Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Dark Phoenix LTS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5x Dark Phoenix LTS

    Korting op 420shop
    Dit jaar hebben we besloten om eens LST (low stress training) te proberen.

    We hopen op laag blijvende planten ivm buren.

    Ze staan inmiddels al een tijdje in de kas en zijn al behoorlijk gegroeid.

    Ze gaan binnenkort wel naar buiten omdat de kas te klein is. πŸ˜‚

    Tips zijn welkom het is voor ons de eerste keer.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Ziet er profi uit hoor, je zou volgend jaar een paar maanden later kunne beginnen met zaaien dan blijven ze ook wat lager. Of als je veel zon in de tuin hebt, kun je ook eens autoflowers proberen. Die zijn binnen 12weken klaar, ongeacht seizoen.

      Comment


      • Saakie
        Saakie commented
        Editing a comment
        De planning is om ze te verduisteren eind volgende maand hier moet ik nog wat op gaan bedenken.

        Bedankt voor de tips😁

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Ah zo slim, Corleone heeft ze op hondjes staan die duwt ze geloof ik de schuur in.

      #4
      Ziet er netjes uit mooie mailing

      Comment


        #5
        Een dag na het buigen staan de dames weer mooi omhoog, ik blijf hier wat updates/foto's plaatsen de aankomende tijd
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #6
          Mooi groen tuintje, als je er dadelijk nog maar langs af kunt lopen, suc6 met de plantjes, ziet er goed uit.
          buiten-2020, 2021, 2022, 2023
          Hydro-met afjes-2022

          Comment


          • Saakie
            Saakie commented
            Editing a comment
            Ze gaan naar buiten maar vind het weer momenteel te slecht om ze buiten te zetten..... ze hebben het weer over harde windstoten en continu regen, laat ze liever nog een weekje in de kas. (als dat past zolang)

          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            De mijne staan op hondjes, kan ik zo onder mijn afdak trekken, staan bijna constant buiten en bij slecht weer onder het afdak zodat ze nog genoeg licht krijgen

          • Saakie
            Saakie commented
            Editing a comment
            Dat ga ik volgend jaar ook zeker doen maakt het een stuk makkelijker

          #7
          Kleine update.

          De dames groeien super hard en zijn eigelijk meer ruinte nodig, ik ga morgen de pepers verwijderen uit de kas (links op foto).

          Ook ben ik een "nood"kas aan het maken van pe folie.

          De planning is om ze nog 3 week te laten groeien en dan in de bloei te zetten ik hoop dat dat goed gaat komen.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Na 12/12 kunnen de planten nog 3 weken doorgroeien.

          • Saakie
            Saakie commented
            Editing a comment
            Dus als ik ze nu nog 3 week laat groeien dan groeien ze intotaal nog 6 week?

            Dan zou ik een manier moeten vinden om mijn klimmende komkommers enz te verwijderenπŸ˜‚

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Misschien 2 of 1, maar als het geen snelbloeiers zijn kan je 1 vergeten.

          #8
          Foto van hoe hoog ze zijn
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Ziet er goed uit, ze gaan snel vooruit, je hebt zodadelijk een flink hok nodig om te verduisteren

          • Saakie
            Saakie commented
            Editing a comment
            Ben er zelf erg verbaast van hoe snel ze groeien met dit nederlands weer.πŸ˜‚

            Ben inderdaad een fatsoenlijk hok nodig om te verduisteren, hoop dat het allemaal goed gaat en we dit jaar een goede oogst krijgen.

          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Helaas is Christo overleden, die draait daar zijn hand niet voor om!!🀭

          #9
          Ze hebben nu wat meer ruimte zit er nu aan te denken om de gehele kas te verduisteren en ze in de kas te laten staan. Moet alen een manier vinden om dat te doenπŸ˜‚
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Houd ook de luchtvochtigheid goed in de gaten als ze in een kas staan, zeker in de bloei, heb je een meter in de kas?

          • Saakie
            Saakie commented
            Editing a comment
            Dat is een goeie ik heb geen meter nog maar ga zeker een aanschaffen, misschien een optie om bijvoorbeeld de deur en 2 raampjes te verwijderen in die periode?

          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Inderdaad raampjes verwijderen, deur open, en eventueel 1 of 2 ventilators erin hangen om het vocht weg te blazen zodat je geen schimmel en rot krijgt.

          #10
          In je eerste post heb je het over dat jullie liever de planten laag willen houden. Ik denk dat je daar problemen mee gaat krijgen. Je hebt ze dan veels te vroeg geplant. Deze worden. Zeker 2meter hoog, vooral als je niet flink gaat toppen, meerdere keren en flink lst uitvoert. En ontbladerem zou ik dan zeker 70% doen.​​​​​​ Probleem daarvan is dat je daar niet genoeg ruk te voor hebt. Ze staan veels te dicht op elkaar. Verder zijn het mooie gezonde planten ik wil je niet ontmoedigen kerel

          Comment


          • Saakie
            Saakie commented
            Editing a comment
            Heb toevallig vandaag ze veel meer ruimte gegeven ga ik zo een foto van plaatsen, ik was al bang dat ze veel te hoog gingen worden.

            Zelf had ik niet verwacht dat ze zo snel zouden groeien.

            Bedankt voor de tips dit is voor mij de eerste x in het huis waar we nu wonen vandaar dat ik ze laag wil houden al ben ik bang dat dit niet lukken gaat deze ronde....

          #11
          Vandaag nogmaals extra ruimte vrijgemaakt voor de dames zodat ze wat meer licht krijgen aan de buitenkant.
          Attached Files

          Comment


            #12
            Nice, waarom ga je niet flink lst-en leg ze maar gewoon naar de zijkant kunnen wel wat hebben hoor.

            Comment


            • Saakie
              Saakie commented
              Editing a comment
              Probleem is dat ik niet zo goed weet waar ze nu aan te bevestigen

            • Corleone1933
              Corleone1933 commented
              Editing a comment
              Rekje erboven zoals bij mij, 2/3 vol omzetten naar 12/12

            • Saakie
              Saakie commented
              Editing a comment
              Probleem is dat de kas maar 1,90m breed is als ik gaas ga plaatsen aan beide kanten kan ik niet meer in de kas, dat betekend dat ik niet kan controleren op toprot en dat het een flink probleem gaat worden om water te geven..... misschien kan ik nog een manier vinden maar anders ga ik binnenkort beginnen met verduisteren en ben ik vroeg klaar dit jaar.

            #13
            Als je op uploaden attachments kan je meer foto's in 1keer plaatsen dan laad je eerst alle foto's op en dan 1 voor 1 plaatsen succes veder met je kweek

            Screenshot_20220610-120524_Chrome.jpg

            Comment


            • Bas Haze
              Bas Haze commented
              Editing a comment
              Zwart wit folie werkt prima kan je bij growshop hallen

            • Saakie
              Saakie commented
              Editing a comment
              Dat licht schema volgen vind ik een slim ideeπŸ‘Œ dan kan ik in het weekend gewoon lekker uitslapen haha. Het is ook beter voor de luchtvochtigheid als er niks overheen zit lijkt me.

              Dat zwart wit folie is maar 2 meter breed dat is het hele probleem.

            • Bas Haze
              Bas Haze commented
              Editing a comment
              plak je er toch gewoon een stukje er bij aan

            #14
            Omdat we de kas niet 100% donker krijgen hebben we besloten de planten buiten te zetten en een nacht hok voor ze te maken.(schuur gemaakt van landbouwplastic)

            Ook zetten we de dames op trolleys zodat ze makkelijker te verplaatsen zijn

            Dan vanaf dit weekend kunnen we de dames eindelijk verduisteren

            Comment


              #15
              Ben benieuwd, foto's zeggen meer dan woorden
              buiten-2020, 2021, 2022, 2023
              Hydro-met afjes-2022

              Comment


              • Saakie
                Saakie commented
                Editing a comment
                Zodra ik het klaar heb plaats ik zeker foto's😁
            Bezig...
            X