Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Met Indica naar buiten 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Goedenavond medekwekers

    Geen foto meer, heb alles omgedaan omdat de woningbouw vervroegd in onze straat aan de gang gaat dus dit weekend alles omgedaan en het hangt nu te drogen, geen rot gevonden.
    Wanneer alles droog is zal ik het totaalgewicht bekent maken.
    Gr. Corleone1933.
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • Saakie
      Saakie commented
      Editing a comment
      Blijft toch balen als het vroeger plat moet, maar ze zagen er prachtig uit en denk dan ook dat het zeker goed komt.

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Ze waren hoofdzakelijk milky, dus zal wel goedkomen.

    #62
    Balen!! Maar beter een weekje te vroeg, dan huilen met de pet op!!

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Inderdaad

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      als alles milky is komt dat wel goed ja rijpt nog een beetje na tijdens het drogen

    #63
    We zijn nog steeds nieuwsgierig

    Comment


      #64
      Zal er van de week even tijd voor maken om alles te wegen, druk druk druk met de woningbouw die hier aan het renoveren zijn.
      buiten-2020, 2021, 2022, 2023
      Hydro-met afjes-2022

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Wha!

        Moet je zelf meehelpen dan!?

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Nee dat niet maar de rolluiken mogen niet naar beneden want ze zijn aan het zandstralen en dan kunnen ze binnen kijken,ook staan ze onverwacht aan de deur en als ze dan de geur ruiken, niet slim.

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Gewoon jointje opsteken, misschien zijn zij ook liefhebbers, leer mij die zandstralers kennen.

      #65
      Goedemiddag beste medekwekers

      Toch maar even tijd genomen om het gewicht van de gedroogde toppen vast te leggen.

      Roffelderoffelderoffel enz.

      In de bak van 90 liter stonden 4 planten, 2x Gorilla Glue en 2x Gelato

      Gorilla glue 1 166 gram
      ​​​​​Gorilla glue 2 201 gram
      Gelato 1 90 gram
      Gelato 2 112 gram

      En nog enkele grammen al gesnoept dus houden we het totaal maar op 570 gram, heb hetzelfde gewicht al eens gehad met 1 plant in een 90 liter bak, dus meer planten in een bak wil niet zeggen dat je meer opbrengst krijgt.
      Maar ik ben er wel achter dat de Gorilla glue een betere gever is als de Gelato.
      Ik kan weer een tijd vooruit, misschien in het najaar nog een binnenkweek maar dat ligt aan de prijzen voor de stroom, we gaan het zien.

      Groetjes Corleone1933.
      buiten-2020, 2021, 2022, 2023
      Hydro-met afjes-2022

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Mooi, enjoy!

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Heerlijk hoor 570 Gr.. Geniet er van

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Thanks, ga er zeker van genieten.

      #66
      dat hele buiten kweken nooit bekeken omdat ik binnen kweken al niet bij kon benen. blijkt corleone hier een prachttopic bij te houden. erg leuk om in 1x uit te lezen. jammer van alle pottenkijkers, anders had je met 2 bakken en een weekje langer bloei dik over de kilo gekomen zeg.
      ik zit net in week 3 van je green dragon recept trouwens. nog ff schudden en over een dikke week de boel filteren en hopelijk doorslapen. inslapen lukt al met de mighty. bedankt nog voor je hulp!
      mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Geen dank graag gedaan, hoop dat het voor je werkt, is het niet sterk genoeg, de alcohol wat verder verdampen, suc6

      #67
      Dank voor het uppen Alzheimer want ik was de uitslag vergeten te lezen.

      Gefeliciteerd Corleone1933 dat heb je maar zeer goed gedaan en de stroom was niet duur! Komt er ook een rookverslag met wat kiekjes van de toppen?
      Horks Fototopic 2.0

      Comment


      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Zal morgen even wat foto's maken en een rookverslag van de twee soorten geven zoals ik ze ervaar met mijn vape apparaat de Arizer V-Power.

      #68
      Even een rookverslagje zoals ik het ervaar met mijn Eraser V-tower vape apparaat

      20221013_093355.jpg

      Als eerst de Gelato

      20221013_092324.jpg De geur bij openen van de pot aards en zoet.
      De smaak een beetje citroen vanille lekker zacht en niet scherp in de keel.
      Het effect, ik wordt er vrolijk van en energie genoeg, heb best wel wat zenuwpijnen en ook hier werkt hij goed voor, heerlijke high maar geen couchlock.

      Gorilla glue

      20221013_092423.jpg Als je de pot opent komt je een heel zoete geur gemengd met dennegeur tegemoet.
      De smaak is aards en zoetig, citroenachtig en ook deze is lekker zacht in de keel, geen gehoest.
      Effect, het is een krachtig wietje wat goed aanslaat, een echte bankplakker, ik slaap er heerlijk op, wat de laatste tijd wat moeilijker ging, soms de hele nacht op de bank omdat ik mijn bed niet haal, werkt ook goed tegen mijn pijn klachten.

      Zo dit was dan de afsluiting van deze kweek, allemaal bedankt voor het volgen van mijn kweekkunsten en tot de volgende keer, wanneer dat is weet ik nog niet, eerst de prijzen afwachten, kan de eerste tijd weer vooruit met wat ik nog in de potten heb. Alle nog een goed kweek gewenst in de aankomende tijd.

      Groetjes Corleone1933.
      buiten-2020, 2021, 2022, 2023
      Hydro-met afjes-2022

      Comment


      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Mooie toppen 👌

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Ja ze zien er goed uit voor buitenwiet, thanks KnetterMug.

      • KnetterMug
        KnetterMug commented
        Editing a comment
        Daarom juist 😁 ziet het niet zowe vaak ✌️
    Bezig...
    X