Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Van binnen naar buiten 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Zijn de bloeiende planten allemaal AFjes of heb je ook verduisterd? Zoja; moet je dan blijven verduisteren tot er maar 12 lichturen zijn of kan je daarmee stoppen wanneer ze in bloei zijn?

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      De bloeiende planten zijn 1 afje met de grote top en 2 fems.
      Ik verduister nu dagelijks, om 18.00 gaan ze onder het afdak en voor ik naar bed ga haal ik ze er weer uit, nu komt de zon 's morgens om 6.20 weer op, dan hebben ze iets meer als 12 uur donker gestaan. Na 25 augustus ga ik de tijd wat verlengen naar ongeveer 14 uur wat dan ook de zon op zon onder tijden zijn, daarna hoef je niet meer te verduisteren.

    #77
    Ze worden zo lekker nu buiten dat ik para word wat zou het sonde zijn als nu de politie in mijn tuin staat zulke mooie toppen of kom in de ochtend beneden en ze zijn weg. Ik wil ze in mijn we potten hebben zitten
    God was never on your side..

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Ik zou ze ook al wel in mijn wekpotten willen hebben maar ze moeten dames worden met grote vruchten belladonna daar hou ik van, ja inderdaad als die blauwpetten komen dan hebben we pech, laten we hopen dat ze wegblijven en ik hoop dat mijn honden aanslaan als er dieven komen en dan zijn ze nog niet 123 van mijn plaats af

    #78
    Cor, waar heb je die schalen vandaan voor onder die potten? Vind ze nogal prijzig overal...

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Heb ze van tuinadvies.nl maar daar zijn ze op het moment uitverkocht maar ze heten, garland plantenschaal 60x60x7

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Oke bedankt. Zal t in de gaten houden.

    #79
    Goedemiddag beste growers en blowers

    Even weer een update van hoe het er voorstaat met niet zoveel tekst maar wel met foto's voor een indicatie hoe het groeit en bloeit. Alles dikt wat aan en wat niet bloeit wordt wat groter.

    Als eerste de White widow in scrog, had veel geel slap blad aan de onderkant van het net, ph van de grond gemeten en een nette 6,3 dus denk dat hij een keer te nat heeft gestaan, boven het net alles mooi groen en kijkend naar de zon.

    20200816_105221.jpg 20200816_105254.jpg

    En een close up

    20200816_105340.jpg

    Dan de auto Think big x asian haze wordt ook steeds een beetje voller maar hij doet er wel zijn tijd over, ook de zijtoppen beginnen zwaar te worden en gaan hangen, komende dagen even verstevigen.

    20200816_105428.jpg 20200816_105415.jpg 20200816_105541.jpg

    En dan nog de Gorilla Zkittlez uit zaad van een Gorilla Zkittlez van vorig jaar bevrucht door ????

    20200816_105600.jpg 20200816_105654.jpg

    En als laatste de drie fems nog niet in bloei

    20200816_105752.jpg 20200816_105837.jpg 20200816_105859.jpg

    Van links naar recht De Think big x asian haze, de Critical en als laatste de Gorilla Zkittlez.

    Zo dit was het weer fooks voor deze week, iedereen veel kweekplezier en weinig rot en schimmels, tot nog toe bij mij nog niets, maar het seizoen is nog niet voorbij.
    Gr. Corleone1933
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Dank je wel Kunichika ja dit is niet normaal zoals die lage toppen steeds groter en zwaarder worden, ik heb zo'n toppen nog niet meegemaakt en dat voor €1,50 per zaadje, al krijg je maar 1 plant uit die tien zaadjes ben ik al tevreden, bij mijn bestelling ging de eerste keer iets mis met de zaadjes, waren uit de envelop gehaald, hij heeft daarna tien nieuwe opgestuurd en ook nog eens 5 van zijn andere soort. Goede verkoper en ook op growshopmarkt, er zijn ook nog mensen die je wel kunt vertrouwen.
      Komt helemaal goed Cammadorgrows geduld is een schone zaak, mijn afje staat al vanaf 25 april boven de grond en begint nu pas bruin te worden

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Oww wacht nu zie in het ik dacht dat dat zijn site was maar ik zoe dat deze site soort marktplaats is. Mijn 2afjes zijn al bijna klaar en stonden van half mei eind mei

    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Jee wat een update. Wat moet ik daar nu op zeggen .. krijg er zin van om te vapen. Laat ik dat maar gaan doen dan. Wat een joekels pfffffff.

    #80
    Super update weer met gave foto's. Het lijkt me fijn om met een toetertje en een bakkie op een lekkere zomeravond tussen deze planten te zitten ​​​​
    De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Ja rookpuur vele zouden dat inderdaad fijn vinden alleen ik rook niet, ik maak er alleen olie van voor mijzelf en mijn dochter en ik heb nog een paar vrienden en kennissen die het wel roken en die zijn heel blij met mij. Ik heb ooit een paar zaadjes gekregen en sinds die tijd heb ik er een hobby van gemaakt om mijn plantjes goed te verzorgen, maar ook bij mij mislukt soms wel eens wat, een plant moeten wegkiepen, vol met luis, ik zag het te laat,
      Maar we hebben nog genoeg staan dus we gaan gewoon door.

    • rookpuur
      rookpuur commented
      Editing a comment
      Aah oke. Olie heb ik geen kennis van (nog niet). Ik heb wel mijn knipafval beloofd aan iemand die er olie van gaat maken. Dus die kennis krijg ik nog wel. Ik moet zeggen dat ik de fem versie van de think big x asian haze een erg mooie plant vind. Wat meer sativa achtig blad.

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Ja zij heeft inderdaad het blad en de hoogte van een sativa

    #81
    Staan er prachtig bij...mooi doorvoed!

    Comment


    #82
    Dit is niet normaal meer zulke mega bomen hang er kerst lampjes in.

    Jij ben echt niet bang he der moet een geur in jou tuin hangen waar iedereen al stoned van word.
    Bij zit het al in potten te curen gelukkig
    God was never on your side..

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Ga der regelmatig tussen zitten belladonna met een bakkie koffie en ook regelmatig controleren op schimmels of rot, maar gaat goed komen en de buren heb ik mondkapjes met filter gegeven en wasknijpers voor op de neus te zetten maar het ruikt al heerlijk ,lekker zoet en fruitig, we gaan dikke toppen kweken donna en jij kan al bijna van je wiet gaan genieten, laat ze smaken en gr. uit het zonnige zuiden.

    #83
    Even nog tussendoor een toppen foto met de panorama stand van mijn gsm

    20200818_155024.jpg 20200818_155258.jpg
    ​​​​​Vandaag hebben de bloeiende planten weer wat alga bloom en sugar royal gekregen en de auto think big x Asian haze heeft nog wat pk 13-14 erbij gehad.
    Ze maken me wel happy, ze worden met de dag dikker, hopen op een goede afloop met niet teveel rot, 's avonds gaan ze in het verduister hok met een ventilator in zwenkstand want mag niet te vochtig worden.
    Tot de volgende en veel kijkplezier.
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • TB303
      TB303 commented
      Editing a comment
      hoeveel dagen/weken nog denk je?

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      TB303 de auto think big x asian haze denk nog een week of drie en de andere 2 nog een week of 5-6 die staan pas 2 weken en 2 dagen in bloei

    • TB303
      TB303 commented
      Editing a comment
      k#t..... nog 4-5wkn wachten totdat we pas weten wat de pagode droog weegt......

    #84
    Wow! Das vet! Doe je goed zeg, zal ook goed ruiken..
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Thanks ze ruiken heerlijk Greyvol en vet zijn ze ook, ge blijft er gewoon aanplakken als je ze aanraakt
      Last edited by Corleone1933; 22 August 2020, 23:53.

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Die van mij drinken stukken minder nu t zo koel is en veel regent! Jouwe ook?

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Hier tot nu toe nog weinig regen gehad, een paar keer in de nacht, maar het is niet meer zo extreem als vorige week Maniac

    #85
    Goedemorgen beste medegrowers

    Even weer een update van de planten, was van de week bezig geweest met een transparant zeil te plaatsen waar de grote planten in bloei zouden kunnen schuilen maar dat heeft niet lang stand gehouden met die wind van de afgelopen dagen, ik was net een dag klaar, de volgende dag begon het te waaien en de spiegelogen waar de staaldraden doorheen liepen bogen gewoon open door de kracht van de wind, een draad van de drie klapte los en toen heb ik alles maar weer verwijderd. Gelukkig geen schade aan de planten.

    Gaan we verder met de planten, vandaag staan de verduisterde planten 5 weken in de kamer waarvan drie weken in echte bloei, het verduisteren gaan we nog volhouden tot eind augustus, dan hebben we 13,5 uur licht en stoppen we met het verduisteren, de takken van de White widow in scrog kunnen nu het gewicht van de toppen al niet meer dragen dus heb een constructie moeten maken van wat latjes en bamboestokken en de takken allemaal weer recht gezet met draden en lint.

    20200823_102540.jpg 20200823_102559.jpg

    en een close up

    20200823_103036.jpg

    De Gorilla skittlez uit zaad van vorig jaar beginnen ook al aardig zwaar te worden, de takken zie je steeds verder naar buiten buigen onder het gewicht van de toppen, als je de takopbouw van de plant ziet en vergelijkt met de grote Gorilla Zkittlezz zie je toch een andere plant maar we gaan zien wat het wordt.

    20200823_102712.jpg 20200823_103122.jpg 20200823_103133.jpg

    Dan hebben we nog de Auto think big x asian haze, nu 18 weken en 2 dagen oud vanaf zaad waarvan 14 weken en 2 dagen bloei maar nog steeds niet klaar, nog veel witte bloeiharen, we kunnen niks anders doen als wachten.

    20200823_102725.jpg 20200823_103051.jpg

    En dan hebben we nog de drie fems die alle drie wel voorbloei vertonen maar nog geen pruikjes te zien, maar daar zullen we allemaal wel last van hebben.

    20200823_102854.jpg

    Van links naar rechts De think big x asian haze, en als de bloei ook zo lang duurt als bij de auto gaat dat wel tot eind november duren voor hij klaar is, dan de Critical en als laatste de Gorilla Zkittlez.

    Zo dit was het weer, allemaal nog een fijne zondag en tot de volgende keer
    Gr. Corleone1933.
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Balkon=dak 15 meter hoog

    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      Die zien er allemaal goed uit,je zal zeker een goede voorraad hebben als alles goed blijft verlopen. Heb die van mij gisteren omgelegd neem het risico niet meer het weer dat er zit aan te komen hier IVM TOPROT

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Kan de bloeiende planten onder het afdak schuiven wanneer het nodig is Jamzieman en bij vochtig weer gaat de veetilator aan en dan hoop ik dat alles goed blijft gaan

    #86
    Mooie torentjes hoor, ziet er wel uit als veel werk. Gaat dat wel samen? Veel werk en jointjes roken?

    Bij mij niet iig, als ik eenmaal een joint rook doe ik helemaal niks meer. Is ook een van de redenen dat ik er mee gestopt ben

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Thanks

    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      Kwestie van gewenning, ik sta er mee op en ga er mee naar bed en dan tussen de jointjes door nog +-36 uur werken

    • Lerrihuana
      Lerrihuana commented
      Editing a comment
      Ik heb 2-4 jaar dagelijks 1 gram gerookt en het enige waar ik aan gewend raakte was niks doen. Sinds ik niet meer rook ben ik veel actiever en onderneem ik meer

    #87
    Oorspronkelijk geplaatst door Corleone1933 View Post
    Dan hebben we nog de Auto think big x asian haze, nu 18 weken en 2 dagen oud vanaf zaad waarvan 14 weken en 2 dagen bloei maar nog steeds niet klaar, nog veel witte bloeiharen, we kunnen niks anders doen als wachten.
    dat kan geen autoflower zijn..... het is een fem die "per ongeluk" na 4 weken in de bloei schoot ...
    ik hoop dat je zonder problemen je normale fems kan afbloeien...
    mssn volgend jaar allemaal auto think big x asian haze planten om in september klaar te zijn?

    ...

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Dat hoop ik ook TB303 dat de fems nog afgebloeid kunnen worden maar dat ligt aan het weer, van de auto think big x asian haze gaven ze op de site aan autoflower maar ik denk dat het eerder een semi autoflower is, maar het maakt niet uit, we hebben de tijd. Die grote fem think big x asian haze kwam uit hetzelfde zakje van de autoflowers maar is gewoon een fem geworden, we zien wel wat het wordt.

    #88
    Hopen dat het goed gaat komen met al die wind en nattigheid Cor. Morgen wordt er ook een flinke storm verwacht, die van mij staan veilig onder de parasol zolang die niet besluit weg te vliegen.
    De Bloemen Van Bri

    Comment


    • eeltje
      eeltje commented
      Editing a comment
      hehe schuif je banken aan de kant en rij ze ff voor een dagje naar binnen. goede buren heb je hehe

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Als dat zou kunnen eeltje zou ik het doen, we proberen ze wel een beetje uit de wind te houden

    • eeltje
      eeltje commented
      Editing a comment
      succes zijn mooie planten

    #89
    Vind het tot zo ver gigantisch mee vallen met het weer. Beetje regen maar geen helse windvlagen

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Woon in het zuiden Maniac dan ga ik de verkeerde kant op en dan kost het me nog benzine, maar hier begint het nu ook behoorlijk te waaien, de grootste heeft al verscheidene keren tegen de schutting gehangen maar het staat nog steeds overeind. Hoop dat het bij jou ook allemaal blijft staan.

    • Cammadorgrows
      Cammadorgrows commented
      Editing a comment
      Ik neem mijn woorden terug, het waait hier nu ook als een dolle...

    • Maniac
      Maniac commented
      Editing a comment
      Corleone1933 was voor Comma, maar met een beetje bijsturen red je het zuiden ook wel...het is hels hier bij zee...vraag me soms af waar ik aan begonnen ben

    #90
    Goedenmiddag beste growers en blowers

    Storm update

    De planten hebben de storm goed doorstaan alleen de grootste de Think big x asian haze is twee keer omgewaaid en er waren drie takken losgescheurd maar die heb ik nog kunnen herstellen met een stuk lint door ze weer tegen de stam aan te trekken. Dus al met al valt het wel mee en alles staat weer overeind. Heb alle grote wietbomen voorzien van een net om de toppen dadelijk een beetje te ondersteunen en heb wat kleine takken aan de onderkant verwijderd waar toch niks aan gaat komen.

    20200827_141928.jpg 20200827_142027.jpg

    20200827_142043.jpg 20200827_142054.jpg 20200827_142118.jpg

    Zo dit was het weer en tot de volgende keer Gr. Corleone1933

    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • Cammadorgrows
      Cammadorgrows commented
      Editing a comment
      Corleone1933

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Daar gaan we allemaal vanuit Cammadorgrows dat we mooie bloemen gaan kweken, maar voor mooie dikke bloemen hebben we een goed najaar nodig en de twijfels slaan toe als ik het weer van nu bekijk, als dit weer aanhoud wordt het schimmels en toprot. Maar we houden de moed erin, we hebben de storm doorstaan en we gaan voor mooie grote toppen en een goed najaar.

    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
Bezig...
X