Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x amnesia Zkittlez AF, SFV x Purps,Platinum Mimosa Cookies AF,Blue forest berry.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    De tomaten heb ik al geoogst,had stekken uit Italië was top spul,zoveel beter dan de zaden en stekken hier uit Nederland,had er echt heel veel van geoogst.

    De meloen staat gewoon in wind en weer in de volle grond.
    Op de droge warme dagen kreeg ze gewoon bio voeding van de planten (plagron algra)

    En een fauna voor insecten creëeren is een must,zonder insecten oogst je geen meloenen,dan kan ze zich niet bestuiven.
    ze zullen nu net iets over de helft zitten 1 a 2 weken nog dan kunnen ze geoogst worden.

    van jouw ziet er ook super uit👍

    Gorilla soortjes doen het in het algemeen goed,komt gewoon pracht wiet van af de angst zit hem voor de meeste dat gorilla is ontstaan uit een herma.

    maatje van me had vorige week 5 Banana Glue planten geoogst onder led,een van de mooiste wiet wat ik ooit heb gezien.

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Neenee, omdat veel mensen zaad in hun planten kregen willen ze die niet meer, maar die van zamnesia schijnt goed te zijn, want ik heb daar nooit wat over gehoord.

      En de echte gorilla glue bestaat niet meer, die van space genetics komt er het dichtst bij.

    • Yuna
      Yuna commented
      Editing a comment
      Gg4 bestaat nog wel enkel niet voor het publiek meer, deze gg4 x zkittlez is van barneys had ze nog liggen hebben ook niet het eeuwige leven dus zodoende dat er een staat, we zullen zien wat het doet met het aankomende weer.

      Die van space Genetics klopt ind.

      Groetjes

    #62
    Oorspronkelijk geplaatst door Yuna View Post
    Wekelijkse update.
    De rupsen heb ik een van kunnen vastleggen die uit de mimosa kwam wat nu dus een prachtige vlinder is.
    Het is een Dagpauwoog. Dankzij onze uitbundige stikstofdepositie tegenwoordig vrij algemeen in Nederland. Haha. Maar je had er dus ook een aantal in je hennep? Normaal gesproken hebben ze hem in no time kaal gevreten.

    Comment


    • Yuna
      Yuna commented
      Editing a comment
      klos73, ik heb er een stuk of 20 uitgehaald,en vind ze maar eens nogal een fixe uitdaging sommige zaten in de toppen verstopt.

      Blad is aangevreten, de rest niks gedaan.
      Al bij al voor die 20 stuks en sommige het formaat viel het nog reuze mee, 3 grote schutbladen zijn weg en sommige kleine blaadjes onderop wat vraat sporen.
      Gelukkig ook maar.

      Heb ze uitgezet elders in de vlinderstruik inmiddels ontpopt,is inderdaad de dagpauwoog heb er flink wat nu hier.

    #63
    klos73 zie hier 👍
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Comment


    • klos73
      klos73 commented
      Editing a comment
      De brandnetel is de waardplant van deze variëteit. Heb je die toevallig veel in je buurt? De bloemen van de buddleja zijn indertijd heel aantrekkelijk voor vlinders. Rupsen heb ik er eigenlijk nooit in gezien.

    • Yuna
      Yuna commented
      Editing a comment
      klos73 nee geen een ook niet rondom om me heen.

    #64
    Haha ouwe vlinder vriend! Heb ze hier ook gezien was alleen telkens te traag met foto maken. En weet je ook wat voor led je maatje had. Die dingen zijn nog best prijzig voor een paar diodes en ben toch ook nog niet helemaal klaar zeg maar
    Smoke weed every day!

    Comment


    • Yuna
      Yuna commented
      Editing a comment
      Haha,ja heb met wat beesten he.

      Ja paneel is, een mars hydro Ts 3000.
      Mooi spul is het👍

    #65
    Na het overvoeden incident van de oppas,dat inmiddels verholpen is bij de Blue forest berry.

    Heb ik dus wat moois opgemerkt,ik heb een Roze phenotype te pakken (dat gaat mooi worden omdat het een blauwe wiet soort is)
    op de foto is het niet heel duidelijk,maar roze pistels beginnen overal te vormen.

    Mimosa cookies als bonus foto,die dicht bij haar eind is.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Comment


    • Yuna
      Yuna commented
      Editing a comment
      Skanti ww hermas en gezeik kan niet anders dan de Rqs ww zijn correct? Ver van wegblijven van die rotzooi van ze 👍👍

    • Skanti
      Skanti commented
      Editing a comment
      Bo$wachter ja maar niet via de toppen

      Yuna idd rqs

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      😂😂 beste

    #66
    Oorspronkelijk geplaatst door Yuna View Post
    Heb ik dus wat moois opgemerkt,ik heb een Roze phenotype te pakken (dat gaat mooi worden omdat het een blauwe wiet soort is)
    op de foto is het niet heel duidelijk,maar roze pistels beginnen overal te vormen.
    Prachtig! Straks win je nog een mooie prijs op een tentoonstelling Blauw versus roze is bij de Hortensia een indicatie van het ijzergehalte in de bodem.

    Comment


      #67
      Das wel mooi paneel ja en beetje redelijke wattage en prijs vandaag naar de grow shop geweest en hij klapte me daar toch gelijk z’n ding aan zag gelijk niets meer jammer dat die niet veel had liggen aan led maar hij hielp me verder wel prima en ben toch maar weer effe op onderzoek uit wat ik moet halen en die ts 3000 ziet er wel leuk uit
      Smoke weed every day!

      Comment


      • Yuna
        Yuna commented
        Editing a comment
        Ts3000 is perfect, echt mooi ding zul je veel profijt en plezier aan beleven.

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Ik zou dan voor de fc-serie gaan betere spreiding van het licht😉

      • Yuna
        Yuna commented
        Editing a comment
        Kunichika die gebruikte jij toch he? In je tent.

      #68
      Heb hem liggen, heb nog genoeg weed voor tot volgend jaar uit te komen. Goeie oogst van balkon dit seizoen. Yuna het k heb de ts 1000 gehad prima ding. Maar de buitenste toppen bleven klein, dus die bars wat ik zie bij vele hier op het forum lijken het beste te werken. Ik ben wel blij dat Yuna zo'n goed geheugen heeft en weet welke lamp iedereen heeft whaha!

      Comment


      • Yuna
        Yuna commented
        Editing a comment
        @kunichika,Er bestaan nog met mensen met een hoog IQ in deze wereld,die niet alles vergeten.

        Ik heb die post gevolgd van je destijds in de waanzin van Covid,je kweekte daar nog met karmah Genetics namelijk helaas op het eind niet goed gegaan.

        Zodoende wist ik ook van de lamp

        Groetjes.

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Deels waar, die kweekjes waren onder de mars. Karma zat een plant bij die onder het zaad zat helaas. Ik heb ook niet het IQ van een zilverui, wel het geheugen ervan.

      #69
      2weken later,
      de blue forest berry is me totaal niet gegund.

      -na de oppas,met het overvoeden incident.
      Is me een kat erin gevallen,door te ruziën met een andere kat,gevolg stam plant doormidden.

      -ze staat inmiddels recht met de al oude truc ductape en stokken,het blad hangt nog steeds niet slap dus ik heb goedde hoop,we zullen het zien en anders jammer dan.

      De San fernando valley x The Purps is echt een plaatje geworden,wat een mooie kleuren spectrum en wat een geweldige geur,de oldschool Genetica ruleerd in mijn ogen nog altijd.

      Oldschool Legendes kruis je niet zomaar voorbij,zelfs niet op de dag van vandaag.

      Nog altijd simpel ph 6.0 kraantjes water.
      -Plagron bloei
      -Plagron Green sensation.
      -Dat is alles wat ik in een kweek gebruik (buiten de groei voeding)

      Foto 1,2 Blue forest berry.

      Foto's erna san fernando valley x the purps.



      Yuna



      Attached Files

      Comment


      • Yuna
        Yuna commented
        Editing a comment
        @Rreppellsteeltjam ja prima,sponsor jij me de camera dan?

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Hé, mijn tag werkt niet in jouw topic.

        Byebye sponsor.

      • Yuna
        Yuna commented
        Editing a comment
        Haha 😜

      #70
      Kleine update,de Blue forest berry doet het uitstekend,verbaast me wel deze plant,zoon impact van de gescheurde hoofdstam en tak en totaal geen stop gaat gewoon door alsof er niks aan de hand is,niet eens slap hangende bladeren wat je uiteraard wel verwacht had.

      -Het weer,de komende tijd dat word een dillema en velen zullen genoodzaakt zijn vroegtijdig te moeten oogsten,ook zal rot en meeldauw keihard intreden bij de mede kwekers komende tijden,als al de velen gevallen planten inmiddels,die getroffen zijn bij mede kwekers.

      Er gaan bakken met regen vallen,hoge lv en koude temperaturen zowel dag als nacht.
      het is dan ook voorbij echt het buiten seizoen helaas.

      -Het einde zit er dan ook weer bijna op voor de buitenkwekers,en wat een bar seizoen hadden we,de lente was kort de zomer,de zomer was nat en leek welees herfst en de herfst werd zomer.

      -Heel veel mede forum leden dan ook gezien met rot en dauw en genoodzaakte oogsten erg jammer,maarja dat is het risico dat je als buiten kweker weer hebt.

      -volgend jaar maak ik nog een kweek verslag op Jd met mijn main acc stafford,wellicht ook de laatste,naarmate ik steeds minder tijd krijg om dit ook bij te houden.


      (RUIL VOORSTEL)Buitenkweek 2024

      -het worden weer Frisian Dews, en als iemand Martial Mean Green van Dna genetics heeft liggen hoor ik het graag,die de zaden of zaadje zouw willen ruilen,dit was altijd een van favoriete soortjes in de oude Glory dagen,ik zouw haar graag nog eens opkweken.

      Ik heb veel soorten top strains en ook strains die je niet vind op het net /en bij breeders (de uiterst zeldzame en sommige zelfs zuivere genetica)

      Anyways succes allemaal en hopelijk halen veel de eindstreep,waaronder ook ikzelf.

      Yuna

      Comment


      • Yuna
        Yuna commented
        Editing a comment
        Corleone1933 thnx super post man vond ze zelf niet stond of uitverkocht of niet meer ter beschikking dankjewel ga ze gelijk bestellen.

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Kon ze eerst ook niet vinden omdat in je post martial stond i.p.v. martian, zijn wel dure zaden en als je ze wil behouden zou je zelf zaden kunnen maken met sts.

      • Yuna
        Yuna commented
        Editing a comment
        Klopt corleone1933,zijn ind prijzig maar wel echt het waard,dat plantje draagd echt abnormale gewichten, vind dat altijd een van de mooiste soorten en krachtig.

      #71
      Aan alles komt een eind,zo ook aan het 2023 buitenseizoen alweer.

      De 2 dames die nog over zijn moeten eigenlijk nog 2 weken staan de blue forest zelfs 3.
      ,dan hebben ze 8weken bloei erop, en 9 weken voor de blue forest,ik kijk het aan tot hoever het weer het toelaat en anders gaat de schaar erin,tussen die 2weken tijd al.

      -De platinum mimosa cookie af is al gedroogd en zit bijna op het einde van haar cure tijd.
      wat een prachtige soort zowel het uiterlijk als de geur.

      -De San fernando valley purps is een waar kleuren spectrum.

      -de blue forest berry,wat een pech had ik met deze plant,
      -overvoeden incident door de oppas.
      -hoofdstam doormidden gebroken.
      -ductape van ouds verricht wonderen en het plantje is sterk.

      Dit zal ook een van de laatste post zijn alweer in dit topic,er komt nog een POST aan met het eindverslag.

      Gr yuna

      Foto 1 test topje, (san fernando valley)
      Foto 2 san fernando Valley x the Purps.
      Foto 3 +4 (Blue forest berry)
      Attached Files

      Comment


        #72
        Ik was het bijna helemaal vergeten om nog te posten, de 2 dames waren samen goed voor 43x droog,beter als ik verwacht had want het was niet echt een ideaal kweekseizoen afgelopen jaar.

        De San Fernando Valley was toch wel de mokerslag in jaren niet meer zoon lekker en uniek wietje gehad,zoet,uniek,en de inslag word met en met krachtiger,het begint rustig maar voor je het weet verrast deze dame je volledig,en slaat ze echt in,deze dame zal dit jaar weer van de partij ook zijn.

        De blue forest berry is meer een allrounder die je eigenlijk gewoon de hele dag wel ongeacht het tijdstip van de dag wel een van kan opsteken.
        al bij al een heerlijke fruitige cocktail waarbij je gewoon normaal functioneerd.

        Op na het niewe seizoen,met het overheerlijke zonnetje de laatste dagen,en het lente achtig weer denk ik dat het niet alleen bij mij maar bij iedereen wel kriebelt weer.

        Gr Yuna (Stafford)

        Comment

        Bezig...
        X