Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Puur buiten in 15L pot - Auto Mazar / Purple Punch

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Puur buiten in 15L pot - Auto Mazar / Purple Punch

    Korting op 420shop
    Ja, ik kon niet wachten.. ik wil het namelijk in etappes doen. Niet alles tegelijk in bloei stel ik me dan voor en dus minder geur enso.
    Dus begonnen met 2 x Auto Mazar alvast ... met het mindere weer hield ik best m'n hart vast hoe dat zou aflopen beide binnen voor het raam. Ik heb aardig wat strek-ervaring inmiddels en dat is zo'n ontgoocheling steeds
    Maar nee, het gaat NU al volledig naar buiten! Ik ben klaar met dat strekken... ja, was ook een ingeving ... en het ljkt te werken want ze zijn er mooi groen uitgekomen allebei

    Gewoon aarde water en een beetje bescherming, that's it.

    Foto's net gemaakt.

    Windkracht 4 nu ....


    IMG_2240[1].jpg IMG_2245[1].jpg


    #2
    Mooie soortje de auto mazar. Ik heb deze ook gekweekt buiten pachtplant met veel toppen, althans die van wz.nl

    Dat strekken krijg je nu ook maar geen nood, ik zie dat er genoeg ruimte is tot de rand van je pot om nog aarde bij te vullen zodra de lobblaadjes de rand voorbij zijn qua hoogte dus dat moet goed komen. Het is nu in principe prima genoeg om buiten te starten vroeger zou ik niet aanraden.

    Succes.
    ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

    Comment


    • vishaka
      vishaka commented
      Editing a comment
      Jup goed gezien en ook het eerste jaar dat ik daar alert op ben om lekker laag in de pot te beginnen. Ja ik ben ook echt super content met Mazar (van dutch passion dan) en elk jaar zit ik hier dus weer met dezelfde bunch ... vandaar dat ik dacht .. laat ik eens met een kleurtje voor de dag komen
      Thanks!

    #3
    Komen koude dagen en nachten aan.
    Zal de groei wat stagneren toch? Is voor een autoflower natuurlijk niet zo prettig met hun korte groeitijd.
    Doe je ze ‘s nachts naar binnen trouwens?

    Ik ga je volgen want vind dit wel spannend. Succes man!

    Comment


    • vishaka
      vishaka commented
      Editing a comment
      Thx ) (ben geen vent trouwens haha)
      Maarre... afgelopen nacht en de nacht daarvoor vroor het zowat en dat kon ik mijn dametjes toch niet aandoen en toen heb ik ze maar een paar uurtjes binnengezet om ze vervolgens in de vroege morgen weer buiten te zetten... aanstormende nacht blijven ze gewoon buiten!

    #4
    Hoppa en ze is al weer bezig, lekker buiten spelen, laat het goede weer maar komen vishaka, dat er maar weer dikke toppen aan gaan komen, lekker soortje trouwens, suc6.
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

    Comment


    • vishaka
      vishaka commented
      Editing a comment
      Yup lekker buiten in de stealthy patio ....

    #5
    Tja, dat weer, ik ben nu onbedoeld aan het binnenkweken geslagen. Plan was eerst om een broeikasje te improviseren met een gevonden glasplaat en een pl;astic opbergdoos, maar plantjes doen het nu prima in de kweektent die nu in mijn raam hangt. Gisteren was ik wel heel erg blij toen mijn planten buiten in de zon stonden te groeien. Ik vind het toch wat onnatuurlijk aanvoelen dat gedoe met kunstlicht.

    Comment


      #6
      Miniscule update; ook met 4 graden vannacht laat ik ze gewoon buiten staan.

      [Als ik even aanwezig ben en het weer zit mee doe ik natuurlijk de plu en folie weg]

      Foto zojuist.
      IMG_2246[1].jpg



      Comment


        #7
        Sinds vandaag zit ik weer aan de coffeeshop white widow. Wat een smaakloze toestand!
        Een jaar lang heb ik kunnen genieten van de 5 mazar dames van vorig jaar.

        Ik heb nog nooit zo'n mooi begin gehad van een kweek.
        Ik zag er zo tegenop ... het strekkende drama voor het raam... de gebroken/omgevallen steeltjes die dan maar wortel moesten aanmaken in borrelglaasjes. Consequent! (ok, daar zijn dan wel de beste toppen ever uitgekomen - je blijft je verbazen).
        Wat deed ik toch fout .... (?).

        Nee hier zijn geen borrelglazen voor nodig;
        (net in helder)
        IMG_2252[1].jpg



        Comment


          #8
          Ik heb mijn plantjes nooit hoeven ondersteunen met sateprikkers . Maar ik zorg dan ook zodra ik ze zie strekken ze meer licht geef

          Comment


          • vishaka
            vishaka commented
            Editing a comment
            Ow nee die sateprikkers puur om het plastic boven het groen te houden, was nog niet eens nodig eigk en maar 1 x gebruikt, het gaat er niet eens meer overheen in de nacht.

          #9
          Het beste is dan ook tot onder de lobblaadjes opvullen met grond en dan de plant gewoon laten. Word ze mooi stevig en dik van . Maar het schiet niet echt op met het weer. Die van mij beginnen nu pas echt te groeien

          Comment


            #10
            Ik zet mijn stoeltje hier neer en ga dit verslag eens lekker volgen.
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

            Comment


              #11
              Hoeloes WELKOM!

              Especially for you ... ♫ ♪ ♫

              IMG_2257[1].jpg









              Comment


              • Hoeloes
                Hoeloes commented
                Editing a comment
                Thx for the music

              #12
              Laten we niet vergeten waar ze doorheen gingen....

              ♫ ♪ It's raining men! Hallelujah!
              It's raining men! Amen!
              It's raining men! Hallelujah!
              It's raining men! Amen! ♪

              (dat groen rechts laag in pot = kastanjeboom, niet op letten)

              IMG_2262[1].jpg

              Comment


                #13
                Ben je bang dat ze smelten?
                God was never on your side..

                Comment


                • vishaka
                  vishaka commented
                  Editing a comment
                  Goeie vraag. Misschien ben ik bang dat de aarde te nat wordt?
                  Argumenten om er vrije weather-girls van te maken in dit stadium zijn altijd welkom

                #14
                Beter nu regen ,als dat ze in de bloei staan

                Comment


                • vishaka
                  vishaka commented
                  Editing a comment
                  Ja pcies, zo denk ik er ook over

                #15
                Ik zou ze lekker laten staan er zitten toch gaten onder in de pot
                God was never on your side..

                Comment

                Bezig...
                X