Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de kweekje pompom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Inderdaad, nog even wachten.
    Ziet er best gezond uit!
    Succes!!

    Comment


      Nog kaler
      Attached Files

      Comment


        haha leuke droogruimte
        sigpic

        Comment


        • Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Ja was voor de eerste 2dagen dan "stinkt" de weed het ergste!!

        De hoofdtop is klaar voor het wecken en wegen, 6.6gram met de tak. Hij is lekker compact ik denk dat er vanaaf wel een topje in de jwa gaat.
        DSC_0492.JPG DSC_0493.JPG

        Comment


        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          enjoy

        • Reefer
          Reefer commented
          Editing a comment
          Good job Kuni, ben je er volgend jaar weer?

        • Kunichika
          Kunichika commented
          Editing a comment
          Danke dames en heren, of ik er volgend jaar weer ben een vraag voor jou en een weet voor mij haha

        Nou de helft is al droog, nu gaat het curen beginnen. Wat een compacte toppen zijn het geworden, vanaaf toch maar eentje proberen haha
        IMG-20200911-WA0000.jpeg DSC_0496.JPG

        Comment


          En ben benieuwd, hoe was de smaak en het effect?
          sigpic

          Comment


          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            He Kunichika lig je nog van je eigen af na 5 dagen en heeft het gesmaakt.

          Lig je nog van je eigen af, dat hollesh hub ig nog noejtsh geheurd. Wilz ze dat effkes oetligge? Maar goed ik word er vrij xtreem opgewekt van en 15min later couchi. De smaak is ook al vrij aards, maar na het curen zal het zeker beter worden. Ik heb op het moment nog 2takken aan de plant zitten, die takken bestonden uit een paar miezerige topjes. Maar zijn gelukkig toch nog uitgegroeid top vrij dikke toppen. Het loont zich dus toch om die gare takjes waar je denkt van dat word niks die nog een paar weken langer te laten staan. En dan staat er ook nog een big devil die ik beetje heb gelaten niet bijgevoed. Die toppen zwellen nu ook lekker aan. Maar het plantje is nog geen 30cm geloof ik.
          DSC_0508.JPG DSC_0510.JPG DSC_0512.JPG

          Comment


            Wow ik heb eens even de weed gewogen van de in het begin slecht gaande Hindu kush, het plantje is zo 40cm hoog geworden. Er hangen nog 2takken aan de plant. Dat waren de onderste toppen die je normaal weggooit of voor olie gebruikt. Maar dat zijn nu ook knoeperts geworden. 34,7gr is de opbrengst, na ongeveer 2weken burpen gaat een pot op slot daar kom ik weken niet meer aan de ander word gauw maar eens gerookt door mij en mijn maten.
            DSC_0518.JPG DSC_0519.JPG

            Comment


            Meest wazige weed ooit, ik heb de weed de afgelopen 1,5dsg weer uit gelegd nu weer half dagje in de pot u is de weed te droog met lv van 48 maar de weed tegen de takken nog steeds te vochtig. Moet ik ze nu gewoon laten en zou de vochtigheid van de weed tegen de tak de rest van de top in trekken?

            Comment


            • Brandnetel
              Brandnetel commented
              Editing a comment
              Volgens mij ben jij wazig van de wiet, man. Chill out. 3 dagen drogen, 8-12 uur weckpot,repeat tot 55-60% lv
              Ik zou zou ze gewoon ff in de weck pot laten zitten...

            • Kunichika
              Kunichika commented
              Editing a comment
              Ben aardig wat meer aan het roken normaal rookte ik een 1vloeiertje nu een lange vloei per dag. Eigenlijk niet goed voor mij. Maar goed ik ben de weed al xtreem lang aan het laten drogen. Maja vooral doorgaan mann haha

            gefeli met de opbrengst nu ff curen daarna genieten
            sigpic

            Comment

            Bezig...
            X