Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Puur buiten in 15L pot - Auto Mazar / Purple Punch

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ik heb Silicium Flash besteld. Pure organic. Duur ja maar ach... en eigenlijk is het ook meer iets voor volgend jaar want dan ga ik het goed uittesten a la 2 MET en 2 ZONDER.

    De bedoeling is dat je een bepaalde hoeveelheid mengt bij de voorbereiding van het medium. That is ALL. Ok ja, en dan mocht je later nog een tekort ontdekken dan kun je een gaatje naast de steel maken en er 25 gram indoen en dat moet je dan BACTREX bewateren. Dat laatste gaat 'm niet worden want ik vond de aanschaf van S.F. wel genoeg.

    We gaan die kleine dan toch hopelijk een boost geven. Wie weet ... verwachten doen we niks.

    De 1,5 kilo heb ik (rechts).


    silicium.png

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Bactrex bewareren?

    • vishaka
      vishaka commented
      Editing a comment
      Takketoelli yup, bewaTeren ja
      Bij alle verkooppunten van Silicium Flash, vinden we deze tekst met daarin de 2g Bactrex be-watering indien een voedingstekort zich later aandient.

      "Gebruiksaanwijzing:
      Meng 50gr (±80ml) per 10 liter organisch of mineraal substraat, zoals potgrond of kokos.

      Silicium Flash kan zo nodig worden gebruikt om voedingstekorten te behandelen;
      Maak een klein gaatje bij de steel van je planten
      Strooi 25 g Silicium Flash in het gat en dek af met aarde
      Giet water met een oplossing van 2g Bactrex per liter water"

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Oke, bedankt voor de info

    Wat is dat toch met die meeldauw IN de toppen getverrrderrie weer ... ik heb de hoofdtop van die grote gesneden want daar was duidelijk de dauw IN de toppen gekropen. Die dauw IN de toppen... is echt mijn ergste kweeknachtmerrie geworden en gaat het ook zeker blijven.

    En dat nadat ik NET wat stinkende (wow!) silicium flash in de aarde had gedaan (vrij zinloos bij deze bijna-klare plant I know). Mah goed... het zit nu flink in die kleine en wie weet he...

    Ik hoop dat mijn nieuwe biologische booster gunstig blijkt voor dauw IN de toppen... want ja, dit heb ik eerder meegemaakt dit jaar he. Maar dat gaan we vooral volgend jaar zien ....




    @EDIT maak er maar 5 afgesneden toppen van, helaas!
    Last edited by vishaka; 27 October 2023, 14:52.

    Comment


    • Yuna
      Yuna commented
      Editing a comment
      Dat zijn ze niet en zullen ze ook niet zijn,immers zijn autoflowers ook niks speciaals en eigenlijk gewone soorten met een verkorte levensduur door de rudelaris genetica erin,wat ze tevens ook verzwakt en vatbaarder maakt dan de niet auto's.

    • Yuna
      Yuna commented
      Editing a comment
      Gps de ziektste en beste autoflower strains die ik ooit buiten heb gehad, zonder ellende en echt zwaar dragend waren.

      Was de Critical mass van de weedseedshop.

    • vishaka
      vishaka commented
      Editing a comment
      Yuna Gps .. het begint tot me door te dringen dat auto's niet de naam verdienen die ze krijgen. Zoiets moet je maar weten of net van de juiste personen horen waardoor je het ook aanneemt want je leest zoveel he. Dank ... al is dat vast niet nodig maar tog ey ; )

    Gps .. kijk, ik ben er tevreden mee wat ik aan die grote heb overgehouden, het ligt te drijven nu in een waterstofperoxide bad ...
    jaja.. het valt me reuze mee dus ik heb er zeker geen spijt van! (dit was trouwens de one in een 12-liter pot als enige).

    IMG_2754[1].jpg


    En nu alle aandacht naar de laatste van het jaar, de overgevoelige meeldauw kleine (nog nooit gezien dat dauw verspreiding zo snel kan gaan!)... zondag behandeld met 50/50 melk ..


    IMG_2761[1].jpg

    Comment

    Bezig...
    X