Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

    Korting op 420shop
    daar zijn we weer na een redelijk goeie oogst van vorig jaar dacht ik bij me eigen wrrm niet gewoon meteen haze achter in de tuin dusja heb 5 arjans haze 1 zaadjes gekocht bij de smartshop in eindhoven heb net ook nog even een goeie tl lamp gehaald kleurcode 33 18 watt dat is voor voor te groeien ga ze een deze dagen ontkiemen maar denk maak maar vast een topic aan heb tog niks te doen en had al een paar vraagjes dus omdat het me eerste keer is dat ik voorgroei wouw ik wel enige informatie vragen en omdat dit de eerste keer uit zaad is nouw mijn vragen

    * het witte ding da uit het zaadje komt na het ontkiemen is tog de wortel he? deze moet tog als je een kuiltje hebt gegraven naar beneden tog?

    *is het beter als het plantje boven komt of gezaaid is met wortel om de tl 24/7 aan te laten of 18/6 of hoe zit dit percies?

    *moeten de plantjes ook veel lucht(wind zegma) hebben want me broer is uit huis en mag zijn kamer wel gebruiken voor de plantjes neer te zeten maar op die plek is niet zo heel veel tocht zegma
    maakt dit niet veel uit of is dit van groot belang anders laad ik de raam en deur gewoon heel de dag en nacht open hmm trouwens lijkt me niet zo slim want is tog ook beter dat het 22 graden ofzow is? iemand uitleg? nouw da was het wel zo een beetje zal zo nog wa fotos van tl en zaadjes en de plek erop zeten ik houd jullie op de hoogte grtz...

    IMG_0049..jpgIMG_0048..jpgIMG_0051..jpgIMG_0054..jpgIMG_0043.jpg

    #foto 1 arjans haze #1 zaadjes 5 femised

    #foto 2 18 watt tld kleurcode 33-640

    #foto 3 de tl lamp/bak

    #foto 4 de plek dacht eraan de lamp aan de bovensste plank onder te hangen en dan de potjes met de zaadjes op de onderste en dan afsluiten met handdoeken iemand anders een idee laad het me horen

    #foto 5 1 van me 5 mooie plantjes van vorig jaar kon helaas geen foto meer vinde van de oogst
    Last edited by thegod; 27 March 2010, 16:25.

    #2
    Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

    Het witte ding is het worteltje ja.. die moet naar beneden.
    Ik heb ze op 18/6 staan. Sommigen op 24uur om een constante temperatuur te houden, voor de rest weet ik eigenlijks niet waarom 24uur.

    Een deur of een raam open houden is in het begin wel te doen, heb ze ook op een kamer staan waar ik gewoon 1 raam heb openstaan.
    De temperatuur mag wel verschillen, dat maakt niet zoveel uit, als het maar tussen de 18 en 25 graden is.

    Het is wel een soortje die lang bloeit, tot diep in oktober. Das wel minder, maar het is wel een goed en lekker soortje

    Veel succes.
    Last edited by Outsidegrower; 27 March 2010, 16:21.

    Comment


      #3
      Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

      dankje ik weet het maar de obrengst is zo jammie

      p.s heel erg bedankt voor je informatie als iemand nog iets weet ofzow laad maar horen

      Comment


        #4
        Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

        arjans haze mooi mooi , maar je gaat ze nadien buiten zetten+?? je gaat ze dan toch afdekken ook? want anders denk ik dat die lang gaat moeten blijven staan voor af te bloeien en ons september oktober weer kan snel omslaan he

        succes ermee alvast

        grtz

        Comment


          #5
          Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

          zet ze maar gewoon neer, mijne staan ook in ene kamer met een raam open..( ik sluit het raam wel naar een paar uur ) ik heb ze alleen niet kunne afdekken voor de Luchtvochtigheid maar daarom doe ik ze even elke dag bespuiten met wat water, omdat de kleine plantjes meer water opnemen via de bladeren dan de wortelss.. tl lkkr dicht erop, tussen de halve cm tot 2 cm.. lijkt mij het beste. succes
          sigpic

          Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
          May Jah Bless The Herbs

          Comment


            #6
            Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

            hey

            een vriend van mij had arjans haze ook
            mooi plantje de opbrengst was ook niet misselijk
            suc6

            Comment


              #7
              Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

              arjans haze is nice suc6 maat

              Comment


                #8
                Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                Ze bloeien wel lang he dus oppassen voor regen enzo,
                waarom zet je ze niet vaneerste keer op de vensterbank?
                ze gaan nu niet meer bloeien hoor. (denk ik)
                Veel succes

                Comment


                  #9
                  Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                  ga gewoon tot half april of waneer het weer het toelaad ze buiten zetten en tot die tijd groei ik ze voor onder tl en met afbloeien heb ik ook nie zo veel problemen want kan ze op ieder moment verduisteren omdat ik een goed hokje heb zal nog wa fotos zoeke van het hokje van vorig jaar peace

                  nouw ik heb wa fotos erop gezet maar had nog een vraag kan het kwaad da die plastic bekers zo dicht op tl staan? en is er miss een betere optie om af te deken inplaats van een handoek of is dit juist goed? of een zwart handdoek? kan iemand helpen? grtz

                  IMG_0044.jpgIMG_0046.jpgIMG_0047.jpgIMG_0045.jpgIMG_0055..jpgIMG_0060..jpgIMG_0058..jpgIMG_0059..jpg
                  Last edited by thegod; 29 March 2010, 14:56.

                  Comment


                    #10
                    Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                    1 van de 5 is ontkiemt nog 4 te gaan binne 48 uur trouwens dus hoop dat de andere ook snel hun worteltje laten zien

                    Comment


                      #11
                      Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                      inmiddels zijn er al 2 uit gekomen gaat lkkr zo maar kan iemand mij ff de informatie geve of ik nu 18 uur die tl aan moet laten of 24 uur of 16 uur of hoe zit da want wil ze graag tot een cm of 20-30 voor groeien onder die tl lamp als da ook zolang kan en dan wil ik ze buite veder laten groeien en dat met me verduister hokje in de bleoi zeten als het groote meide zijn dus kan iemand mij ff snel daarover iets laten weten

                      *CronicAronic is het nie slecht om ze met water te bespuiten terwijl die tl erop staat verbranden ze dan nie? anders ga ik dat ook doen

                      heb ook nog potgrond van plagron gehaald is dit goeie potgrond voor zaailingen? heb het gewoon bij de growshop gehaald en ga denk ook me specie kuipen mert dit spul vol goeien iemand ervaring mee laad het me weten groeten
                      Last edited by thegod; 30 March 2010, 14:45.

                      Comment


                        #12
                        Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                        je mag ze gerust de eerste week op 24/0 zetten hoor

                        Comment


                          #13
                          Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                          oke er zijn er nu 4 uit gekomen heb ze in me bekers gedaan gaatjes onderin wa water gegeven en onder tl gezet laad ze nu dus 24/7 eronder staan als niemand anders er iets op tegen het en ja het 1ne zaadje is maar afwagten wa die doet hoop dat die uitkomt anders ken ik weer voor 35 euries 5 van die zaadjes hale upload zo wel ff paar fotos later

                          Comment


                            #14
                            Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                            Go God Go =D

                            Comment


                              #15
                              Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                              dag medekweker hier weer ff een update hoe het er mee staat ze zijn alle 5 ontkiemt in zwarte bacardi bekers gegaan met light mix van plagron ze zijn gelukkig alle 5 boven gekomen en ze zien er wel goed uit aleen heb er 1tje per ongeluk tege de tl aan late groeien weet niet hoelang die er tegen aan het gestaan denk nie al te lang maar lob blaadje is een beetje bruin geworden tja en voor de rest is het maar weer ff afwachten heb trouwens tog voor 18/6 gekozen omdat me ma het nie fijn vond al brande die lamp heel de dag door agjah gaat zo goed dus had aleen een vraagje over da besproeien met water moet ik dat nu al gaan doen? en voor hoelang?en voor dat de lampen aan gaan of juist uit? iemand die mij ff kan helpen groetjes

                              IMG_0065..jpgIMG_0066..jpg
                              Last edited by thegod; 4 April 2010, 16:09.

                              Comment

                              Bezig...
                              X