Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Balkonkweek met onbekende fem zaden.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    De toppen die gedeeltelijk bevrucht zijn met de zaden er in (die bewust bestoven zijn) laat ik nog staan om af te rijpen. Er is nergens per ongelijk stuifmeel terecht gekomen.
    Altijd handig om wat zaden te hebben voor testjes bv.

    Comment


      #62
      Een deel van de oogst van de 2e plant , de niet autoflower .
      Weinig fluffy shit en meer hars als de AF (die te vroeg om moest)

      De hoofdsteel van deze plant was al heel vroeg schuin getrokken met gewichtjes , zodat de zijtakken zich goed ontwikkelden.

      IMG20221016135525.jpg

      Comment


        #63
        IMG20221024161111.jpg sativa.jpg Deze staat nog als laatste , het kan nog dankzij de vrij hoge temperatuur .
        Last edited by atmosphere1; 24 October 2022, 22:17.

        Comment


          #64
          Plant 2, heeft schoon en droog 120 gr opgeleverd, meer en betere wiet dan de autoflower gaf .

          De grote Sativa, die nog staat zal niet geheel afgebloeid kunnen worden, maar toch nog wiet gaan opleveren waar je iets mee kan. Dit had ik helemaal niet verwacht! Deze maand oktober zal misschien wel een record gaan breken , "warmste oktober maand ooit " . Ik zit hier op de plaats met de meeste zonne-uren van Nederland , dat is ook nog een voordeeltje.

          De toppen van de sativa worden enorm groot , die zou binnen monster toppen opleveren.

          Comment


            #65
            Nice!
            Dat schreeuwt om een Sativa pica

            Zal je vast wel een stek van genomen hebben

            Comment


            • atmosphere1
              atmosphere1 commented
              Editing a comment
              Dat niet , maar wel wat zaad

            #66
            Mooi resultaat, geniet er van!
            Horks Fototopic 2.0

            Comment


              #67
              Over ongeveer 1 week zal ze wel om moeten , voorlopig nog goed genoeg weer in de vooruitzichten.

              Comment


                #68
                Het bovenste deel van de hoofdsteel/stam IMG_0098.jpg

                Comment


                • Hork
                  Hork commented
                  Editing a comment
                  Leuke gitaar!

                #69
                Heb ook een keer zo'n top gehad in mijn buitenkweek 2020

                20200918_091328.jpg
                buiten-2020, 2021, 2022
                Hydro-met afjes-2022

                Comment


                • KnetterMug
                  KnetterMug commented
                  Editing a comment
                  Top jaar ook kwa weer geweest 👌

                #70
                Schoon geknipt natgewicht zo'n 600 gram van de laatste, toch nog te vroeg geoogste plant (ondanks dat het al november is) Dat zal ongeveer 120 gram droog worden . Ik heb nog nooit zo laat in het jaar nog een plant geoogst.

                Samen met de eerder geoogste plant stond deze in dik 40 liter licht bemeste grond. Totaal ongeveer 230 gram droog en schoon geknipt van die pot .

                Focus lag op de waterhuishouding , niet op de voeding , en alle planten zijn heel lang goed groen gebleven . Controle gaten in de zijkant van de potten en een tensio meter zijn ingezet om de grond overal even nat/droog te houden.
                Ze hebben hooguit 6 keer voeding gekregen, vanaf juli tot nu en op een lage dosering .
                Dat toont aan dat er veel te vaak gedacht wordt aan voedingstekorten wanneer bladeren vergelen, terwijl het vaak gewoon een probleem is met de waterhuishouding en/of overbemesting.

                De pot met de AF heeft bijna helemaal geen voeding gekregen , en toch was er geen enkel voedingstekort te zien tot aan het einde . Vandaar dat ik het altijd zo gek vind dat er gedacht wordt dat een klein plantje van 4 weken oud alle voeding uit een pot opgegeten zou hebben . Het is echt de commercie die dit soort ideeën heeft veroorzaakt

                Comment

                Bezig...
                X