Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Purple widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Purple widow

    @ Oiseau, ze zijn gewoon (bijna) kapot gestresst :p

    * ALsje het verschil niet weet bij bloei dan moet je gewoon eens surfen, je vind het wel hoor met een beetj moeite;

    * KOmt door de stress

    * Ja die zijn er door te vroege bloei...

    Comment


      #32
      Re: Purple widow

      Wat een vreemde planten heb jij staan zeg.
      Geen zij vertakkingen?
      Mega dunne of breede bladeren das niet 1 dezelfde soort hoor....
      En je had ze tot de lobbladeren in moeten graven .
      Ik weet niet wat jij met jou planten hebt gedaan maar dit heb ik nog nooit hier op het forum gezien
      Zo iele plantjes en zulke gekke bladeren.
      In wat voor aarde stonden ze ?
      Hoe kom je aan die zaden?
      Heb je voeding ofzo gegeven?

      groetjes
      God was never on your side..

      Comment


        #33
        Re: Purple widow

        DSC05485.jpgDe plant rechts onderin is inderdaad een ander soortje. Maar de rest is serieus allemaal Purple widow van De Sjamaan.
        De plant linksbovenaan de foto heb ik rond 1 mei gewoon in de volle grond gestopt en die groeit nu al boven de rest uit.
        :Oiseau: wat bedoel je met mannetjes vrouwtjes verhouding? Het zijn allemaal vrouwtjes als je dat bedoelt. Alleen de plant linksboven weet ik het nog niet van want er is nog niks zichtbaar.
        Ik geef ze bij elkaar 2 volle gieters met water per dag.
        En waarom zijn ze kapot gestresst dan?:O
        Die hele verrotte rechtsboven op de foto, toen ik die in de volle grond zette zat die helemaal vol met mieren{de potgrond althans} waar die daarvoor in had gestaan.

        Comment


          #34
          Re: Purple widow

          Idd heel erg aparte plantjes heb je daar staan
          Ik denk dat of jij of de De seedshop zich heeft vergist want 1 soort lijkt me echt onmogelijk

          Succes met je kweek

          Comment


            #35
            Re: Purple widow

            Oorspronkelijk geplaatst door nulvijfnul View Post
            Idd heel erg aparte plantjes heb je daar staan
            Ik denk dat of jij of de De seedshop zich heeft vergist want 1 soort lijkt me echt onmogelijk

            Succes met je kweek
            Helaas vergis ik me echt niet....
            Ik hoorde trouwens dat ik rond deze tijd van het jaar nog steeds autoflowering seeds kan planten? is dat correct?
            Want dan ga ik dat meteen doen in de hoop dat ik tog nog een beetje een klein oogstje heb dit jaar...
            Last edited by Geodude; 17 June 2010, 11:05.

            Comment


              #36

              Comment


                #37
                Re: Purple widow

                Op het gewone licht wat van de maan afkomt zijn er geen lampen van ons of van de buren die snachts aan staan.
                Echt een PIIEEEEP probleem is dit. Ze moeten eens flink gaan groeien zonder problemen vind ik

                Comment


                  #38
                  Re: Purple widow

                  met het bakbeest rechtsonderin loopt t wel los dunkt me ? Daar moet toch wel een oogstje vanaf komen ...

                  @ ready set grow: Ik bedoelde met man/vrouw verhouding hoeveel vrouwtjes geodude heeft, wat ik uit het topic nog niet kon opmaken
                  en inderdaad, kan je die opmerking over stress iets verder toelichten ?
                  Kan het niet gewoon zo zijn dat die planten al te oud zijn?
                  Is de situatie verder onveranderd trouwens geodude ?

                  Comment


                    #39
                    Re: Purple widow

                    Oorspronkelijk geplaatst door oiseau View Post
                    met het bakbeest rechtsonderin loopt t wel los dunkt me ? Daar moet toch wel een oogstje vanaf komen ...

                    @ ready set grow: Ik bedoelde met man/vrouw verhouding hoeveel vrouwtjes geodude heeft, wat ik uit het topic nog niet kon opmaken
                    en inderdaad, kan je die opmerking over stress iets verder toelichten ?
                    Kan het niet gewoon zo zijn dat die planten al te oud zijn?
                    Is de situatie verder onveranderd trouwens geodude ?
                    Het bakbeest onderin is een mislukte plant van 2 jaar oud. Die is enorm opgeknapt dit jaar gelukkig.
                    Het zijn alleen maar vrouwtjes alleen de plant linksboven op de groepsfoto daar kan ik het nog niet vanaf lezen. {Ik vrees alleen wel dat het een mannetje is omdat ik denk bloemetjes te zien}
                    ENnn de situatie is nog steeds hetzelfde. bijna alle blaadjes hebben maar 1 of 2 vingers.
                    Hoop dat jullie het antwoord weten want ik ben radeloos.. waarschijnlijk zal mn kweek dit jaar WEER niks opbrengen behalve een hoop stress bij mij en natuurlijk ook de planten
                    Last edited by Geodude; 24 June 2010, 17:34.

                    Comment


                      #40
                      Re: Purple widow

                      Nieuwe foto's 24 juni 2010
                      DSC05490.jpgDSC05488.jpgDSC05489.jpgDSC05496.jpgDSC05497.jpgDSC05494.jpgDSC05486.jpgDSC05498.jpgDSC05493.jpgDSC05492.jpgDSC05487.jpgDSC05491.jpgDSC05495.jpg
                      Zoals jullie kunnen zien gaat het niet goed tot slecht met mn schatjes.
                      de nieuwe bladeren hebben nog steeds 1 tot 2 vingers en ze blijven klein.
                      Ook worden de witte haartjes al een beetje bruin. en dat lijkt me niet goed omdat het nog geen toppen zijn dus ik over een poosje waarschijnlijk niks geen oogst heb....

                      Comment


                        #42
                        Re: Purple widow

                        helaas geen 1 foto scherp

                        ben benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden, ik ben nog leek op dit gebied maar ik zie toch topjes bij sommige of moet ik echt me ogen na laten kijken...?
                        Dream as if you 'll live forever...
                        Live as if you 'll die today!

                        Comment


                          #43
                          Re: Purple widow

                          nee srry voor de wazigheid, hier zijn een paar iets betere foto's
                          ze ze beginnen nu witte haartjes te vormen.

                          DSC05590.jpgDSC05586.jpgDSC05585.jpgDSC05580.jpgDSC05581.jpgDSC05584.jpgDSC05591.jpgDSC05592.jpg

                          ik weet dat de planten hier onder allang verpot moesten worden maar ik heb Ze zo gekregen dusheb ze meteen in de volle grond gezet na de foto shoot
                          DSC05589.jpgDSC05588.jpg

                          en dit is het purple mannetje
                          DSC05582.jpgDSC05583.jpg

                          DSC05587.jpg
                          Last edited by Geodude; 27 July 2010, 11:14.

                          Comment


                            #44
                            Re: Purple widow

                            vandaag maar weer eens een updatee, ik heb zelf het gevoel dat ze er wel lang over doen om toppen te vormen
                            ze hebben nog maar weinig haartjes namelijk



                            DSC05605.jpgDSC05604.jpgDSC05603.jpgDSC05602.jpgDSC05601.jpgDSC05600.jpgDSC05598.jpgDSC05597.jpgDSC05596.jpgDSC05595.jpgDSC05594.jpgDSC05593.jpg

                            Comment


                              #45
                              Re: Purple widow

                              toppen zijn pas op gang en aan je vingers te zien is het een sativa die hed dus wel nog enige weken voor de boeg, wel mooi laag gehouden voorne sativa. succes.

                              Grtz

                              Comment

                              Bezig...
                              X