Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2022 Dutch Kush Fem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2022 Dutch Kush Fem

    Korting op 420shop
    Paradise Seeds: Dutch Kush Fem (free sample) 80/20 Indica/Sativa

    Standplaats Zuid/West Aarde: reguliere buiten potgrond
    Voeding: nog niet
    Water: regenwater

    Bloei tijd: 60dagrn binnen, begin oktober buiten.buitendat geloof ik nu even niks van.

    Lang geleden gepost op dit forum, veel positieve veranderingen oa. een tuin erbij. Nieuwe fase met meer leuke dingen erbij.

    Vandaag een afdak kunnen maken om de toppen te gaan beschermen en de pot droger te houden en ik bloei (bio Canna bloei) kan geven. De pot proberen te schuiven maar wortel zijn door de pot de grond ingegaan. Hopelijk niet teveel beschadigingen. Horizontaal open zodat de wind er lekker doorheen kan blazen. Toppen aan de zijkant pakken wel nog wat regen. Verbetering voor volgend jaar.

    Heb in de groei redelijk veel lopen buigen en knakken om hoogte te beperken want links en rechts twee blauwe petten die nu in de herfst minimaal zicht krijgen op mijn grote vriend. En hopelijk binnen ruik afstand.

    Is allemaal een groot experiment hoe dit gaat aflopen. Maar ik hoop op een goed einde met dikke toppen die ik kan drogen in mijn droogte tentje.

    Toppen zijn sinds een paar weken aan het bloeien gegaan. Heb jullie kennis en kunde nodig om het juiste moment te gaan vinden.

    Hieronder een paar plaatjes van huidige stand, hoop dat jullie mij weer ondersteunen in mijn leren.


    Cheers Groot

    Click image for larger version  Name:	IMG_20221002_164707.jpg Views:	0 Size:	152,9 KB ID:	1749639 Click image for larger version  Name:	IMG_20221002_164713.jpg Views:	0 Size:	106,3 KB ID:	1749638 Click image for larger version  Name:	IMG_20221002_164719.jpg Views:	0 Size:	85,1 KB ID:	1749637 Click image for larger version  Name:	IMG_20221002_164725.jpg Views:	0 Size:	98,9 KB ID:	1749636

    #2
    Subke, succes verder!
    Ganja always does the trick.

    Comment


      #3
      Weekje verder krijgt nog steeds bloeivoeding in 4liter water om de dag. Rest geen bijzonderheden, toppen zien er gezond uit, geen beestjes.

      Focus punt is lastig zo met de wind maar dit waren de beste. Toch ergens een loepje pakken om beter te kijken.

      Komende twee weken nog gemiddeld zo boven de 17oC maar wel meer regen. Afdakje zal het meeste meest houden. Probeer het zolang mogelijk te rekken.

      Cheers

      Click image for larger version  Name:	IMG_20221012_142759.jpg Views:	0 Size:	80,3 KB ID:	1752275 Click image for larger version  Name:	IMG_20221012_142805.jpg Views:	0 Size:	85,6 KB ID:	1752276
      Last edited by groot; 12 October 2022, 14:21.

      Comment


        #4
        En nog wat met korte sluitingstijd Click image for larger version

Name:	IMG_20221012_174123.jpg
Views:	127
Size:	92,2 KB
ID:	1752329 Click image for larger version

Name:	IMG_20221012_174351.jpg
Views:	127
Size:	77,7 KB
ID:	1752330

        Comment


          #5
          Handig zowe dat zeil er over tegen regen, en het lucht door. Deze kunnen nog wel even blijven staan zowe 👌

          Comment


            #6
            Toppen worden nog steeds dikker, geur sterker en plakkeriger. Deze week is nog een mooie dus eind volgende week als de temperatuur richting 14oC is dit dan de onvermijdelijke tijd om om te hakken?

            Langer laten staan zou beter zijn maar dan grote kans op rotte toppen. Nu lijkt het allemaal ok


            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


            • Greyvol
              Greyvol commented
              Editing a comment
              Ziet er goed uit! Plakkerig is een goed teken, die staan lekker droog en kunnen nog wel even, spannend! Ik heb ze dit jaar te vroeg omgehaald.. blijft moeilijk

            #7
            Toppen worden nog steeds dikker,
            Dus dan zijn ze nog niet klaar. Ik zou ze zelf laten staan totdat de rot toeslaat. Met zulke bossen van planten kun je 10% verlies wel op de koop toe nemen. Met een extra week of 2 krijg je er misschien toch weer 10% bij, dus dan is alleen de smaak verbeterd in de tussentijd.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #8
              kiek óan das een mooie plant

              Comment


                #9
                Mooie plant is om en vroeger dan nodig. Afgelopen week een flinke woei en vlak lag ze. Op drie toppen na alle takken gebroken/geknakt.

                Hangen nu een paar dagen te drogen. Laatste drie toppen die fier overeind staan gaan morgenavond tegen de vlakte.

                ​​​​​​Dank voor alle hulp. Zal na het drogen en detail knippen wegen en nog wat foto's uploaden.

                Cheers Groot

                ​​​​​​

                Comment


                • Bo$wachter
                  Bo$wachter commented
                  Editing a comment
                  Enne, alles al op opgerookt of?

                • KnetterMug
                  KnetterMug commented
                  Editing a comment
                  Een mooie vooraad heb je dan 👌

                #10
                Bo$wachter en KnetterMug late reactie... maar goed. Vier wekpotten een aantal mooie compacte toppen maar ook fluffy? toppen. Flink wat verwerkt naar boter/spacecake en die werkt goed. Roken nog niet aan toe gekomen, doe ik ook sporadisch. Op naar komend jaar

                Comment

                Bezig...
                X