Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10x white widow.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 10x white widow.

    Zorg er wel voor dat er een vertilator, of in ieder geval een paar gaten in de kast zitten.
    En de lamp wat dichter erop dan he.
    Verder gaat t goed.

    Peace.

    Comment


      #32
      Re: 10x white widow.

      ventilatie dat is een goeie.
      Even kijken hoe ik dat ga doen.

      Comment


        #33
        Re: 10x white widow.

        van een oude PC dat kleine ventilatortje eruit halen, een gat zagen in de zijkant er erin zetten.
        http://jointjedraaien.nl/wietforum/t...9072#post89072
        Heb je gelijk een perfect kastje om je plantjes wat te laten groeien voor ze naar buiten gaan voor in de toekomst.
        succes ermee.

        Comment


          #34
          Re: 10x white widow.

          Ik heb besloten ze uit het aquarium te halen.
          Ik heb ze overgepot omdat ze zo aan het strekken waren en in een grote bakje gezet en lekker diep. het ziet er allemaal veel beter uit nu.
          Ik ben een aantal dagen druk geweest dus had nog geen tijd om de ontkiemde zaden in de aarde te stoppen en ze dat er of 2 zaden een beetje schimmel zit (wit schuim achtig) kan dit veel kwaad? ik weet dat ik bij 1 van de 3 eerste zaadjes het ook had en die groeien nu wel redelijk.
          Ook heb ik hier Stikstofmest / kalkammonsalpeter.
          Dat gebruikte ik vorig jaar ook bij de planten en deed het prima(zorgt voor groei van het blad en maakt de plant steker er zit onder andere magnesium in.
          Kan ik dat nu ook al bij de kleine mini plantjes doen? bijvoorbeeld 1 korrel verkruimenen en door de aarde?

          Er volgen zo foto's.

          Comment


            #35
            Re: 10x white widow.

            Op de zaden zie je dat ze al lange wortels hebben en rechts zie je dat de wortel wat dikke ris maar dat is schimmel. teminste dat denk ik. Allemaal mini witte haartjes een heel bos.



            Die links die is helemaal goed. de rest is krom of schimmel

            Comment


              #36
              Re: 10x white widow.

              das geen schimmel hoor, de grond in met die dingen, zo vlug mogelijk!!!! had al gebeurt moeten zijn hophophop

              Comment


                #37
                Re: 10x white widow.

                oke gelukkig ik ging me toch een beetje zorgen maken.
                Ik ben alles pico bello aan het maken en ik zet zo een paar foto's online!

                Comment


                  #38
                  Re: 10x white widow.




                  Ziet er nu wel stukken beter uit dan voorheen.
                  Van de 11 zaden is er 1 niet uitgekomen ik die had ik op 2 April ontkiemd in de aarde gedaan maar was nog steeds niet boven. ik vond wel het zaadje(schilletje) terug.
                  Er staan nu 5 plantjes en 5 zitten nu net in de aarde.

                  Comment


                    #39
                    Re: 10x white widow.

                    Heey Mamba,

                    Ja die zaadjes moesten hoog nodig in de grond.
                    Weetje wat je ken doen, je zou de wat grotere nu al in de middag lekker in t zonnetje buiten kennen zetten.
                    De temperatuur is dan wel minimaal, maar een beetje zon is wel goed voor ze hoor
                    Laten we maar hopen op een wat hogere temperatuur.

                    Peace.

                    Comment


                      #40
                      Re: 10x white widow.

                      Zozoz, ze zien er gestrekt uit maar wees gerust. ik heb kweken gezien waar ze met ergere gestrekte plantjes beginnen en nog steeds 250gr van hun plant halen (buiten)
                      Binnenkortplaats ik wat foto's de mijne zijn ook wat gestrekt... maar ja het worden volgens mij Queens

                      http://jointjedraaien.nl/wietforum/t...t-Grow-Outdoor

                      Comment


                        #41
                        Re: 10x white widow.

                        Weet iemand dan misschien hoe ik het kan voorkomen dat ze gaan strekken? dit zjin heus niet de laaste plantjes deze zomer.
                        Misschien die zaden dieper in de grond stoppen?
                        En wat je al zegt, een vriend van mij had vorig jaar een plantje dat wel 10 cm lang werd voordat het zijtakken enzo kreeg. maar werd uiteindelijk bijna 2 meter.

                        Ik heb de dames buiten gezet in een minikas.

                        Comment


                          #42
                          Re: 10x white widow.

                          Ze strekken altijd wat zo vroeg in het jaar.
                          Maar als je ze al wat gegroeid zijn dan kan je ze inpotten tot de lobblaadjes en dan kan
                          het stengeltje beginnen wortels vormen en dan heb je opeens meer wortels. Dus ik vind het nix negatief.
                          Grtz

                          Comment


                            #43
                            Re: 10x white widow.

                            Oke mooi.
                            Wat je nu zegt heb ik al een beetje gedaan dus ik ben op de goede weg.
                            Ik heb de plantjes al een cm of 3 dieper geplant maar volgens jouw kan het echt tot de lopblaadjes?
                            Dan wacht ik nu nog een week ofzo en dan verpot ik ze weer. en dan gelijk in een grotere pot.

                            ze staan er heerlijk bij in het zonnetje!!

                            Comment


                              #44
                              Re: 10x white widow.

                              Bij mij staan ze ook mooi te zonnen
                              Wacht ongeveer tot ze zo groot zijn :

                              of een beetje kleiner en verpot hem dan tot de lobblaadjes...
                              Volg eventjes mijn topic en je zult zien wanneer ik verpot..
                              het kan evengoed binnen 2 weken worden of pas volgende maand..
                              Grtz

                              Comment


                                #45
                                Re: 10x white widow.

                                Oke is goed.
                                Ik volg bijna elk topic haha

                                Ik heb nog even een fototje gemaakt maar nu met een fotomodel erbij

                                Comment

                                Bezig...
                                X