Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de kweekje pompom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Sorry dat ik zonder je verslag te lezen heb en reactie plaats.
    Als ik alles moet lezen word ik net zo gek als Q...
    Waarom niet buiten met die plantjes?........

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Hee ipie dan moet je toch een beter kijken in dit geval. Mijn planten staan gewoon buiten de foto die je ziet is van luuk1988 die zijn plantje laat zien als vergelijking. Lezen is weten

    • Luuk1988
      Luuk1988 commented
      Editing a comment
      Ik heb mijn bericht verwijderd om verwarring te voorkomen. Ik hoop dat je er wat aan hebt kunichika.

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Wat je wil haha

    #77
    Nou mijn microscoopje is gevallen lensje naar de klote. Ik kon het niet laten om nog een big devil #2 te zaaien, wederom in een potje van een liter of 2/4. De meeldraaden zijn al goed bruin aan het worden, iemand een idee hoelang het wijs is om haar nog te laten staan?
    DSC_0169~2.JPG DSC_0170.JPG

    Comment


    • Lerrihuana
      Lerrihuana commented
      Editing a comment
      Nu kan het nog, straks als de zomer voorbij is niet meer. Dit kleine meisje gaat een mooie toekomst tegemoet. Ga je nog snoeitechnieken toepassen?

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Dat ga ik denk ik bij de nieuwe doen die zal over paar dagen wel boven de grond zijn. Die zal minder lang licht krijgen. Maar dan wel meteen als de 3de node zich vormt, ik zie ook wel eens dat mensen een autoflower van 4weken oud nog toppen dat heeft naar mijn mening geen zin want week later springen ze in de bloei als ze daar niet al langzaam mee bezig zijn.

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      ook deze zou ik zeker nog paar weken laten staan

    #78
    De jack begint nu langzaam wat te verkleuren, loopt tegen het einde aan. Erg klote geen microscoopje meer dus het is een beetje gokken nu. De Hindu kush is in een paar dagen veel gegroeid, maar blijft dun en weinig vertakkingen. Deze heeft naar mijn mening of een genetische afwijking of het is mis gegaan met het overpotten. Dat de wortels niet goed uit het kluitje zijn gegroeid. En ik geloof dat de big devil dit weet wel heerlijk vind in haar kleine potje.
    Attached Files

    Comment


    • Reefer
      Reefer commented
      Editing a comment
      Heb je de trichs wel eens proberen te bekijken met de camera op Macro stand? met wat pielen krijg ik meestal wel een paar goede plaatjes.
      Nice Plantje

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Nee nog niet geprobeerd, ik heb net een nieuwe telefoon. Dan moet je denk ik een standaard hebben of een hele vaste hand. Ik ga het morgen zeker eens proberen. Bedankt voor de info

    #79
    Hoi

    Kwam even jaar je Jackher kijken een plant die niet ruikt lijkt me verwonderlijk.
    Ik heb al eerder Jackher gekweekt en ik vond hem wel ruiken zeker vol in bloei en die van jou moet denk nog wel paar weekjes

    suc6
    God was never on your side..

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ok ja ik kan er mijn neus bovenop e ruik bijna niks, ja denk je nog een paar weekjes. Toen mijn microscoopje het nog deed waren de trichoompjes al langzaam om aan het gaan van clear naar Milky. Maar de toppen zijn nog niet zo compact dus ik denk dat je gelijk hebt. Thanks

    #80
    Hmmm ben toch zwaar aan het twijfelen, wie helpt me? Ik heb een andere microscoopje maar die is niet zo goed. Ik zie aan de toppen dat de pistels voor zeker 80% bruin zijn. En aan de trichomen dat ze tja uhh helder, Milky en amber zijn. 9weken en een beetje zij km ze nu. Wie kan me helpen
    Attached Files

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Zien jullie geen amberkleurige?

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Ja ik zie op foto 2 achteraan wel al amber daarom over een week nog even kijken met de loep. Zoals op de foto,s van Remco dan is het perfect.

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Thanks cor

    #81
    IMG_9154.jpeg
    IMG_9155.jpeg
    Die van u moeten nog wel effe , 9 weken t'zou me verbazen dat ze al klaar zijn !!!


    Last edited by Remco; 22 July 2020, 14:01.
    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ik zie bij jou alleen maar amberkleurige, vind zelf doe couchlock-high minder. Maar zie niet goed of het nu heldere of melkachtige zijn. Bedankt voor de info. Nog meer mensen met een mening?

    #82
    Artboard 1trichomes smaller.png
    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

    Comment


    • Snowman
      Snowman commented
      Editing a comment
      Bedankt voor het plaatje! Ik zit tegen oogsten aan en probeer zonder vergrootglas in te schatten wanneer ze om mogen...lastig

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Zonder vergrootglas of telefoon microscoopje is het inderdaad lastig, maar zelfs met moet je goed kunnen beoordelen. Ik zag begin vorige week al een aantal amberkleurige. Terwijl de rest nog helder waren. Mindfuck ofzo

    • keukentrap
      keukentrap commented
      Editing a comment
      Thankss voor dit plaatje altijd handig

    #83
    Nee dat snap ik dat schema ik ben geloof ik kleurenblind, ik zie ook de foto's zelfs nog heldere tussen de bruine en melkachtig. Weet niet wat wijsheid is. Hier nog enkele fotos
    Attached Files

    Comment


    • Reefer
      Reefer commented
      Editing a comment
      Ik zou dr nog ff laten, volgens mij is het merendeels nog helder.
      Plant geniet ook nog van het leven, Beetje de grote bladeren laten vergelen.

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ok man duidelijk.

    #84
    De eerste big devil #2 auto is nu zo'n 3weken oud, ze geniet van het weer volgende waterbeurt krijgt ze wat groeivoeding. En de 2de big devil is nu 2dagen boven de grond, ze staat in een classy pot haha. Is maat even afwachten wat het weer gaat doen later in de zomer. En of ze dan nog lekker kunnen groeien en bloeien!!

    En de Hindu kush is ook ik de bloei maar zoals eerder aangegeven erg achter gebleven dunne stam zal weinig vanaf komen helaas. DSC_0210.JPG

    Comment


      #85
      DSC_0214.JPG

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        cola fles formaat ??

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Mooie top Kunichika

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Nagenoeg, iets in die trend of zoiets haha!!

      #86
      ​​​​​​Wat een zeik, deze vergroter krijg het niet scherp gesteld. Ik zie nog steeds heldere maar ook al amber. Ik kan geen melkachtige vinden, zou het dan toch al goed zijn om te oogsten. Maar mijn mening zie ik ze half amber en half helder. Wat zeggen jullie?
      DSC_0224.JPG DSC_0220.JPG DSC_0226.JPG
      Last edited by Kunichika; 26 July 2020, 13:24.

      Comment


      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Sheisse ik zie nu dat de fotokwaliteit slechter is dan als die op mijn telefoon.

      • kurkentrekker
        kurkentrekker commented
        Editing a comment
        Is dit een closup van een bladje aan een top of echt van een top? Ik heb al gemerkt dat op de bladjes de trichomes veel sneller amber worden dan in het midden van een top. Best ook op verschillende plaatsten, boven/midden/onder zien of het allemaal wel gelijk is, kan bedriegelijk zijn boven tov onder. Is wat lastig af te stellen, een klein statiefje of dergelijke kan soms veel helpen! Gemakkelijkste is om een mini stukje eraf te halen en om dan betere fotos te trekken, maar het blijft moeilijk! Op de laatste foto zie ik nog 3 clear trichomes, de rest lijkt me milky of amber. Jij moet uiteraard oogsten wanneer jij tevreden bent, niet iedereen heeft dezelfde voorkeur! Die van remco is voor mij net wat te ver, maar iedereen zijn smaak en voorkeur! Je fotos worden hier automatisch naar een kleiner formaat gezet om minder ruimte op het forum in te nemen (vermoed ik, heb het ook al gemerkt). Succes nog, almost there!

      #87

      Draagbare universele TIPSCOPE Microscoop 20X-400X
      mobiele telefoon Microscoop Vergrootglas Vergrotingslens

      5ce7a0bebd7daa6ca679255b-9-large.jpg
      IMG_9154 kopie.jpeg

      Wish

      🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

      👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

      Comment


      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Doe doet het goed zo te zien, als ik doe nu bestel hen ik hem einde seizoen. Maar bedankt voor de tip kerel!!

      #88
      Volgens buienradar krijgen we prima weer tot en met vrijdag, ik zou dan nog een keer kijken.
      De Bloemen Van Bri

      Comment


        #89
        Net een kleine snelle storm/regenbui. Helaas heeft de fragiele Hindu kush een flinke tik gehad ze is bijna uit de pot gewaaid en staat nu zeker 40graden uit het lood. Helaas niet goed zichtbaar op de foto. De grootste nog devil staat ook iets uit het lood maar opdat ze nog wat kleiner is minder erg. De allerkleinste BD heeft er niks aan overgehouden. En de jack geen probleem door stormpje, maar begint nu langzaam te verkleuren. In denk en door geen voeding en dat ze naar het einde loopt. Ik had van de week een takje van onderop afgeknipt en gister kleintje van gerookt. Ze ruikt nog maar gras maar smaakte verrassend kruidig. Geen idee of dat de bedoeling is van jack herer, want het is al een hele tijd geleden dat ik dat op heb.


        Attached Files

        Comment


        • rookpuur
          rookpuur commented
          Editing a comment
          Hey, gaat mooi daar zo te zien. Het einde is ff lastig idd. Maar ik denk dat de vergeling een hoop laat zien. Heb je een fijn effect gehad van het rokertje?

        #90
        Het word een dezer dagen tijd voor te oogsten. Weet iemand hoeveel invloed de warmte heeft op het drogen van de weed?

        Comment


        • Bas Haze
          Bas Haze commented
          Editing a comment
          Het beste is zo lang mogelijk en je kan een hoop goed maken met curen

        • PyroNL
          PyroNL commented
          Editing a comment
          Volgens google:

          Temperatuur: In de eerste 3 dagen ligt de beste temperatuur rond de 20 graden Celsius.
          Zo drogen de toppen snel, maar niet te snel.
          Na 3 dagen moet de temperatuur worden verlaagd tot ongeveer 17-18 graden Celsius om het proces te vertragen.

          Vochtigheid: In de eerste 3 dagen moet de relatieve vochtigheid rond de 50% liggen.
          Na drie dagen zou de relatieve vochtigheid moeten oplopen tot ongeveer 60%, opnieuw met als reden het droogproces te vertragen.

          Luchtcirculatie: Het is erg belangrijk dat er voldoende luchtcirculatie in de kamer is, dus het is raadzaam om een ventilator te gebruiken.
          Een ventilator kan ook handig zijn om de temperatuur en vochtigheid te regelen.
          Richt de ventilator echter niet direct op de toppen, dit zal de cannabistoppen ongelijkmatig drogen.

          Duisternis: De kamer moet relatief donker zijn omdat licht, vooral direct zonlicht, THC afbreekt.

        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Beste zo rustig mogelijk drogen, liever in twee weken als in 1 week en als je dadelijk gaat curen zorgen dat de luchtvochtigheid in je pot tussen de 55 en de 62% ligt
      Bezig...
      X