10x white widow.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mamba
    Wicked Stoner
    • May 2009
    • 260

    #1

    10x white widow.

    Korting op 420shop
    Hallo.

    Ik heb 10 White widow seeds bestelt bij seedsman.com
    het betalen ging goed en ik had ze al gouw binnen.En ik kreeg er 1 gratis bij
    Ik heb nu 1 white widow zaadje alvast in een bakje gedaan en die is nu net ontkiemd na 2 a 3 dagen.
    Nu doe ik volgende 5.
    Morgen zet ik het ontkiemde plantje in een bakje met aarde.
    Foto's volgen morgen.

    Maar niet alle 11 zijn voor mij.
    Ik hou er 2 denk ik en de rest is ook voor vrienden van mij. ik ontkiem ze alleen even.

    Groetjes
    Last edited by mamba; 27 March 2010, 00:23.
  • boeman
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Feb 2010
    • 518

    #2
    Re: 10x white widow.

    ja en de vraag is ???

    Comment

    • mamba
      Wicked Stoner
      • May 2009
      • 260

      #3
      Re: 10x white widow.

      Het wordt een verslag.
      Van af het begin tot het eind met foto's en update's
      Vragen komen van zelf wel denk ik.

      Comment

      • Ready Set Grow
        Retired
        • Jan 2010
        • 796

        #4
        Re: 10x white widow.

        Zo nog een buitenkweker waar het begon te kriebelen xd
        bij mij begint het ook te komen maar ga wachten tot 1 April :p

        Comment

        • tomaat
          Expert Stoner
          • Mar 2010
          • 91

          #5
          Re: 10x white widow.

          Ja bij mij begint het ook te kriebelen het liefst ging ik nu ook ontkiemen.Maar ik heb de weersberichten voor de lange termijn bekeken en het wordt nog niet veel soeps met het weer de komende tijd.Je kunt natuurlijk je planten ook met 12 graden buiten zetten maar erg hard zullen ze dan niet groeien.

          Comment

          • Ready Set Grow
            Retired
            • Jan 2010
            • 796

            #6
            Re: 10x white widow.

            Ik ga ze tot 15mei voorgroeien op de vensterbank :p
            dus voor mij is het buitenweer niet interessant alleen het zonlicht.

            Comment

            • mamba
              Wicked Stoner
              • May 2009
              • 260

              #7
              Re: 10x white widow.

              Ik zit na deze berichten nog even te twijfelen over wanneer ik de volgende ga ontkiemen.
              Deze gaat ook op de vensterbank voorlopig.
              Is het handig om je plant met mooi weer buiten te zetten en met slecht weer binnen? of kan de plant daar niet goed tegen?(stres)

              Comment

              • Outsidegrower
                Stoner
                Member
                • Mar 2010
                • 24

                #8
                Re: 10x white widow.

                Dat is zeker wel handig. Wat heb je liever? Een klein beetje stress of een top vol met budrot?
                In de groei periode maakt regen niet heelveel uit. Maar in de 4e en 5e week tot de 8e/9e week van de bloei is het handig om je plant binnen te zetten als het regent. Of je plaatst em onder een party tent, maar dan zit je nog met de hoge luchtvochtigheid. Dan is binnen zetten een betere optie.

                Hoop dat de 2 plantjes die je houd vrouwtjes zijn, anders voel je je ook verneukt haha.
                Last edited by Outsidegrower; 27 March 2010, 14:19.

                Comment

                • Ready Set Grow
                  Retired
                  • Jan 2010
                  • 796

                  #9
                  Re: 10x white widow.

                  Ja man, als je struiken hebt van ongeveer 1.80m hoog en een 50liter pot..
                  kom jij ze voor mij binnen zetten? xd

                  Comment

                  • Gasten

                    #10
                    Re: 10x white widow.

                    Je planten kunnen ook al gaan rotten in 2de/3de week, helemaal afhankelijk van de omstandigheden buiten en locatie waar ze staan.
                    En de ene soort kan er beter tegen dan de ander. Heb al genoeg open grond planten gezien die mooi afgebloeit zijn zonder afdakjes.

                    White widow is goed te doen buiten met niet al te veel gesleur met je planten.
                    Je planten goed in de gaten houden tijdens de bloei en verdachten plekjes meteen weg halen kan ook.
                    Party tent remt de groei behoorlijk om ze in de laaste weken echt uit te laten dijen.

                    Comment

                    • D0RDT
                      Wicked Stoner
                      • May 2009
                      • 215

                      #11
                      Re: 10x white widow.

                      Dat wordt hardstikkkkke leuk met dat soortje goodluck!

                      smoke it!

                      Comment

                      • wigyour
                        Retired
                        • Jun 2009
                        • 265

                        #12
                        Re: 10x white widow.

                        Heey mamba,
                        Deze ga ik volgen.

                        Peace

                        Comment

                        • mamba
                          Wicked Stoner
                          • May 2009
                          • 260

                          #13
                          Re: 10x white widow.

                          Bedankt voor de reacties!
                          Alleen het zijn als het goed is allemaal vrouwtjes(H)

                          Ik heb even wat foto's geschoten van de stand van zaken.
                          De zaden.


                          Laten ontkiemen:

                          En het eerste echte plantje.

                          En nog 2 zijn nu ook ontkiemd en zitten in de aarde.

                          En nog 3 worden nu ontkiemd. De andere 5 gaan pas over een week ongeveer.


                          Ik zou zelf nog graag 1 of 2 auto. Lowryders willen dit jaar? weet iemand wat een geschikte plant is voor een gevorderde beginner En een site waar dit te bestellen is.

                          Groetjes
                          Last edited by mamba; 30 March 2010, 16:07.

                          Comment

                          • Sebhasj
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Mar 2010
                            • 66

                            #14
                            Re: 10x white widow.

                            hey dat ziet er goed uit!!
                            nee man heb zelf ook nog nooit lowryders gehad man
                            maar suc6 verder!

                            Comment

                            • Ready Set Grow
                              Retired
                              • Jan 2010
                              • 796

                              #15
                              Re: 10x white widow.

                              en deze staan gewoon op de vensterbank he?
                              De mijne zijn ook net ontkiemd ^^
                              ik sta te poppelen om ze in de aarde te potten maar ga nog eventjes wachten omdat het worteltje
                              maar nog 0.5mm is xd

                              Comment

                              Bezig...