Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x amnesia Zkittlez AF, SFV x Purps,Platinum Mimosa Cookies AF,Blue forest berry.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Yuna View Post
    1x barneys farm Gorilla Z Kittlez auto
    (ik weet ik vloek in de kerk nu met gorilla)
    Wat is er mis met Gorilla?

    Gorrilla Zkittlez heb ik er ook 5 van gezaaid. Maar dan de normaal bloeiende variant van Powerstrains. Eigenlijk vind ik het een beetje vreemd dat van een soort zowel een gewone als een autoflower variant bestaat. Omdat voor de AF versie ruderalis ingekruist moet worden kan het niet anders dan dat een aanzienlijk deel van de genetica verschilt.

    Alle 5 zijn overigens ontkiemd. Een exemplaar is door een hagelstorm totaal vernield. De andere 4 zijn zich behoorlijk aan het herstellen. Hopelijk laat de bloei nog even op zich wachten.

    Comment


      #47
      klos73 dat kunt door de creatie van gorilla glue, veel mensen schrikt dit af omdat ze uit een herma is ontstaan.

      Comment


        #48
        Een Herma van wat? ๐Ÿ‘จโ€๐ŸŒพ
        Smoke weed every day!

        Comment


        • Yuna
          Yuna commented
          Editing a comment
          chappie Gorilla glue4 beter bekend als vandaag Original Glue, is van origine een kruising tussen Sour dubb,Chocolate Diesel en Chem sisters deze soort is per ongeluk ontstaan door een hermafrodiet.

          Dus nu begrijp je waarom mensen soms bij deze soort zo reageren, 70% word een top plant de overige 30% blijft een herma ongeacht de zaden.

          Yuna

        #49
        Dat geldt dan voor de Gorilla Glue. Helaas heb ik er daar een van. De onwetendheid van een beginneling.... De naambordjes zijn echter uit de potten geslagen zodat ik niet meer weet welke dat is. Anders zou ik die bij voorbaat vernietigen omdat ik geen kans wil lopen dat de andere ook door een eventuele hermafrodiet bevrucht gaan worden.

        Die Gorilla Skittlez, die heeft dit Herma probleem toch niet?

        Comment


        • klos73
          klos73 commented
          Editing a comment
          Het was het huismerk van Wietzaadjes.... 8 euro. Dus dat wordt straks dagelijks scannen op bananen en zo. Wat een geluk dat ik al gepensioneerd ben

        • stafford
          stafford commented
          Editing a comment
          klos73 dat bedoel ik 8 euro die prijzen voor zaadjes gaan eigenlijk nergens over meer,er zitten er al bij van 25euro per zaadje en hoger.

          Gewoon laten staan,en inspecteren wekelijks, echter hoef je niet te schrikken als je ballen opmerkt (banaantjes) de tijd dat ze bestuiven kunnen bedraagt 14dagen,dus mocht het zo zijn kun je die transgender in je tuintje makkelijk veilig verwijderen.

          Soms als laatste redmiddel wil een cannabis plant zich op het eind van de bloei voortplanten als laatste red middel om te overleven,hier moet je niet van opschrikken dat leverd je 2 a 3 vrouwelijke zaden op.

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Zamnesia gorilla glue is toch eentje die geen herma word?

          Kheb er nog nooit over gehoord tenminste.

          Volgens q komt die van space genetics het dichtst bij het origineel, die trouwens niet meer bestaat.

        #50
        Alweer een week dat voorbij geschoten is,dus tijd voor de wekelijkse update.

        van regen na warm zonnig en broeierig weer en een hoge Lv buiten, het weer zit niet mee voor sommige helaas deze zomer.

        we laten de foto's maar voor zich spreken deze ronde dan ook met een klein verslag omtrent de planten.

        1-San Fernando Valley x The purps
        VS,Platinum Mimosa Cookies Xl (auto)
        (een foto vs een auto) de auto valt in het niets en hier en is 1.20m๐Ÿ‘
        โ€‹โ€‹โ€‹
        โ€‹2-San Fernando x Valley in de zon,ps zoek de auto๐Ÿ˜„

        3-Mimosa cookies xl afzonderlijk op de foto.

        (kan ik nog bij deze auto iets opmerken absoluut,auto's staan bekend erom om de halve aanbevolen dosis voeding te geven,bij deze soort is dit echter totaal niet van toepassing en vraagt om dezelfde dosis als een photo plant,ook geurt ze enorm dus mocht je deze soort willen kweken buiten dan is dit wel een belangrijk punt om rekening mee te houden!!!

        4-Blue Forest Berry (samen met de frisian Dew de sterkste en meest robuuste planten voor ons klimaat)wat je ook doet of het weer deze soort heeft nergens last van,voor mij zijn de frisian Dew samen met de blue forest berry nog altijd de beste soorten wat je kan hebben buiten (zonder kopzorgen)

        Mocht je het je afvragen, alle soorten hierboven zijn van Growers Choice.

        -medium (plagron lightmix)
        -Voeding (plagron terra grow & terra bloei.
        -constante ph van 6.0

        Staff
        Attached Files

        Comment


          #51
          De 2 zaailingen die ik eigenlijk niet meetel en alweer was vergeten te vermelden, gewoon om ze nu eens te testen en hoe ze presteren of niet,dat word de uitdaging en test.
          โ€‹โ€‹โ€‹โ€‹
          Mimosa cookies xl auto van growers choice

          en de vloek in de kerk,de Gorilla Z Kittlez auto van barneys farm.

          Attached Files

          Comment


          • vishaka
            vishaka commented
            Editing a comment
            Ah ok, dat is leuk ja... mijne staat -zoals de rest- in potgrond KWEKERS TROTS met 5 maanden voeding uit biologische meststoffen. De Aldi had een leuke aanbieding, 3 zakken 20L voor maar liefst 6 euro! Het was maar 2 x op en neer fietsen.

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            LR2 hoelang groeien en bloeien autoflowers?

          • Yuna
            Yuna commented
            Editing a comment
            vishaka dat heb ik nu gedaan bij de mimosa cookies autoflowers, een in de plagron grond met een textiel pot, en een in de goedkoopste grond in een ronde pot

            Volume is hetzelfde en de vorm dus,meteen mooi testje zaden zijn van dezelfde plant komend ook.

            Gr staff

          #52
          Volgens LR2 gaat een penwortel binnen een week naar de bodem, of is dat bij autos anders?โ€‹
          Is bijna bij alle planten zo. Maar dat hangt van de diepte van je pot af en van je watergift. Als er teveel water is, dan krijgt die wortel geen zuurstof en dan zal die niet zo gauw dieper gaan.

          LR2 hoelang groeien en bloeien autoflowers?โ€‹
          Tussen de 21 dagen en 4 maanden. Bloeien ergens tussen de 8 en 16 weken.
          Mijn autoflowers bloeien rond de overgang juli/augustus als ze in april gezaaid zijn, dus dat is na 16 weken.
          Autoflowers met lowryder genetica kunnen op dag 1 al beginnen en nooit groter worden.
          Autoflowers met lowryder genetica kunnen soms ook 2-3 maanden tijd nemen.

          Ik ben er zelf voorstander van om in een 0.5 of 1L pot te beginnen en later naar een grotere te gaan. Zelfs met autoflowers.
          Wij leven soms met het idee dat de pot een beperkende factor is, maar ik verdiep me de laatste tijd in de sierfruit teelt en daar hanteert men de regel dat TE snel in een TE grote pot, de boel met een jaar of twee vertraagt. De plant heeft dan namelijk zo veel ruimte om zich heen en zo weinig concurrentie, dat het niet van belang is om zo snel mogelijk te wortelen of zo hard mogelijk te groeien.
          Als we de pot kleiner houden in het begin, dan is dat A) veel beter te reguleren en B) is de groei te maximaliseren door op tijd naar een grotere pot te gaan, zo kun je gebruik maken van de groeispurt die planten hebben.
          In de volle grond zien we vaak ook dat planten een aantal weken rustig aan doen voordat ze door schieten.

          Ik pleit er daarom voor om te leren hoe je ziet dat een plant zijn pot vol heeft geworteld, en te bepalen wanneer verpotten nodig is. Dat is een kunst op zich, maar als je dat door hebt dan hoef je niet met kleine beetjes water in grote potten te gaan lopen klooien.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            En zo hebben we allemaal weer wat geleerd.

          • stafford
            stafford commented
            Editing a comment
            Ik deel de mening wel en niet van 4maanden groei,
            simpel gezegd Waarom niet, kun je dit eigenlijk niet meer zien als als een autoflower,maar als een photo plant door de afwijkende genetica,ook bij autoflowers gaat het niet altijd goed,En op dit punt deel ik de mening wel.

            Een echte auto flower zal max 5 tot uiterst 6weken de vegatieve phase blijven,en dat is lang voor een auto,alvorens om te schakelen na de bloei,echter maakt men hier ook een fout, zogauw ze witte haartjes waarnemen tellen ze het al als een bloeiweek, een autoflower kun je pas tellen vanaf de bloei wanneer ze echt gestopt is met de hoogte in gaan,vanaf daar tel je,en niet vanaf de witte haartjes.

            Nu is er nog een smerig trucje, soms worden Fast flowering varianten verkocht onder de naam autoflower, men denkt een auto te kopen maar dat is gewoon een photo plant, het enige verschil is dat deze maar 7weken bloeien en soms korter dus eerder klaar dan een photo plant. Maar veel langer doorgaat dan een auto

            En een fastflower is niks speciaals buiten 7weken bloei +-

          #53
          Ik deel de mening wel en niet van 4maanden groei,
          simpel gezegd Waarom niet, kun je dit eigenlijk niet meer zien als als een autoflower,maar als een photo plant door de afwijkende genetica,ook bij autoflowers gaat het niet altijd goed,En op dit punt deel ik de mening wel.
          โ€‹
          De definitie van een autoflower in mijn boekje is dat die bloeit ongeacht de nachtlengte, en dat dat proces niet om te keren is zoals bij photos wel het geval is.
          Ik noteer hier toch echt 4 maanden tot de eerste pruiken tevoorschijn komen.
          Daar mag je best wat van vinden, maar ik denk dat we dan een verschillende definitie hanteren. Dat mag ook! Maar hoe noem je dat dan?
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


          • Yuna
            Yuna commented
            Editing a comment
            Afwijkende genetica,

            ik heb het zelf maar 1x meegemaakt dat die autoflower 12weken groeide,ging gelijk op aan de photo's destijds,omdat het feitelijk een photo was en niet meer kon worden aangeduid als een auto door de afwijking.

            Verder nooit meegemaakt en voorgekomen meer buiten die ene keer.

            Was destijds een auto van sweet seeds.

            De overige uit dat pakje deden wel wat ze moesten doen.

            Wellicht heb je nu hetzelfde.

          • LR2
            LR2 commented
            Editing a comment
            Ik kweek er op door, juist omdat die trek mij goed bevalt voor de buitenteelt. Dan is het geen afwijking meer, maar een gekozen eigenschap.
            In mijn ogen geen afwijkende genetica.

          #54
          Deze keer gaan we eens wat dieper in op de soort en het vermelde van de Breeder.
          (dus dit word een langer verslagje dan normaal)
          heb je geen zin om te lezen onderaan staan de fotos.

          -Startend met de Limited Edtion Platinum Mimosa Cookies double xl Auto van Growers Choice.

          In de praktijk groeien deze autoflowers 2 weken langer door,dan de normale auto waardoor je een grotere vollere plant krijgt, waar de meeste al bij 3weken in de bloei schieten, schiet een xl en double xl in de bloei tussen 4 en 5 weken.

          Dit is eerlijk vermeld,en bij 5 weken toonde ze haar witte haren,en begon de groei eruit te geraken.

          Dus dit is correct vermeldโœ…๏ธ

          -Dan het potentieel van de hoogte
          volgens de Breeder word deze plant buiten tussen de 1 en 1meter 30.
          (Ze is 1 meter 23) in een 20liter textyl pot
          Ook dit is correct vermeldโœ…๏ธ

          -De bloeitijd is 9weken,inmiddels zitten we in week 4 van de bloei.

          -Ze zouw een ideale outdoor strain moeten zijn in het Nederlandse klimaat,en zeer Mold resistant zijn,en bestand tegen extreem warm weer.

          na de regen en hoge lv kan ik bevestigen dat ze een sterke auto is die behoorlijk wat aan kan,waar de meeste al kampen met rot en meeldauw,gaat deze dame ongestoord verder.
          Ook de paar warme dagen die we hebben gehad had ze totaal geen last van.

          dus ook dit kloptโœ…๏ธ

          -De genetica is mooi stabiel,de plant is niet al te moeilijk om te kweken,dus ook voor de minder ervaren kweker is het zeker een aanraderโœ…๏ธ

          -Deze soort kweek je ook niet zoals je gewend bent met een halve dosis voeding bij de random auto.

          Deze soort kweek je als een photo plant met dezelfde waardes ec.

          Al bij al ik ben eigenlijk geen autoflower fan, maar tot nu toe erg te spreken over deze soort.

          Zijn er Ook mindere kanten?
          ja,ze ruikt echt erg sterk,het is een heerlijke fruitige geur maar penetrant die je echt van een afstand ruikt,dus als je lastige buren hebt etc dan raad ik deze soort af buitenโ›”๏ธ

          Dit is de info wat ik tot nu toe eerlijk kan geven en vermelden.






          โ€‹โ€‹โ€‹

          Attached Files

          Comment


            #55
            Blue Forest Berry
            dit is een kruising tussen de Blueberry en Lion Sativa ook van Growers Choice.
            (40%/60%)

            Deze plant is te vergelijken met de frisian Dew,hier heb je totaal geen omkijken na.

            Ze is zeer makkelijk te groeien.
            koud warm of regen ondervind ze totaal geen last van,zoals ook vermeld
            โœ…๏ธ

            Ze is zeer Mold resistant zoals aangeven,deze plant heeft vrijwel altijd in de vocht en regen gestaan alsmede in de volle zon zonder enig probleemโœ…๏ธ
            dit is in mijn eigen ervaring en ogen, naast de frisian Dew een van de absolute top buitenplanten voor ons klimaat zonder kopzorgen.


            Maar haar echte schoonheid toont ze in de bloei met blauwe paarse ondertonen in de toppen,ik heb haar al eerder gekweekt toen ik niet actief meer was op het forum.

            ze was vaak helaas onder geregend in de bloei,en dit heeft ze zonder kopzorgen doorstaan.
            geen toprot en geen meeldauw.

            De geur is ook redelijk te doen, waardoor ze een prima kandidaad is ook in de tuinโœ…๏ธ

            -Ps op de foto,zie je pas hoe groot ze echt is,de mimosa valt in het niet met haar 1.20.

            -Foto 2 de top,die zien exact zo uit dus ook dit is correct gemeldโœ…๏ธ

            Attached Files

            Comment


              #56
              Jip en janneke,de 2 auto flowers zoals de meeste ook gedaan hebben nog snel.
              Deze dames vinden dit weer (nu nog prima)
              (fotos per ongeluk met flits genomen)

              -Gorilla Z Kittlez Auto (Barneys Farm)

              -Platinum Mimosa Cookies Auto(GrowersChoice)

              -Ze krijgen enkel water zonder toevoegingen op ph 6.0.




              Attached Files

              Comment


                #57
                Na een weekje weg,
                oppasser heeft een overvoed is al opgelost enkel kijk ik nu tegen een lelijk eendje op๐Ÿ˜„

                -Mimosa cookies af regen buien en rupsen aanval doorstaan zonder problemen,geen rot en dauw dit plantje is een krachtige auto die wat kan verduren,de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

                -De blue forest berry lekker verbrand blad,die noemen we Fugly vanaf nu, probleem is verholpen niewe blad is mooi groen weer.
                (opasser) schuld, kan gebeuren๐Ÿ˜„

                -De sfv x the purps (vergelijk haar met de frisian Dew) de ideale buitenplant zonder kopzorgen in wind en weer.

                zo genoeg geluld lekker genieten van het zomerse weer nog๐Ÿ™‹โ€โ™‚๏ธ
                Attached Files

                Comment


                  #58
                  De meloenen gaan ook goed,ze zwellen dagelijks flink.

                  Nu op na de 1.2kg per meloen en dan komt de oogst eraan.

                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                    #59
                    Wekelijkse update.

                    De meloenen gaan lekker,de mimosa cookies loopt tegen haar eind op,de blue forest berry is hersteld van de overvoeding door de oppas.
                    de San fernando gaat erg lekker.

                    De rupsen heb ik een van kunnen vastleggen die uit de mimosa kwam wat nu dus een prachtige vlinder is.
                    (zie laatste foto)

                    De mimosa cookies had last van rupsen,heeft in de regen gestaan,ik heb haar als autoflower echt aan de ultieme test gezet.

                    Wat kan ik nu het eind in zich is concluderen,ik heb bar weinig met autoflowers,maar deze dame is toch wel een erg goedde.
                    geen rot,geen gezeik gewoon keigoed soortje die best wel wat kan hebben integen stelling tot de meeste rommel op vandaag.

                    Jip en janneke die groeien lekker.
                    (Guerilla zkittlez af & Mimosa cookies deel 2)

                    Yuna

                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 7 photos.

                    Comment


                      #60
                      Super vet! Vind je meloen helemaal geweldig ๐Ÿ‰ ik moet effe voor 3 weken terug lezen. Maar jullie zijn allemaal nog lekker bezig!
                      Toch heb ik de laatste 3 jaar de beste wiet van de gorilla gekregen goede dikke toppen en een lekker wietje om te roken met goed effect heb me hier toch weer een paar lelijke plantjes zou straks effe update.
                      en me meloen kreeg stam rot!
                      ga zo eerst alles effe bij lezen wand loop 3 weken achter

                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 3 photos.
                      Smoke weed every day!

                      Comment

                      Bezig...
                      X