10x white widow.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mamba
    Wicked Stoner
    • May 2009
    • 260

    #121
    Re: 10x white widow.

    Zeker.

    En jij planten zien er ook goed uit. vooral Big mama

    Comment

    • Ready Set Grow
      Retired
      • Jan 2010
      • 796

      #122
      Re: 10x white widow.

      Nja momenteel heeft big mama wat wortel problemen :s
      maar dat zal wel goedkomen, het is nog altijd onkruid he...

      Comment

      • flitspaal123
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2010
        • 233

        #123
        Re: 10x white widow.

        deze gaat lekker nu ze zo in veel grond staat!
        gaat een mooie struik worden
        I ain't going nowhere, untill I done it all!

        Comment

        • mamba
          Wicked Stoner
          • May 2009
          • 260

          #124
          Re: 10x white widow.

          Het gaat weer lekker hier in het O zo mooie Almere!

          -de 4 die ik verduister heb ik nu al 4 dagen lang op 12/12 gezet maar geen teken van bloei.(misschien te klein?)
          -Kan ik de stekkies gewoon nog even in die blokjes laten staan?
          Ik heb 5x cheese haze stekkies erbij gehaald. 1 gaat bij een vriend van mij staan. en de rest kijk ik maar weer. misschien de natuur in. of als iemand nog wat wil ruilen zeg het maar.
          foto's (stekkies spreken voor zich)

          Uploaded with ImageShack.us

          Uploaded with ImageShack.us

          Uploaded with ImageShack.us

          tips/opmerkingen graag welkom.

          Comment

          • mamba
            Wicked Stoner
            • May 2009
            • 260

            #125
            Re: 10x white widow.

            Ik heb even geen Camera tot me beschikking. Maar heb nu nog in de de tuin 1 white widow plant die het erg goed doet. 1 onbekende vrouw en 4 onbekende waarvan ik nu bezig ben het geslagt te achterhalen
            En ik heb net 5 auto flowers White russian binnen gekregen. 1tje gaat naar een vrien en 4 stuks zet ik bij elkaar In een 40 L bak.(fem)
            Verder heb ik nog 2 Cheese haze die nog naar vrienden gaan.

            Binnen kort volgen de foto's

            Groetej

            Comment

            • mamba
              Wicked Stoner
              • May 2009
              • 260

              #126
              Re: 10x white widow.

              FOTO UPDATE

              Mijn White Widow.

              Uploaded with ImageShack.us

              Mijn 5 White russian(auto flower). alle 5 ontkiemd in de aarde. 2 zijn er boven en 1 tje bijna.

              Uploaded with ImageShack.us

              4 Onbekend. 1 tje is vrouwtje(rechts voor) de andere die had ik al verduisters die 3 andere waren toen mannen. Nu verduister ik weer 3 stuks en het vrouwtje verduister ook zodat die gewoon lekker door bloeit. ook al is ze nog klein. Alleen g aik 2 weken op vakantie en dan krijgt ze weer normale uren. bloei ze dan wel verder?

              Uploaded with ImageShack.us

              Toedeloe.

              Comment

              • Angelic2010
                Retired
                • Jun 2010
                • 206

                #127
                Re: 10x white widow.

                Zo die grote is een wonder van verschil. Ziet er toppie uit. Moge er lekkere buds aankomen

                Comment

                • mamba
                  Wicked Stoner
                  • May 2009
                  • 260

                  #128
                  Re: 10x white widow.

                  haha dat komt helemaal goed.
                  verder heb ik nog 1 plant in weesp staan 2 in almere haven(bij de opa en oma van een vriend van mij, geloof het of niet haha ) en daar krijg ik nog 60% van de opbrengst van
                  dus 3x 60% cheese haze en White widow en 4 White russian(eentje gaat weg) Hoop ik op een mooie hoeveelheid. En ik ga kijken bij wie ik nog meer cheese haze kan stallen.

                  Nu nog hopen op een mooie nazomer voor de buds!

                  Comment

                  • mamba
                    Wicked Stoner
                    • May 2009
                    • 260

                    #129
                    Re: 10x white widow.

                    Terug van Vakantie dus maar wwel een Update.

                    Me White widow

                    Uploaded with ImageShack.us
                    2 White widow (afkomstig van mij) Deze zijn van een vriend van mij.

                    Uploaded with ImageShack.us
                    Me White russians(auto flowers)

                    Uploaded with ImageShack.us

                    Verders heb ik 5 nieuwe Powerplants aangeschaft die zijn ook voor vrienden van mij
                    En van de onbekende zaden die ik had is er nog steeds 1 vrouwtje en heb net een 5e mannetje ontdekt. er staan er nu nog 3 waarvan ik niet weet wat het is.

                    Groetjes

                    Comment

                    • flitspaal123
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • May 2010
                      • 233

                      #130
                      Re: 10x white widow.

                      ze gaan lekker mamba!
                      ga zo door en je krijgt een mooie oogst!
                      die nieuwe pptjes zijn dat stekken?
                      wel een beetje laat toch om deze inde grond te zetten?

                      grtzz flitspaal
                      I ain't going nowhere, untill I done it all!

                      Comment

                      • omehenri
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Mar 2010
                        • 25

                        #131
                        Re: 10x white widow.

                        hey mamba,
                        jouwn planten staan er ook mooi bij
                        heb je slim aangepakt om zoveel plekken te scoren om plantjes neer te zetten :p
                        ik heb net ffuh je hele verslag doorgelezen maar ziet er goed uit.
                        er zou nu nog 1 hitte golf komen vanuit portugal.
                        zou zelfs tegen de 40 graden aan moeten worden
                        veel succes nog!

                        Comment

                        • mamba
                          Wicked Stoner
                          • May 2009
                          • 260

                          #132
                          Re: 10x white widow.

                          Ja dankejewel! Ik hoop het. haha.

                          Ik kwam trouwens op een idee.
                          Is het handig om me (hoofd) plant een beetje in een hoek te zetten zodat ze minder uur zon krijgt.
                          Wat ik hier mee wil bereiken is dat ze eerder gaat bloeinen en dat de top dus goeie zon krijgen.
                          Wat vinden jullie hiervan.

                          Comment

                          • omehenri
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Mar 2010
                            • 25

                            #133
                            Re: 10x white widow.

                            volgens mij gaan ze nu al zo'n beetje bloeien tenminste die WW van mij wel.
                            en is het in die hoek wel donker genoeg?
                            anders heb je er nog nix aan.
                            Oorspronkelijk geplaatst door mamba
                            Ja dankejewel! Ik hoop het. haha.

                            Ik kwam trouwens op een idee.
                            Is het handig om me (hoofd) plant een beetje in een hoek te zetten zodat ze minder uur zon krijgt.
                            Wat ik hier mee wil bereiken is dat ze eerder gaat bloeinen en dat de top dus goeie zon krijgen.
                            Wat vinden jullie hiervan.

                            Comment

                            • PPLANTJE
                              Son of the Bong
                              MemberLucky Member
                              • May 2008
                              • 418

                              #134
                              Re: 10x white widow.

                              ziet er lekker uit, geef mijn plantjes ook niet de volle lading zon, heb ze ook op 12/12 staan, bij mij begint de bloei er ook al een beetje in te komen, zet ze gewoon een paar uur in de volle zon als ie er is, daarna een beetje in de schaduw, zorg wel voor zoldoende lichturen. suc6
                              ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

                              Comment

                              • mamba
                                Wicked Stoner
                                • May 2009
                                • 260

                                #135
                                Re: 10x white widow.

                                Nou heel toevallig is die van mij nu ook in bloei dus ik laat het gewoon lekker gaan denk ik
                                Alleen me auto flowers mogen van mij wel wat door groeien.

                                Comment

                                Bezig...