Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Purple widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Purple widow

    ze zijn rond de 1.90 meter hoog maar ze hadden nog veel groter en hoger gekund. ik had helaas niet meer ruimte in de tuin want nu staan er 4 planten op een stuk grond waar er eigenlijk maar 1 had moeten staan.
    maar het zal vast wel goed komen

    Comment


      #47
      Re: Purple widow

      komt vast wel goed, inderdaad viel mij ook al op dat je veel bij elkaar hebt staan en ook meerdere in 1 pot...

      Ben benieuwd wat er af gaat komen.
      Dream as if you 'll live forever...
      Live as if you 'll die today!

      Comment


        #48

        Comment


          #49
          Re: Purple widow

          vandaag weer een update
          1 hele zijtak is afgebroken van mijn dierbare purple widow...
          k zit nu in een zware depressie en weet niet wat ik dr mee aan moet
          de zijtak was namelijk al topjes gaan vormen en is het dus ni8ks waard om die tak te gaan stekken

          nu heb ik de onderkant van de afgebroken tak schuin afgesneden en met stekpoeder weer in de volle grond gezet zie de foto maar.
          ik ben bang dat die niet meer te redden is....
          met al die klote stormen van de laatste tijd word k angstig voor de rest van mn planten, het waait hier nu al weer heel hard en straks breken er nog meer takken af

          Comment


            #50
            Re: Purple widow

            als de tak er nog aan zit kun je hem ook laten zitten hoor heb er ook al een paar gehad en gewoon laten zitten en goeide weer door
            Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
            laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

            Comment


              #51
              Re: Purple widow

              peep********************************************** ***********************************
              klote zooi
              net 10 minuten later breekt er weer een zij tak af
              kheb nu 2 windschermen er omheen gebouwd wat nog geen reet helpt

              ik denk dat deze oogst finaal naar de klote gaat door het kut weer
              foto's kunnen niet ge upload worden alleen vanaf url

              Comment


                #52
                Re: Purple widow

                DSC05622.jpg<--- 1 van de 2 finaal afgebroken zijtakken, kheb geen idee wat ik er mee moest doen dus heb hem maar schuin afgesneden, in de stekpoeder gedaan en daarna in de grond gezet. ben bang dat het niks meer word.

                DSC05625.jpgDSC05623.jpgDSC05624.jpgDSC05626.jpg<--- de rest van de planten die tot de helft afgedekt konden worden door een windzeil voor op t strand(helpt echt geen ene reet)

                nu maar afwachten of er nog meer takken afbreken en het is nog de plant met de dikste stelen die breken.

                zonde zonde zonde zonde zonde
                Last edited by Geodude; 24 August 2010, 09:46.

                Comment


                  #53
                  Re: Purple widow

                  er staat ook nog wel een heel bos overeind lijkt me ... Volgens mij komt dat wel goed.

                  Vind het wel oneerlijk dat jou planten zo belachelijk veel groter zijn dan mijn eenzame vrouwtje. Mijne is echt 75 cm ofzo. Jouwe 1.90 ...
                  Ben benieuwd of die topjes van onze purpletjes gerookt kunnen worden over een weekje of wat.
                  Als het alleen maar blijft regenen zal half oktober toch wel een beetje te laat zijn vrees ik ...

                  Comment


                    #54
                    Re: Purple widow

                    foto's 27 augustus 2010
                    DSC05638.jpgDSC05637.jpgDSC05636.jpgDSC05635.jpgDSC05633.jpgDSC05632.jpgDSC05630.jpgDSC05629.jpgDSC05628.jpgDSC05631.jpgDSC05634.jpg
                    Attached Files

                    Comment


                      #55
                      Re: Purple widow

                      vandaag weer 2 grote zeitakken afgebroken
                      er blijft niks meer over

                      Comment


                        #56
                        Re: Purple widow

                        heb je al geoogst geodude ?

                        Comment


                          #57
                          Re: Purple widow

                          denk niet dat er al veel geoogst kan worden
                          die moeten nog effe hoor

                          Comment


                            #58
                            Re: Purple widow

                            ik heb inderdaad nog niet geoogst want het duurt nog wel effetjes voor de tiet riep is
                            DSC05661.jpgDSC05658.jpgDSC05657.jpgDSC05660.jpg DSC05655.jpgDSC05656.jpg

                            DSC05659.jpgDSC05660.jpgDSC05654.jpg<--- de rechterplant heeft nog steeds geen witte haartjes. dus ik denk dat het een vage kutplant is

                            Comment


                              #59
                              Re: Purple widow

                              je planten staan er netjes bij geodude!! flinke bossen nog steeds!!
                              En netjes dat die van jou al paars beginnen te worden, bij mij beginnen net de trichomes een beetje donker te worden maar de plant zelf vertikt het om paars te worden!!

                              Iig mooie bossen voor een sativa soort!!

                              Keep on blooming!!

                              Comment


                                #60

                                Comment

                                Bezig...
                                X