Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag Purple Lemonade & Zkittlez Autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    De bloeiers zijn van eind April
    ​​​​​

    Comment


      #17
      Conqueringlion nope, alleen water
      ​​​​​

      Comment


        #18
        DCKFACELVRS goeie shit, wat is je redenering eigenlijk dat je geen voeding geeft? Is dit enkel omdat je het verschil zelf wilt waarnemen?
        Geduld is een schone deugd.
        Kweekverslag: Eerste binnenkweek 80x80 RQS Purple Queen / Critical

        Comment


        • Eurogro
          Eurogro commented
          Editing a comment
          Hallo heb je het verslag gezien van inti onder de Spaanse zon
          Lsd plant ca 1300 gram zonder voeding
          Alleen wormen vloeistof
          @dckfacelvrc
          Ik ben zelf ook beginner kweker
          Dit jaar voor de tweede keer
          Ik weet wel dat ik een stuk minder ga uitgeven aan de voeding
          In het wild staat er ook niemand bij met een beetje van dit en een beetje van dat dan maar een paar gram minder
          En een rondje extra is goedkoper dan al dat voer
          Hoe is je eerste keer gegaan

        • DCKFACELVRS
          DCKFACELVRS commented
          Editing a comment
          Prima verlopen vind ik. Veel geleerd over het water geven en ook over hoe de plant het doet in een kleine pot tov de volle grond.
          Volgende logische stap naar mijn mening is het toedienen van voeding om dit proces te leren.

          Uiteindelijk hoop ik de juiste balans voor mij en het plantje te vinden

        • Eurogro
          Eurogro commented
          Editing a comment
          DCKFACELVRS fijn te horren dat het goed is verlopen
          Hou is het afgelopen met je plant in de volle grond
          Dat zag ik niet in je verslag meer
          Ik had vorig jaar in potten van 1 ltr auto staan opbrengst om te Janke en de zelfde in de volle grond was al een stuk beter
          Ik ga dit jaar voor de volle grond gaten zijn al voorbereidt
          Nu nog wachten op mooier weer beetje mee zit april hier
          Komende dagen -4 in de nacht fijn zuid spanje

        #19
        Conqueringlion dit is mijn allereerste kweek. Totaal geen groene vingers. Ik dacht, laat ik maar bij de basis beginnen en ervaren hoe de plantjes groeien. Nu heb ik het optillen van de potten om te voelen of ze water nodig hebben aardig onder de knie (denk ik). Wellicht volgend jaar proberen om voeding toe te dienen na ik me meer ingelezen heb via de verscheidene kweekverslagen op JD. Stukje bij beetje meer ervaring krijgen
        ​​​​​

        Comment


          #20
          Voeding kan altijd gewoon de helft van de aangegeven hoeveelheid toevoegen een paar keer in de week. Dan zit je altijd wel goed. Begint het al lekker te stinken bij jou achterom?

          Comment


            #21
            Kunichika haha ja! De aroma's komen vrij. Geen onaangename geur
            ​​​​​

            Comment


              #22
              Dag allen!

              Wederom een week verder. Er is niet heel veel spannends gebeurt in de tussentijd. De dames groeien en bloeien gestaag verder. De 2 Purple Lemonades laten steeds meer en meer topvorming zien, leuk gezicht! De Zkittlez laat minimaal meer voorbloei zien en gaat nog steeds de hoogte in. De 2 later geplante dames hebben genoten van het buiten staan en de mee gepakte zon. Er is een duidelijk verschil zichtbaar in groei in vergelijking met de dames die ik iets te vroeg geplant had. We gaan het zien wat de opbrengst van deze gaat zijn ten opzichte van de oudste dames.

              IMG_20210620_075844.jpg

              IMG_20210620_075858.jpg


              IMG_20210620_075904.jpg
              IMG_20210620_075915.jpg
              Attached Files
              ​​​​​

              Comment


                #23
                Lekker man
                Geduld is een schone deugd.
                Kweekverslag: Eerste binnenkweek 80x80 RQS Purple Queen / Critical

                Comment


                  #24
                  Mijn god.. Zie nu pas dat de Zkittlez geen autoflower is. ​​​​​​

                  Geen idee waarom maar ik ga ze denk ik in de volle grond verplaatsen. Binnenkort een update van de verhuizing
                  ​​​​​

                  Comment


                    #25
                    hoe lang is de bloeitijd, anders zou je mss willen verduisteren als je hier tijd voor hebt. Bij mijn vorige planten had ik namelijk heel veel last van toprot eind september heb de halve struik mogen wegsmijten door het vochtige weer.
                    Geduld is een schone deugd.
                    Kweekverslag: Eerste binnenkweek 80x80 RQS Purple Queen / Critical

                    Comment


                      #26
                      Conqueringlion 8 tot 9 weken. Hoe werkt dit verduisteren dan precies? Iets met 12 uur donker 12 uur licht? Kwestie van verplaatsen en in een donkere garage zetten?

                      Of gewoon lekker laten gaan zoals het nu is en afwachten wat het resultaat word. Heb tevens een serre tot mijn beschikking waar ze in de latere maanden kan vertoeven!
                      ​​​​
                      Last edited by DCKFACELVRS; 20 June 2021, 20:18.
                      ​​​​​

                      Comment


                        #27
                        DCKFACELVRS Ja, ik zie ook veel mensen er een tent omheen zetten. Het enige dat wel wat discipline vraagt is dat je ze altijd op ong dezelfde tijd moet binnenhalen en terug zetten, anders krijgen ze namelijk stress. 12/12 is idd nodig om de plant in bloei te krijgen, als je nu zegmaar achter een paar weken terug wat meer uren geeft zal de plant weer beginnen met groeien idvp bloeien, ik dacht dat dit reveg noemde.
                        De (burgelijke) schemering voor en na zonsondergang moet je ook mee rekening houden, aangezien die niet meetelt als nacht, een link met alle soorten ochtend schemering; https://www.zonsopgangzonsondergang.nl/hoe-laat-donker/ eind september zit je aan ongeveer 14 uren licht vanaf de burg. schemering maar uit ervaring weet ik dat mijn planten toen al een weekje of twee/drie in bloei stonden buiten dus je kan eigenlijk de burgerlijke scherming nemen denk ik, maar dit weet ik niet zeker welke je nu juist moet nemen. Ik zou voor de zekerheid toch wachten tot mid/eind sept hem volledig buiten te laten staan, indien het dan nog nodig is.
                        Ik hoop dat het wat duidelijk is
                        Geduld is een schone deugd.
                        Kweekverslag: Eerste binnenkweek 80x80 RQS Purple Queen / Critical

                        Comment


                          #28
                          Zo! Toch maar een Zkittlez in de volle grond gezet. Eens kijken wat dit gaat doen met haar groei
                          IMG_20210622_170732.jpg
                          ​​​​​

                          Comment


                            #29
                            Dat gaat waarschijnlijk een mooie grote struik worden
                            De natuur is geen vuilstort. Keep it clean!

                            Comment


                              #30
                              Hello!

                              Ik merk nu al een verschil in groei met de Purple Lemonade welke ik eind april heb gezaaid tegenover de Purple Lemonade welke een drietal weekjes is gezaaid. Groeit aardig door! Heel erg benieuwd hoe groot ze gaat worden tegenover de reeds staande plantjes!

                              IMG_20210624_174952.jpg
                              ​​​​​

                              Comment

                              Bezig...
                              X