk.

      #67
      17-8-2020 In Tha Jar!

      Van links naar rechts:
      Seedstockers CBD Silver Lime Haze AF
      Seedstockers CBD Silver Lime Haze AF - getopt
      DinafemSe3ds CBD Kush AF -
      DinafemSe3ds CBD Kush AF - getopt
      Zamnesia CBD Fix AF

      Jee wat meurde het weer bij het afknippen van de bloemen van hun stelen. 'Citroen' was de reactie opnieuw van een niet blower. Zelf vind ik de geur moeilijk te beschrijven.
      In mijn beleving heeft toppen niet echt zin gehad. Bij de getopte Kush , 4e pot van links, lijkt de opbrengst ietsiepietsie hoger t.o.v. de paarse, niet getopte, variant.
      in tha jar.JPG

      Vape-verslag volgt nog.


      "We are stardust, we are golden.
      And we've got to get ourselves back to the garden".

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Rond de 60% is beter Ess

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        55 tot 60% heeft mijn voorkeur. Als je weet dat het langer opgeslagen staat zou ik wat hoger gaan zitten; 60-65%. Beter voor het cureproces

      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Goed om te weten! Dank.

      #68
      Goed gedaan Ess jij kunt weer even vooruit, keuze uit 3 soortjes en die cbd Kush daar zit misschien ook nog wel verschil in kwa smaak, suc6 en laat ze smaken.
      buiten-2020, 2021, 2022
      Hydro-met afjes-2022

      Comment


      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Ja heerlijk! Ga er van genieten. Vape-verslag volgt.

      #69
      Heel mooi! Geniet ervan..
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Ga ik doen Grey thanks!

      #70
      Wat een mooi verslag en die paarse ga ik volgend jaar ook doen ! Wat een gave wiet ! Veel geleerd van jou Ess Dankjewel !

      Comment


      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Dank je wel Luuk1988 Die paarse is een DinafemSeeds CBD Kush AF. Vaak worden die paars en een enkele blijft groen. Het is een lekker wietje geworden. De seedstockers Lemon haze cbd af smaakt overigens ook verrukkelijk. Graag gedaan Luuk.

      #71
      Mooi kweek maat!! Leuk verslag ook!

      zou ik mogen hoe je geoogst & gedroogt heb? Als ik het goed begrijp heb je de planten geknipt, daarna uitgehangen/gedroogd.. na paar dagen in potten gedaan met af en toe luchten..en daarna in weckpotten of lees jk dit verkeerd?

      Klopt het zo een beetje?
      mag ik vragen waar en onder welke omstandigheden heb je ze uitgehangen/gedroogd..?

      Verdere details zijn altijd welkom.. alvast bedankt, maar nogmaals mijn complimenten..

      Comment


      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Dank u voor het compliment. Je hebt het goed. Knippen, overtollig blad er al afhalen, ophangen aan lijntjes in de schuur (of op zolder in het trapgat), na een dag of 10 de gedroogde bloemen van de takjes afknippen en in potten doen. De eerste 2 weken daarna dagelijks de potten 15 minuten open zetten, 2 weken daarna een keer of 2 p.w. kwartiertje openen en dan nog 2 maanden eens per 2 weken.
    Bezig...
    X