Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Puur buiten in 15L pot - Auto Mazar / Purple Punch

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Nee, ik hou het toch nog lekker even bij de plu. Het gaat lekker zo en Ik heb geen rust in m'n donder anders. Maar toch dank voor het opwerpen want ik kan nu mogelijk wat minder panisch zijn qua plu-werk bij het minste regenbuitje in de groeiperiode.

    Click image for larger version

Name:	IMG_2273[1].jpg
Views:	174
Size:	132,9 KB
ID:	1808479

    Comment


      #17
      Click image for larger version

Name:	IMG_2278[1].jpg
Views:	168
Size:	158,9 KB
ID:	1808823 Mijn kroost na 2 weken, van boven lijkt het al heel wat...

      Comment


        #18
        Als je zo lang wacht om dat plastiek eraf te halen heb je hetzelfde als je achter de ruit horrorverhaaltje..
        Intukken en knallen dan maar die mazar
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment


        • vishaka
          vishaka commented
          Editing a comment
          Het gaat beter dan ooit in de eerste fase en ik wil nooit meer terug naar het raam maar ik heb dat folie dan ook heel weinig gebruikt, dat was alleen de eerste dagen en met die koudere nachten ...

        #19
        Die rechtse ruikt al heeeel sterk;

        Click image for larger version

Name:	IMG_2281[1].jpg
Views:	138
Size:	136,2 KB
ID:	1810293

        Tsja en dit... een purple punch die maar niet het daglicht wil zien (ontkiemen ging goed).. komt wel komt wel ;

        Click image for larger version

Name:	IMG_2282[1].jpg
Views:	133
Size:	140,5 KB
ID:	1810294



        Comment


          #20
          In de zeer vroege overbewolkte morgen van dinsdag 23 mei;

          Ow wat hou ik van de donkere dagen en wat hekel ik de zon. We zullen maar zeggen dat ik nu toch aardig wat reden heb om de zon te aanbidden.

          Purple punch heeft ook het daglicht gezien.

          Zonder flits;

          Click image for larger version

Name:	IMG_2283[1].jpg
Views:	130
Size:	55,7 KB
ID:	1811142

          Met flits;

          Click image for larger version

Name:	IMG_2284[1].jpg
Views:	125
Size:	112,9 KB
ID:	1811143

          Comment


            #21
            Zijn lekker gegroeid afgelopen week zeg. En PP is toch boven water gekomen, wat een sterke rakker.

            Comment


            • vishaka
              vishaka commented
              Editing a comment
              Thanks jup

            #22
            Neej neejjj neejjjj neeeeeejjjjjj!

            Neeeeee.... nee nee nee tog?

            NU AL?

            dis big vet drama
            daar gaat m'n vroege hoop...

            Comment


              #23
              Dus nu wordt de grote vraag;

              Gaan we voor de verandering eens in dit uiterst vroege stadium al naar de boer toe voor puur rauwe bio-melk om de dames te douchen net als vorig jaar juli-augustus?
              Thinking;
              - het is zo fris nog buiten
              - het voelt zo .. vroeg

              .. of laten we de zaak sterven net als 2 jaar terug in dezelfde tijd en fase. Toen speet het me dat ik ze neerhaalde omdat ik datzelfde jaar nog de bio rauwe melk als remedie leerde kennen. De aantasting zal nu heel snel gaan als dit zich gaat herhalen. Als een lopend meeldauw-vuurtje..
              Last edited by vishaka; 27 May 2023, 07:17.

              Comment


                #24
                Ok don't worry be happy, heb het blad (incl. stengel) eraf geknipt (tegen de stam aan - herinner me nog van vorig jaar dat dat in alle stadia kan en geen pijn oplevert) Ja ik ben wat wijzer geworden van die video van vorig jaar die Corleone1933 postte. Dus waar veel blad in werd weggeknipt. Ik weet alleen niet waar die video exact terug te vinden is ... dus mocht Cor het weten, dan graag! Ik ben meer dan de helft vergeten denk ik... alleen van dat knipwerk tegen de stam aan (hele blad met stengel dus) is me bijgebleven door het tig x toe te passen last year (voor het eerst).

                Comment


                #25
                Nooit last gehad van meeldauw wel van heel veel bladluis, dit jaar valt het mee. heb weleens de plant ondersteboven in de douche afgespoten tot ie helemaal clean was dit was in de groei als je last krijgt van meeldauw of bladluis in de bloei dan ben je op z’n boers gezegd gewoon genaaid

                Comment


                  #26
                  Ik heb het in de bloei toch altijd goed weten te redden met m'n rauw melk ... ik vind deze fase nog angstaanjagender maar da's dus de ervaring.

                  Ik vrees dat de jonge Purple Punch het zonder hulp niet gaat redden met haar dunne steeltje dat al wat begint te buigen onderaan. Niet dat er dan een dame overboord is want dat verdere stekken in een borrelglaasje om wortels te winnen heeft de beste toppen ooit opgeleverd vorig jaar.

                  Ik heb Purple minder goed behandeld in de eerste dagen (geen plastic enso).

                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                    #27
                    je bent presies op tijd om op nieuw te beginnen.. of je gaat nog een paar maanden door met rauwe melk haha..

                    Comment


                    • vishaka
                      vishaka commented
                      Editing a comment
                      Da's een schot in de roos.

                    #28
                    Hoe is het met de patiënt?

                    Comment


                      #29
                      Het lijkt erop dat de patient voorlopig is genezen. Met angst en beven inspecteer ik steeds (leuk is anders). Heb nog wel 1 blad verwijderd bij de andere (linker) dame ook. Ik dacht daar namelijk ook iets te zien.


                      Click image for larger version  Name:	thumb_478191.jpg Views:	0 Size:	10,7 KB ID:	1813200

                      De nieuwe patient (purple punch) staat nu in een borrelglaasje wortel te schieten ^ zoals te zien voor de aandachtige kijker. Ik verwacht er niks van (heb ik nooit gedaan bij borrelglaasje dames) dus het kan alleen maar meevallen. Btw, ik zag een flinke verdikking onder 1 lobblaadje (met fel gekleurd oog ofso) toen ik haar uit de aarde haalde. Ik denk e.o.a. beestje dat de zaak heeft verprutst ... dat lobblaadje is verwijderd dus.

                      PS: ik lig he-le-maal in de clinch met foto's posten... deze is niet te vergroten, allemaal gebeurd nadat ik die meeldauw in groter formaat foto postte.
                      Last edited by vishaka; 31 May 2023, 20:06.

                      Comment


                        #30
                        test test...

                        @ yessss weer te vergroten nu!

                        Click image for larger version  Name:	IMG_2294[1].jpg Views:	0 Size:	129,5 KB ID:	1813204

                        Comment

                        Bezig...
                        X