Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek in een serre / Buitenkweek volle grond (northern light AF)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Raar dat er een paar foto's plots nietmeer zichtbaar waren en vervangen werden door witte vierkanten met een donkere outline, ik heb het bij deze gefixt
    Geduld is een schone deugd.
    Kweekverslag: Eerste binnenkweek 80x80 RQS Purple Queen / Critical

    Comment


      #32
      Ik zal dit verslag toch nog even afmaken, zoals ze zeggen "beter laat dan nooit". Dit om ergenis van een onafgewerkt verslag tegen te gaan

      Laten we eerst even beginnen met de 4 dames in de potten, die zijn geript jammer genoeg, We wonen langs een spoorweg en de berm was weeldig aan het groeien, maar er kwamen (in mijn stiefpa zijn gedachten) teveel groen door de omheining door, dus heeft hij de NMBS bestookt met emails en telefoons om de berm aan te pakken, nu ik wist ik niet dat ze gingen komen, voor ik op was hadden de mensen van de NMBS mijn dames als gezien, mijn ouders hebben me de dag ervoor ook niet verwittigd ofzo, ik heb ze nog in de serre gezet daarachter, toen later in de nacht kwamen ze met de machine om de zijkanten van de berm af te maaien, de volgende dag dat ik opstond, waren ze weg. Ik was zo ongelukkig, maarja so be it. Waarschijnlijk heeft die gast die op het erf gekomen is ze die nacht meegepakt, of die kerel op de machine heeft de dames door de serre gezien.
      IMG_20210720_1617412.jpg De flash van men gsm stond wel nog op, daardoor dat het wat wit is haha.

      De vier planten bij men vader, deden het ook niet zo goed, veel vraatsporen, eentje was helemaal in een ring gedraait aan de voet van de plant, de rest leek het wel nog goed te doen, misschien stonden ze wel wat te nat, door de vele regen, toen ze ong 5 weken in bloei stonden, kregen ook sporen van toprot jammer genoeg. uiteindelijk heb ik er 5 toppen van kunnen halen, een heel magere opbrengst. denk nog geen gram of 20.


      De planten in de serre, aangezien het vele toprot heb ik vervroegd moeten afknippen, Ik had een drybox gemaakt, gevult met rijstkorrels en silicone bolletjes in zo'n zakje. achter een week heb ik ook een clipfan erin gehangen.
      Van de 4 planten in de serre heb ik ongeveer 30-40g gehaald.

      IMG_20210720_161527.jpg IMG_20210720_161555.jpg
      IMG_20210714_163826.jpg

      doeii
      Last edited by Conqueringlion; 14 January 2022, 01:55. Reden: Zinsstructuur ;)
      Geduld is een schone deugd.
      Kweekverslag: Eerste binnenkweek 80x80 RQS Purple Queen / Critical

      Comment


        #33
        beter laat dan nooit
        πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
        ​
        πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
        ​

        Comment


          #34
          Jeeej! Thanks voor de afsluiting, jammer van de wending
          ​​​​​

          Comment


          • Conqueringlion
            Conqueringlion commented
            Editing a comment
            Ja altijd jammer als dat gebeurt maarja het zij zo.

          #35
          Jammer van de wending maar liever een afgemaakt verslag dan een verslag met een open einde.

          Comment


            #36
            Nieuwjaar nieuwe kansen

            Comment


              #37
              laat het je goed smaken
              sigpic

              Comment

              Bezig...
              X