Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Van binnen naar buiten 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Yo Cor, ik zit met de gedachte om 1 zo’n af-je van growshop nu nog te planten gewoon als experiment om te kijken hoe dat zou gaan zo laat in het seizoen...

    Haal ik ff een 20l potgrond zakje bij de super en dan gewoon checken...kan max €3 kosten....

    Wat vind jij?

    Comment


    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Corleone1933 die heb ik dus niet net als de big bud en de cheese niet heb...WW had ik al fem van headshop en de cheese lijkt me niks...kaaswiet niet mijn ding...hou van fris...heb nog een Blueberry in een potje gestopt....staat nu propagator TL

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Oke ben benieuwd hoe hij het gaat doen

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Als alle regen voor dit jaar nu al valt, wordt het een topper! Eergisteren de auto’s wat guano gegeven...wat een enorm verschil in reactie met de fems! Veel agressiever!

    #92
    Heb hier een stukje van QnQ gekopieerd Maniac
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • Boomvalk
      Boomvalk commented
      Editing a comment
      Bedankt voor deze nuttige info. Ik heb 1 x toprot in een top gehad en ik dacht dat het kwam door de luchtvochtigheid in de maand september, fout gedacht dus.

    • Canaboid
      Canaboid commented
      Editing a comment
      Dit jaar was er bijna geen ontkomen aan, toprot in je autoflower.
      Toch had ik dit jaar 1 soort staan die vrij weinig last had van het vochtige weer.
      En door de jaren heen heb ik wel gemerkt dat de ene soort er een stuk gevoelig voor is dan de andere.
      Zelfde geld voor meeldauw.
      Waar de ene er al heel snel last van heeft blijft het bij anderen weg.
      Dus er zijn zeker soorten die beter bestand zijn tegen ziektes, schimmels en meeldauw.

      Dit jaar deed bij mij de Gorilla Glue auto van Fast Buds het goed tegen schimmels en meeldauw.
      Totaal geen meeldauw problemen gehad terwijl er naast 2 dames stonden die dat wel hadden.
      Toprot was zeer minimaal en ook stabiel, ging amper verder, bleef meestal beperkt tot klein puntje.
      Terwijl ernaast een plant stond die voor 3/4 in de container is beland door toprot en meeldauw.

      In de omschrijving van de Gorilla Glue staat ook dat hij goed bestand is tegen ziektes, schimmels en meeldauw.
      En dat is dit jaar bij mij in de tuin ook helemaal uitgekomen.
      De andere soorten hadden dat niet in de omschrijving en dat was te zien.

      Voor mij in de tuin dus enkel nog soorten die al in de omschrijving hebben staan dat ze bestand zijn tegen schimmels en meeldauw.
      Je weet het hier toch nooit hoe het gaat uitpakken met het weer.
      En zomers zoals 2018 zijn zeldzaam.
      Fast Buds heeft nu nieuwe soort, de Gorilla Cookie.
      Volgens de omschrijving ook goed bestand tegen ziektes, schimmels en meeldauw.

    • Brandnetel
      Brandnetel commented
      Editing a comment

    #93
    Heb een foto proberen te maken met een chinese microscoop van de trichs van mijn auto think big x asian haze maar mijn statief was niet hoog genoeg om bij de bovenste top te komen dus een foto van de top eronder met toch al wat amber trichomen te zien maar de meeste milky, morgen langs de tuintafel zetten endan nog eens proberen van de grootste top, maar ik denk nog een week of twee, drie tot de eerste oogst

    Untitled 12.jpg
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


      #94
      Nou vandaag sta je alweer in de plensregen! Wat is dit voor zomer joh...lijkt wel Bangladesh...

      Comment


      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Helaas heb ik die mogelijkheden allemaal niet...komt nog , maar niet hier. Het regent hier bakken en bakken en bakken...

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Plaats er schotels onder Maniac en geef de planten het water met voeding via de plantenschaal kunnen er ook geen zouten opstapelen in je aarde bij teveel voeding, de plant gebruikt wat hij nodig heeft, gewoon regenwater geef ik wel van boven zonder toevoegingen

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Ja moet die schalen nog errgens goedkoop vinden..

      #95
      Niet ver van mn huis...goten stromen over...
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Onderin het land in de buurt van de lichtstad

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Aha ik zit tussen hoofdstad en kust...

      • Canaboid
        Canaboid commented
        Editing a comment
        Niet best inderdaad.
        Hopelijk komt er in september wat nazomer.

      #96
      Hey Cor, die AK47 auto ruikt zo fabelachtig goed! Amnees is ook heerlijk maar die AK47 is zo machtig fris zalig!

      Comment


      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        QnQ kaik: Purple Maroc = Purple Power x Maroc
        Er zit geen autoflower in, de ouders zijn alleen lekker snelle bloeiers dus dat zou ook resulteren in een strain die wat eerder begint te bloeien en rond de 50 dagen bloei nodig heeft.

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Een snelle bloeier is niet opeens een vroege bloeier natuurlijk
        Mja, komt vanzelf goed he..

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Hoopte op “wat eerder”, maar heb geen spijt van dit dure zaadje!

      #97
      Goedenmiddag beste medegrowers en blowers

      Er zijn niet heel veel veranderingen zichtbaar in de planten wel misschien in de ruimte waar ze staan, de planten in bloei hebben een transparant afdak gekregen waar ze onder kunnen bij regen, tweede poging, hopende dat het nu wel blijft staan en niet wegwaait zoals de eerste keer.
      De bloeiende planten worden voller en dikker, de auto Think big x asian haze is bezig met zijn laatste weken, er zijn al wat amber trichomen zichtbaar maar ook nog veel witte bloeiharen, dus die zit op regenwater rantsoen, de White widow in scrog en de Gorilla Zkittlez uit zaad van vorig jaar zitten nu in de zevende week waarvan 2 weken voorbloei dus 4weken en 2dagen echte bloei en ben gisteren gestopt met verduisteren, dus ze mogen nu genieten van het licht wat ze nog krijgen, ze hebben vandaag weer wat bloeivoeding met sugar royal en voor de eerste keer pk 13-14 gekregen. Tot zover de planten met toppen, even wat pics.

      De auto Think bigx asian haze

      20200901_110203.jpg 20200901_110225.jpg Untitled 21.jpg

      De amber trichs duidelijk zichtbaar

      Dan de White widow in scrog

      20200901_110317.jpg 20200901_110332.jpg

      20200901_110353.jpg 20200901_110648.jpg 20200901_113701.jpg

      De toppen zwellen goed aan, de trichs zitten overal, alleen wat mij opvalt is dat heel de plant weinig bloeiharen heeft, alleen op de onderste kleine topjes zijn ze goed zichtbaar, ook lijkt er een paarse gloed in de top te zitten, maar dat wordt misschien later beter zichtbaar.

      Dan de Gorilla Zkittlez uit zaad van vorig jaar wat ik in een Gorilla Zkittlez fem van Barneys farm vond.

      20200901_110442.jpg 20200901_110547.jpg 20200901_110622.jpg
      20200901_114413.jpg 20200901_111649.jpg
      Ook deze gaan goed, ze worden steeds voller en ook hier veel trichs te zien op de suikerblaadjes en op het totaalplaatje is het afdak te zien waar ze onderkunnen bij regen en waar de wind nog makkelijk onderdoor kan voor de hoge luchtvochtigheid te verdrijven.

      Gaan we door met de fem planten en als eerste de Critical van Zamnesia vorig jaar gekregen als gratis zaadje bij de Gorilla Zkittlez.

      20200901_110809.jpg 20200901_110921.jpg De eerste bloeiverschijnselen

      Dan de Think big x asian haze fem ook met de eerste bloeiverschijnselen

      20200901_111052.jpg 20200901_111222.jpg
      20200901_111254.jpg

      Als laatste nog de Gorilla Zkitlezz van Barneys farm ook met de eerste bloeiverschijnselen en totaalplaatje van de fems

      20200901_111323.jpg 20200901_111456.jpg
      20200901_111603.jpg 20200901_111703.jpg
      Dat rooie puntje wat je ziet in de close up van het pruikje was erin gewaaid en heb ik verwijderd door een keer te blazen
      ​​​​​​​
      Zo dat was het weer voor deze week en tot de volgende keer
      Gr. Corleone1933
      Last edited by Corleone1933; 1 September 2020, 12:59.
      buiten-2020, 2021, 2022, 2023
      Hydro-met afjes-2022

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Ik hoop het ook en als het gaat stormen schroef ik hem even los, het zijn maar drie staanders en op het dak zit hij maar vast met twee lijmklemmen, binnen tien minuten is hij weer weg.

      • Ess
        Ess commented
        Editing a comment
        Amazing buds

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Dank je Ess

      #98
      Wow mooi zeg, wat een plaatje!
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


      #99
      Ach wat heerlijk om te zien zo'n tuin vol dames, zal s'ochtends wel genieten zijn als je naar buiten komt lopen met je bakkie koffie en een jointje in de hand

      Comment


      • TB303
        TB303 commented
        Editing a comment
        Cammadorgrows ouderwetse pollineter skuff ben ik wel voor in.....
        alleen als je dat een week rook ben je behoorlijk apathisch en echt offline ....
        ga m'n fluf opsparen voor ice

      • Cammadorgrows
        Cammadorgrows commented
        Editing a comment
        TB303 vooral altijd dikke haze gerookt. Maar nu er veel meer verantwoordelijkheden van mij gevraagd worden hoef ik dit niet meer haha

      • Italbri
        Italbri commented
        Editing a comment
        Ik heb 12 jaar rook ervaring en het water staat me al in de mond hier ik stuur je tegen die tijd wel mijn adres voor een testertje Cor

        Je hebt wel een mooi afdakje gebouwd daar, zullen de dames vast en zeker waarderen.

      Heb zojuist mijn clip-on lens binnen gekregen, deze even op mijn tablet gestoken en even snel een foto gemaakt van de trichomen morgen proberen met mijn statief een nog closer beeld te krijgen.

      Attached Files
      buiten-2020, 2021, 2022, 2023
      Hydro-met afjes-2022

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Ja er zit veel lekkers op

      • Maniac
        Maniac commented
        Editing a comment
        Lekkah!!!

      • RoccoSmokes
        RoccoSmokes commented
        Editing a comment
        Rechtstreeks uit de vriezer zo icey, yum yum

      Vito Corleone ga je per soort olie maken of gooi je alles op 1 hoop?
      ...

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Ik doe meestal wel wat soortjes bij elkaar, iedere soort heeft weer andere kenmerken de een weer meer voor de pijn en andere weer beter om te slapen, zo heb je verschillende kenmerken in een flesje.

      Even nog wat close-ups proberen te maken maar het valt niet mee, als er maar iets beweegt heb je een wazige foto. De eerste drie zijn van de auto think big x asian haze, en de vierde van de white widow.

      20200902_125821.jpg 20200902_125742.jpg 20200902_130818.jpg
      20200902_115959.jpg
      buiten-2020, 2021, 2022, 2023
      Hydro-met afjes-2022

      Comment


        Die mag nog wel even de trichome veranderen in paddestoelen met mooi bolletje er op een dat bolletje gaat eerst melk kleur krijgen en dan amber meeste gaan voor Melk stoners medicinaal gebruikers voor pijn gaan vaak voor amber nokout boem suc6
        God was never on your side..

        Comment


        • Maniac
          Maniac commented
          Editing a comment
          Bella, gaat het nog?

        • belladonna
          belladonna commented
          Editing a comment
          Maniac nee

        • Maniac
          Maniac commented
          Editing a comment
          Dacht ik al....

        Klein probleempje in mijn tuintje, de twee planten in een bak de ene heeft een fosforprobleem en de ander niet en hier snap ik het ook even niet hoe dit kan, de ene krijgt paarse bladeren en worden daarna geel en er zitten ook steeds wat luizen op die ik wel heb verwijderd, ook twee kleine topjes moeten verwijderen waar de luis inzat, de ander is mooi groen, niks mee aan de hand, heb ze nu wat bloeivoeding gegeven met nog wat pk 13-14, kijken of het oplost en anders stoppen met die pk 13-14 want het gebeurde na de eerste keer pk 13-14 halve dosis. De rest van de planten is niet veel veranderd, er is wat meer bloei te zien bij de grote fem en de planten in bloei gaan zijn gangetje.
        Even wat pics van het probleem. Iemand een oplossing, ik hoor het graag?

        20200906_120628.jpg 20200906_120723.jpg 20200906_132842.jpg
        20200906_132925.jpg Linkse plant fosforprobleem, rechtse plant geen problemen.

        Morgen komen nog wat pics van de andere planten, gr. Corleone
        buiten-2020, 2021, 2022, 2023
        Hydro-met afjes-2022

        Comment


        • Maniac
          Maniac commented
          Editing a comment
          Lastig dit....ook omdat ze in dezelfde bak staan...denk blokkade? Planten verschillen vaak toch erg qua reactie....ook als ze dezelde hoeveelheden krijgen..

        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Kijken wat de extra pk doet.en anders maar een keer flushen met gewoon water met een pH van 6.3

        • Maniac
          Maniac commented
          Editing a comment
          Zou dat flushen doen in een droge periode die er nu aankomt dan staan ze niet lang nat...

        Serieus buiten planten flush je niet.

        je plant is in bloei ze gaat echt wel meer bladeren leeg zuigen zo dat ze geel worden dat heet herfst natuurlijk proces. oja ze gaat ook niet groen dood
        God was never on your side..

        Comment


        • Italbri
          Italbri commented
          Editing a comment
          Ik denk dat hier met flushen bedoelt wordt "alleen water zonder voeding"

        • belladonna
          belladonna commented
          Editing a comment
          Flushen doen binnen wekers die met voeding knoeien teveel geld naar de growshop brengen

        • Maniac
          Maniac commented
          Editing a comment
          Met een flinke bak regenwater zonder voeding verdunt de boel vanzelf als de aarde al leeg is...
      Bezig...
      X