Is zamnesia hun zadenbank goed?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ice Cream,Frisian Dew,Pineapple Kush
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Netjes! Heb je daar een verslag of foto’s van?
-
Minigrowcase nee dat was nog lang voor ik terug kwam hier,en me acc terug kreeg ook.
-
Genieten van de zon
- Likes 5
Comment
-
Takketoelli jawel, niewe vrouw leren kennen,genieten van de zon.
Nu nog de gezondheid terug en ik zeg het kan niet meer stuk
-
Wou even de Hyperion F1 delen in een 11 liter pot
Zaadje was ook gratis. Gezaaid op 2 juni...
nog nooit heb ik een autoflower zo snel en uitbundig zien groeien/bloeien
Screenshot_20250714_162241_Gallery.jpg Screenshot_20250714_162314_Gallery.jpg
Ik heb de epsilon F1 er ook bij gezaaid, gratis zaadje gehad, ...
TITAN F1, Kwam naar boven met 3lobblaadjes
staat nu voor het raam. Een triploide.
Ze moet nu nog 3 weken minimum of zelfs 4 dus het zal voor mij de eerste keer zijn dat ik zoveel zal kunnen oogsten op 1 afje...
als alles goed blijft lopen
Wou dit gwn ff dele
niet alle gratis zaadjes vallen tegen
Titan f1 mutatie
20250714_162942.jpg
- Likes 5
Comment
-
Lekkere kruising ook moet ik zeggen!
-
Heb ik ook gehad, ook gratis. Viel niet tegen. Beter dan de Gg vond ik persoonlijk. Al had die wel iets meer opbrengst. Maar kwa smaak en effect vindt ik de auto’s echt niet meer verschillen van gewone wiet hoor.. sterker nog vind het beter te roken dan wat ik koop. Ik ga sowieso beter op eigen kweek merk ik nu. Minder moe en passief.
-
Kleine meisjes worden rap groot,
voor plantjes van 2 weken en amper 3weken gaat de pineapple kush en frisian dew harder als voorheen,als het zo doorgaat kunnen ze binnekort al na de eindpot.
in het echt zijn de forser dan de foto's ogen.
de sticky orange xxl die autoflower is houdt ze niet bij (stoffen pot)
Ph 5.8
Ec 0.8/1
hypro hydro A&B
- Likes 7
Comment
-
Pineapelle kushs, frisian dews en stoffen pot sticky orange xxl.
nog wat mooie foto's op een redelijk mooie dag.
De kleinste frisiand loopt iets langer dan een week achter op de rest.
de sticky orange is eindelijk losgekomen om de hoogte in te gaan,ze krijgt geen halve dosering en alle onzin kwa voeding, geen zin en tijd voor.
alle krijgen dezelfde waardes en het werkt prima.
De zomer,die is in mijn ogen ver over als ik het weer zie voor aankomende 14dagen al.
hopelijk krijgen we een top nazomer dan wel weer,al ben ik er bang voor.
Of ompotten nog loont,ik betwijfel het ik denk het niet meer eerlijk gezegd,ik verleng wel de dagen nog steeds met de lamp erbij.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 5 photos.
- Likes 3
Comment
-
Half augustus gaat de boel buiten in bloei en dan heb je nog niet direct complex grote blommekes. Dus een beetje regen komende 2 weken zou ik niet erg vinden in de groeifase waarin die van jou nu zitten. Hoop wel dat we over een week of 2-3 beter weer krijgen. By the way die van mij buiten staan al 4 weken door 12/12 verduistering in bloei. Ze staan droog in de schuur met de deur open zodat er licht bij komt op de juiste momenten zonder dat ze nat worden. Neemt niet weg dat de LV ook hoog is wat voor ellende kan gaan zorgen als het nog 3 weken zo blijft. Succes!
-
Ess ik doe dit al 23 zomers op rij.
Voor de lv enzo ben ik totaal niet bang.
Die 2 weken verleng ik nog door 4uur bij te schijnen.
Sterker nog de frisian dew is een monster buiten zonder zorgen keer op keer.
Dat is ook de enige plant die ik in de regen durf te laten als het niet anders kan,zonder ellende
Voorheen had ik altijd bomen van 4meter +
-
De plantjes schieten als kool de lucht in,om maar eens een goed beeld te schetsen waarom ik zo fan ben van frisian dew & pineapple kush.
En er altijd op terug kom buiten.
op foto 1 is de sticky orange xxl auto links onder in de stoffen pot.
Op foto 2 foto links boven is de sticky orange xxl auto die het pijn en moeite maar bijhoudt,maar ondanks toch ook aardig omhoog is geschoten.
Dit is het verschil in 6dagen tijd.
tot de volgende weer,staff
- Likes 7
Comment

Comment