Re: 10x white widow.
K = Kalium. 'Oxide' is als er een of meerdere zuurstofatomen aan vasthangen
. Kwestie van de puntjes op de I te zetten 
Zou het mogelijk zijn je foto's wat kleiner te maken? Ze zijn nogal groot en het is onoverzichtelijk om een beeld te vormen van de plantjes zo
. Op google kan je 'resize' programmas vinden
.
Ze zien er goed uit en ik heb het gevoel dat de nodes elkaar kort opvolgen (onderste foto) dus ik zou zeggen: houden zo!
Wat ik je wel zou aanraden is om niet 3 zaadjes in 1 potje te doen. Anders gaan ze in elkaar wortelen en krijg je ze niet meer uit elkaar. Elke dame verdient haar eigen potje hé
. Ook met het oog op het geven van voeding maak je het jezelf heel moeilijk omdat je dan 3 planten in 1 pot hebt die allemaal voeding vragen, terwijl je ernaast potten hebt met elk maar 1 plant, dan wordt het niet zo overzichtelijk meer
. Ook gaan ze elkaars licht afnemen, wat niet goed is wil je mooie buds hebben
.
Greetzzz
Jona
Oorspronkelijk geplaatst door mamba
View Post
Zou het mogelijk zijn je foto's wat kleiner te maken? Ze zijn nogal groot en het is onoverzichtelijk om een beeld te vormen van de plantjes zo
Ze zien er goed uit en ik heb het gevoel dat de nodes elkaar kort opvolgen (onderste foto) dus ik zou zeggen: houden zo!
Wat ik je wel zou aanraden is om niet 3 zaadjes in 1 potje te doen. Anders gaan ze in elkaar wortelen en krijg je ze niet meer uit elkaar. Elke dame verdient haar eigen potje hé
Greetzzz
Jona

Comment