Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Purple widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Purple widow

    Halloooooo

    Ik heb geluisterd naar jullie advies. Ik geef ze nu de helft kraan en een helft regen water met vloeibare meststof NPK 7,5,6

    En nu heb ik weer een probleem namelijk dat de bladeren slaphangen
    DSC05352..jpg
    Ik word echt gek van de problemen die ik ieder jaar heb (waardoor de planten uiteindelijk geen cm gegroeid zijn en er geen toppen aan zitten)
    Wat doe ik toch steeds fout..
    Is het nu weer een gevalletje van teveel meststof of te veel water? Of kan het zijn omdat er gister nogal veel bewolking was?
    Alsjeblieft help mij.. Ik wil deze kweek namelijk eens goed laten aflopen
    Last edited by Geodude; 23 April 2010, 14:36.

    Comment


      #17
      Re: Purple widow

      Geef ze es een beetje echte cannabis voeding je zal zien dat ze veel groener zullen komen de volgende dagen + welke grond heb je gebruikt?

      Voor mij ziet het eruit als een algemeen voedingstekort...


      Greetz,
      SF
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

      A. The cop!

      Comment


        #18
        Re: Purple widow

        weet je de beste cannabis voeding die ik ze geven kan??
        ik heb ze in een mix van potgrond en zaai&stekgrond gezet
        de voedingsstoffen weet ik hiervan niet meer maar dat verschilt toch niet zo heel veel per soorten grond)
        en ik geef ze de laatste dagen juist voeding zelfs 2x zoveel dan op de fles staat. NPK 7,5,6 staat op de fles (vloeibare meststof van het merk DEGRO, voor kamer balkon en tuinplanten)

        Comment


          #19
          The more I see, the less I know, the more I like to let it go

          Comment


            #20
            Re: Purple widow

            Ze staan kurk droog, niet moeilijk dat je bladeren verdrogen en slap staan

            Comment


              #21
              Re: Purple widow

              Ik dacht ze juist genoeg water te geven, want heb al es door te veel water last gehad van varenrouwmug.
              Ik zal vanmiddag even wat nieuwe foto's plaatsen want het gaat al een stuk beter nu ze wel genoeg water krijgen
              Helaas heb ik er nogmaals een mannetje tussen gevonden{natuurlijk optijd weggehaald en die staat nu binnenshuis voor de sier aangezien die wel mooi paarsig kleurt}

              Alle reacties of tips zijn natuurlijk van harte welkom
              Last edited by Geodude; 13 May 2010, 12:55.

              Comment


                #22
                Re: Purple widow

                bij deze een nieuwe foto update 18 meiDSC05439.jpgDSC05440.jpgDSC05436.jpgDSC05434.jpgDSC05435.jpgDSC05438.jpg

                foto's 25 mei DSC05432.jpgDSC05433.jpgDSC05443.jpgDSC05442.jpgDSC05444.jpgDSC05445.jpgDSC05447.jpgDSC05446.jpgDSC05449.jpgDSC05448.jpgDSC05453.jpgDSC05454.jpgDSC05452.jpgDSC05451.jpgDSC05450.jpg
                Attached Files
                Last edited by Geodude; 25 May 2010, 17:47.

                Comment


                  #23
                  Re: Purple widow

                  De fotos kunnen we neit bekijken... probeer het nog eens...

                  Comment


                    #24
                    Re: Purple widow

                    Probeer dat stuifmeel van dat paarse mannetje op te vangen als je kan ,
                    Paarse mannen komen niet vaak voor en is leuk spul om mee te bestuiven /kruisen

                    Wil wel wat zaad ruilen voor wat stuifmeel van die paarse man ,mits goed gedroogt en koel bewaard natuurlijk ?
                    Laat maar horen via PB

                    Ajo
                    Ventje
                    Living in Second live for real

                    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                    Comment


                      #25
                      Re: Purple widow

                      Je mag gerust wat meer fotos nemen vanj plant hoor... VInd hem nog niet zo lelijk kijken je plant

                      Comment


                        #26
                        Re: Purple widow

                        foto update staat hier boven want op een of andere manier staat er bij mij foto attachment als ik bij een nieuw bericht ga uploaden O.0
                        als jullie de foto's kunnen zien of juist nog niet, meld het me dan a.u.b. want dan klopt er nog steeds iets niet

                        alvast bedankt
                        Last edited by Geodude; 25 May 2010, 17:49.

                        Comment


                          #27
                          Re: Purple widow

                          vandaag heb ik ruimte gemaakt in de tuin en plant ik ze over naar volle grond
                          Ik hoop dat ze nu goed gaan groeien en bloeien
                          nieuwste foto's in het 2e bericht van deze pagina
                          Last edited by Geodude; 1 June 2010, 15:06. Reden: vergeten wat te typen

                          Comment


                            #28
                            Re: Purple widow

                            foto's 3 juni
                            DSC05470.jpgDSC05468.jpgDSC05471.jpgDSC05473.jpgDSC05472.jpgDSC05469.jpg

                            Foto's 14 juni
                            DSC05483.jpgDSC05485.jpgDSC05479.jpgDSC05477.jpgDSC05482.jpgDSC05481.jpgDSC05484.jpgDSC05478.jpgDSC05476.jpgDSC05480.jpg
                            Ik heb het gevoel dat het niet zo goed gaat met mn schatjes,
                            als je naar foto 3 en 5 kijkt zie je dat de bladeren verdrogen en omhoog staan.
                            Komt dit door te droog staan omdat ze in de volle grond staan en het water te snel wegdruipt?
                            Of hebben ze magnesium of calcium tekort? (ik geef helft kraanwater en helft regenwater)
                            En horen de planten nu niet een stuk groter te zijn? (aangezien ze ook al in januarie geplant zijn?)
                            Ze staan pas sinds kort in volle grond dus zullen ze nu al hun energie in het wortelen stoppen ben ik bang.
                            En ik ben van plan om een parasol er boven te zetten zodat ze niet in direct zonlicht staan want ik heb het idee dat ze daarom zo aan het verbranden zijn.
                            Of zal dat het groei en bloei proces nog verder stagneren? er worden nu ook 2 en 3 vingerige bladeren aangemaakt
                            Want gaat het nou vooral om het aantal lichturen of het aantal zon uren?

                            het is nu 7 juni en het plantje op foto 3 en 5 is er slecht aan toe.
                            je kan de bladeren plus het steeltje waar het aan vast zit er zo af plukken. Het laat gewoon los
                            En de rest van de planten blijven allemaal bruin blad krijgen. Beginnend bij de uiteindes van de bladeren tot alle kartels.
                            Ennnnnnnn moet ik ze afschermen voor regen?




                            alle reacties of tips welkom (heel graag zelfs)
                            Attached Files
                            Last edited by Geodude; 14 June 2010, 16:02. Reden: tekst invoegen

                            Comment


                              #29
                              Re: Purple widow

                              Zijn al erg groot.

                              Wel een raar smal formaat
                              NLX outdoor kweek 2011
                              Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                              De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                              Comment


                                #30
                                Re: Purple widow

                                Dag Geodude

                                Wat een bizar grote verschillen tussen die planten ! Hoe kan dat ?
                                Raar dat dit allemaal purple widows zijn. De kleur en structuur van de bladeren van die middelste in het rijtje van drie lijkt echt weinig overeen te komen met de rest. Wel mooi trouwens, donkergroen.
                                En qua grote is er ook echt geen touw aan vast te knopen. Eentje is echt fucking huge, eentje is superklein.
                                vragen:
                                1)hoe zit het met de mannetje vrouwtjes verhouding ?
                                2)Dat verdorren, is dat inderdaad niet gewoon uitdroging, zo ziet het er wel echt uit vind ik... krijgen ze dagelijks water ?
                                3)Zijn er al bloeiverschijnselen ?

                                Comment

                                Bezig...
                                X