Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Van binnen naar buiten 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tis bijna niet normaal meer zo groot bos met bomen wat heb je het goed voor elkaar daar zeg.
    Ik zou elke dag in broek schijten bang dat de politie voor mijn deur zou staan met zulke bomen in mijn tuin. Slaap jij nog?
    echt dikke sjapop vind knap hoor wat je doe en zeer zeker nu ik weet waarom goede papa ben jij
    God was never on your side..

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Jongens jongens wel een beetje rustig tegen onze belladonna he, volgens mij heeft ze gewoon een string aan, maar thanks bella en ik slaap er niet minder om, of ze groot of klein zijn als ze komen nemen ze de planten toch mee, en met grote planten hebben ze wat meer werk, hebben ze weer wat te doen.

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      String moet, net als: de stok moet gestreken worden

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Maniac ik begin jou grapjes minder leuk vinden .

    En even een update, trommelgeroffel we gaan even de winnaar bekend maken van het gok rondje, en de winnaar is Maniac die 135 zei en er zat 145 gram in dus hij zat er het dichtst bij,
    als je me even je adres stuurt in een pb dan krijg je over een week of twee wat thuisgestuurd (ansichtkaart ).

    Bedankt voor het gokken, volgende keer een gokje voor de auto think big x asian haze als alles droog is.
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Merci!

    • rookpuur
      rookpuur commented
      Editing a comment
      Goed gedaan maniac. Heb je teminste nog iets dit jaar :p

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      rookpuur haha het kan nog goedkomen allemaal rook, maar dit is idd wel erg leuk. Zorg jij maar dat het nog wat wordt met die joekel!

    Corleone1933 Yeahhhhhhh!!!! Heel leuk!

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Gefeliciteerd Maniac

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Merci, ben gek op spelletjes lotto wil echter nog niet in mn voordeel uitpakken, maar hier zit het wel een keer mee!

    Corleone1933 een hele goede prestatie, dat je er veel plezier van hebt.

    Maniac gefeliciteerd met het winnen v/d "loterij" en prachtige ansichtkaart

    Comment


    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Merci, het was niet alleen maar feest vandaag. Stormt weer flink hier....lelijke treurwilgplant is op schoonheid maroc gevallen en heeft de grootste zijtak flink opengehaald...zucht....wordt vannacht nog gekker....benieuwd naar de schade morgenochtend...

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Thanks Old dawg als alles droog is laat ik het van alle drie weten

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Bdn ook wel benieuwd en naar de reacties van de proevers

    Pfew daar zat ik ver af met 63 gram. Misschien het leven voortaan wat optimistischer inschatten. Gefeliciteerd met je mooie oogst!

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Thanks Kweking Eend maar dit was nog niet alles als alles droog is zal ik de drie planten die dan droog zijn even wegen en bekend maken

    Kleine update zoals de think big x asian haze er vanmorgen bijstond, eigenlijk bijlag want heb hem op moeten rapen lag tegen mijn andere plant aan, is vannacht flink tekeer gegaan met wind en regen en alles hing naar beneden, geleide net verwijderd en nu is hij weer een beetje op aan het drogen, morgen even wat bamboe stokken halen en een frame maken.

    20200927_110935.jpg vanmorgen
    20200927_135101.jpg nu
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • Brandnetel
      Brandnetel commented
      Editing a comment
      Mijn laatste oogst begint nu, na bijna 3 maanden curen, pas lekker naar wiet te ruiken en smaken. Dus ik zou zeggen, ja
      Last edited by Brandnetel; 28 September 2020, 18:24.

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Ik doe hem ook curen omdat ik wat kennissen heb die wel graag roken, maar voor de olie zou dat niet direct nodig zijn voor bakken weet ik niet maar ga het wel uitproberen, heb nog nooit iets gebakken maar heb al wel wat video's en verslagen hier gelezen om een lekkere cake te bakken.

    • rookpuur
      rookpuur commented
      Editing a comment
      Oke dan, goede instelling heb je. Lekker curen voor mensen die je kent. Beetje delen is altijd leuk en gezellig

    Heb de think big x asian haze even een frame gegeven en alles weer wat opgebonden, nu is hij weer toonbaar maar wel zeiknat, wordt tijd dat het weer wat beter wordt maar de eerste weken volgens de berichten nog niet.

    Foto 20200928_140524.jpg
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • colori
      colori commented
      Editing a comment
      Heavy zou ik niet zeggen. Tis eerder de gulden tussenweg. Ik rook liever sativa's maar als ik dat in de avond doe dan slaap ik niet voor 12h.
      PM maakt me loom maar toch nog met een creative, actieve touch.
      Je hebt niet die typische indica mokerslag.

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Oh das okay, klinkt perfect voor savonds!

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Thanks colori het is een hele boom maar te dunne takken voor de dikke toppen en zeker als ze nat worden.

    Even een update van de Auto think big x asian haze en de Gorilla Zkittlez uit zaad wat vorig jaar in mijn Gorilla Zkittlez zat, we gaan als jullie er zin in hebben nog een gokje wagen wat er in de potten zit, de drie even groote potten zijn dezelfde als waar de white widow in zit ter indicatie, dit zijn de complete planten, je mag van beide foto's afzonderlijk een gewicht schatten en degene die er het dichst bijzit krijgt een mooie ansichtkaart zoals de vorige ronde.
    Ook nog een foto wat er nog hangt te drogen van de White widow,als het droog is maak ik het totaal gewicht van de plant bekend. 20200930_155917.jpg De Auto Think Big x Asian Haze

    20200930_155546.jpg De Gorilla Zkittlez uit zaad van vorig jaar

    20200930_160821.jpg En wat er nog hangt te drogen van de White Widow in scrog
    Last edited by Corleone1933; 30 September 2020, 16:02.
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      Lekkaaaah, ik zeg 295 Gr Chinees en 245 Gr skittlez

    • Cammadorgrows
      Cammadorgrows commented
      Editing a comment
      flink wat toppen! lekker hoor

      ik denk dat:
      auto think big: 310gr
      Gorilla zz: 240gr

      en de White widow zal rond de: 350gr

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Itabri zal er dichtbij zitten

    Comment


    Die Auto think big x asian haze is inderdaad (gelukkig maar) een enorme opbrenger man.
    En dan nu de cijfers, Auto tink big x asian haze 295gr​​​​.
    De Gorilla zkittlezz 220gr.

    Comment


    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Ik denk dat dwag vrij goed zit...

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Ik nie weet, wel natuurlijk

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      ik doe niet mee dit keer

    Kleine update heb een fijne ontvochtiger op de kop weten te tikken voor mijn droogkamer, luchtvochtigheid en temperatuur instelbaar staat nu op 50% en 20 graden en stopt automatich wanneer de goede luchtvochtigheid bereikt is, tweedehandje maar ziet eruit als nieuw voor 50 euries

    20201001_155126.jpg 20201001_155259.jpg
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    Even een tussenstandje van het gok rondje, er kan nog een dag gegokt worden door de mensen die nog niet gegokt hebben, of als je nog iets wil veranderen, suc6

    Auto Think Big x Asian Haze - Gorilla Zkittlez

    Cammadorgrows 310 - 240
    Italbri 295 - 245
    Kweking Eend 304,3 - 211,2
    Old dawg 295 - 220
    rookpuur 340 - 207
    TB303 335 - 255

    Morgenavond rond een uur of acht ga ik bekend maken wie de winnaars zijn en dan kunnen de winnaars mij via een pb hun adres toesturen en rond 12 okt zal ik ze een mooie ansichtkaart toesturen en zal ik melden wanneer ze verstuurd zijn.
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      330 <--> 260 ik ga er niet ver naast zitten !!

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Vanavond gaan we het weten Remco

    Ik gooi 300-250, maar onthoud me van het winnen van een prijs.

    Comment


      335 - 225

      Comment


        Even een update, wederom trommelgeroffel, we gaan even de winnaars van het gokrondje bekendmaken en die mogen dan via een pb even de adres gegevens doorsturen voor een mooie ansichtkaart welke op 12 okt. verzonden worden.

        De winnaar van Auto Think Big x Asian Haze is Cammadorgrows , hij dacht 310 en er zit 309 gram in de potten.
        De winnaar van de Gorilla Zkittlez is Italbri , hij dacht 245 er zit 245 gram in de potten.

        ​​​​​​​Ik ga als eerste de winnaars feliciteren want ze zaten wel heel dicht en zelf precies goed, dus gefeliciteerd Cammadorgrows en Italbri


        Over een paar dagen is ook de white widow droog en zal ik het totale gewicht bekend maken.​​​​​​​

        Alle nog een fijne avond en tot de volgende keer
        buiten-2020, 2021, 2022, 2023
        Hydro-met afjes-2022

        Comment


        • Maniac
          Maniac commented
          Editing a comment
          Jah wilde niet zelfde als Ital doen..

        • Italbri
          Italbri commented
          Editing a comment
          Jeej ik heb iets gewonnen, komt mooi uit, 14 oktober ben ik jarig! Wel echt een monster opbrengst Cor, geniet er van!

        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Thanks Italbri stuur me even je gegevens via pb
          Last edited by Corleone1933; 6 October 2020, 20:50.
      Bezig...
      X