Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

    ok monty ik hoop dat je gelijk hebt wil het best zo gewoon gaan proberen anders moesten we ook al die potgrond door heel da bos heen gaan sjouwen dus da schoot toch al niet echt op maar het is wel echt helemaal vol gegroeid zeg ik al echt een jungel al sta je er zo in dus ik denk eerlijk gezegd dat die voeding al een heel eind uit de grond is gezogen (als ik dit fout heb laad het me even weten)
    eogextreme: dus jij zegt dat ik ze beter niet kan toppen dan wel? hier heb ik toch nog graag even wat reacties op van anderen mensen zit toch nog te twijfelen maar laad het wel aub snel weten want denk dat het toch al wel moet rond deze tijd nouw weer heel erg bedankt voor de reactie hebe we weer wat aan ik houd jullie op de hoogte peace god

    Comment


      #47
      Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

      kan iemand daar even mee helpen met toppen of fimmen aub vind dat dit nu tog eigelijk (denk ik) wel mag maar heb hier graag nog even wat informatie over wat ik nu eerst moet doen toppen of fimmen? zal later in de middag even een groote update plaatsen van me maat zn planten de mijne en miss guerilla stek als ik zin heb om er heen te fietsen grtz god

      Comment


        #48
        Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

        ik heb de mijne getopt
        HPIM5889.JPG
        resultaat
        .
        Gewoon het groeipunt wegnemen.. Maar de internoides niet.
        Je kan ook natuurlijk een 5cm van je plant afsnijden, 5cm top. Dan ben je zeker dat het niet mislukt

        Comment


          #49
          Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

          ok ga dit gewoon doen heb het vorig jaar ook gedaan was bij alle 5 gelukt aleen had ze week later in bloei gezet resultaat twee kleine hoofdbuds van 5 cm

          Comment


            #50
            Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

            De mijne is nu al 2 weken getopt en nog altijd geen bloei...
            Grtz

            Comment


              #51
              Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

              nee dat snap ik maar had ze getopt en een week later verduisterd vandaar de 2 kleine hoofdbuds owjah ik wat ik idder had gezegt dat ik iedere vrijdag een update zouw posten is er dit weekend nie van gekomen heb het even veelste druk gehad met de geurilla spot wat een werk zeg pff ben er ook nog lang niet klaar mee en zal morgen wat fotos posten heb ook fotos van me maat zn plantjes en dan kunne jullie ff oordelen hoe ik het het besten kan gaan doen want hoe ik nu bezig ben werk ik me eige kapot maar denk wel dat het super goede plantjes gaan worden zo ik houd jullie op de hoogte peace god

              Comment


                #52
                Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                oke mensen srry voor het weer zo lange wachten ben alemaal heel druk werk/school/guerilla maja beter laad dan nooit he vergeet wel gvd iedere keer om fotos te nemen van de guerilla agjah volgende keer beter moet ook weer langs me maat pff wat een gedoe zeg denk zal jullie maar ff snel op de hoogte stellen van mij planten want ze beginen tog al wel heel groot te worden heb ze inmiddel ook getopt is bij alemaal goed gelukt maar bij eentje word heel de bovenkant aan gefreten door beesjes weet niet wat het percies zijn als iemand hier ervaring mee heeft graag ff posten heb hier bladluis spray staan dus als het bladluis is spuit ik het er gelijk op maar denk zal het eerst even vragen voordat ik ze begin onder te spuiten uhh me ams doet het gewoon lkkr niet veel over te zeggen zal wat fotos posten fotos zeggen meer dan woorden wel heb ik een groot probleem denk ik lijkt wel of er beesjes in me stam proberen te graven (net of de kaasschaaf erover is geweest) word helemaal bruin ook maar groeien tog wel weer door dusja weet niet percies veder heb ik niet veel te vertellen ga ze volgende week ongeveer of over 2 weken verduisteren want de buren begine nu al te janke over de geur:O heb al 10 luchtverfrisser opgehangen overal maja wa wil je als je in een flat woont maar gelukkig bellen hun niet de politie ervoor en geven mij gewoon tips van kan je niet wat plastic ervoor hangen ofzow want zij krijgt er kopijn van zegt ze ik dagt bij me eige shit.. dalijk als er topen aan hangen zal die geur nog 10x zo sterk zijn maja heb ze ook verteld dat ik wel eens een jointje achter in de tuin rook en dat het goed die geur kan zijn die ze ruiken dus dat doe ik ook niet meer heb ik gezegt nouw dat was me wel weer een veraaltje hier komen de fotos peace god

                (fotos moeten even wachten computer was helemaal gehackt en krijg me fotos er nu niet op shit zooi)

                Comment


                  #53
                  Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                  volgende keer Super Lemon Haze nemen reuken ook goed maar na 3 meter is de lucht weg en ze reuken heel lekker

                  Comment


                    #54
                    Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                    ik baal echt van die fotos man me computer kan gewoon die map ofzow niet vinden normaal ik doe ik me telefoon in de computer komt er gewoon zn scermpje met map openen en dan doe ik dat maar nu komt er gewoon niks te staan.. weet iemand miss een andere optie hoe ik die map kan openen het gaat om een iphone... blijf wel fotos maken dan maar keer een groote update beter laad dan nooit mvg thegod

                    had ook nog een vraagje voor de liefhebbers ik ga met me maat deze week ook paddos kweken mag ik hier ook een topic voor aanmaken of gaat dit buiten de regels van jd? mvg god

                    Comment


                      #55
                      Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                      je kan de foto's van een iphone ook openen met adobe fotoshop....
                      en je vraag over de paddo's, geen idee...

                      grtzz flits
                      I ain't going nowhere, untill I done it all!

                      Comment


                        #56
                        Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                        Joo The God =)
                        je zou beter eens jointjedraaien,monty,bobo,misty een pm sturen.
                        Dan weet je het direct.

                        nog veel succces metje kweken makker

                        Comment


                          #57
                          Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                          oke flitspaal bedankt voor je informatie ga dat gelijk proberen hoop dat het lukt ready set grow lijkt me ook wel slim iedee maar haast nog niet moet nog paar spulletjes heben en dan kan ik daar mee beginen miss zo fotos we zullen zien of het werkt met adobe fotoshop groeten god


                          ow yes heb net nog even rond gekeken en een kerel had zelfde probleem als mij en stuurt gewoon zn fotos via zn iphone mail naar zn mailbox en opend die op de computer had ik hier maar idder aan gedacht ga dit nu gelijk proberen

                          yesss! het is gelukt kost me wel wat meer tijd voor up te loaden komt je kan maar 1 foto per keer sturen maar dat heb ik er wel voor over over paar minuten maak ik even een groote foto update van 2 weken geleden en van nu: groeten god

                          zo net even me 3500 mails verwijdert pff was gewoon opgespaard van nu tot vorige jaar maart XD was wel nodig dus

                          pff duurt wel lang zeg zo foto voor foto ben nu al een uur bezig..-.- maja heb ik dalijk wel een mooie update van 4 weken geleden tot nu zag dat ik al egt lang geen fotos meer had gepost maar dat komt dalijk alemaal goed heb fotos van 4 weken geleden 2 weken geleden en nu en heb ook fotos van me maat had ik er ook nog helemaal niet op gezet..-.- dus heb paar fotos van helemaal in het begin onder de tl fotos van 4 weken geleden en zal morgen daar ook nog even fotos gaan schieten nu ik weer kan uploaden
                          Last edited by thegod; 5 July 2010, 14:51.

                          Comment


                            #58
                            Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                            oke dan hier de lang verwachte update begin gewoon met de fotos van 4 weken geleden hier heb ik niet veel meer over te vertellen is te lang geleden maar heb er tog nog fotos van en ik denk die zet ik er tog nog even op heb ook de fotos van me maat het zijn super lemon haze 5 stuks een foto is van het begin onder de tl weet niet hoelang dit geleden is maar tog best lang dan de andere fotos zijn ook van 4 weken geleden voor de rest heb ik nog niks van hem ga daar morgen even langs nouw dan hier de eerste paar fotos
                            foto5 4 weken.jpgfoto1 4 weken.jpgfoto3 4 weken.jpgfoto4 4 weken.jpgfoto10 melis.jpgfoto2 melis.jpgfoto8 melis.jpgfoto7 melis.jpgfoto9 melis.jpgfoto2 4 weken.jpgfoto5 melis.jpgfoto1 melis.jpgfoto6 melis.jpgfoto4 melis.jpgfoto3 melis.jpg

                            oke dan gaan we veder de fotos van 2 weken geleden van aleen mij plantjes hier begonen ze wat problemen te krijgen lees een paar reviews omhoog en dat was van 2 weken geleden
                            foto5 2 weke.jpgfoto6 2 weke.jpgfoto1 2 weke.jpgfoto3 2 weke.jpgfoto4 2 weke.jpgfoto2 2 weke.jpg

                            oops even nieuwe review te veel fotos haha

                            Comment


                              #59
                              Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                              en dan eindelijk de update van vandaag pff 2 uur bezig geweest met het eindelijk up te loaden alemaal maja voor wat hoord wat nu zien ze er gewoon toppie uit op paar dingen na heb nog steeds last van die bruine vlekken kuilen zei al paar reviews geleden dan het lijkt ofdat er beesjes ofzow inkruipen maar zie geen beesjes ofzow net of er met een kaasschaaf overheen is gegaan.. maja al bij al doen ze het super ze staan nu 5 dagen in de bloei heb ook paar fotos van me verduister hokje gemaakt net als vorig jaar al is die nu wat grooter omdat de planten ook grooter zijn heb ook 2 fotos gemaakt van hoe mooi ze getopt zijn dus dit jaar wel groote hoofdbuds hoop ik ze zijn lkkr groot geworden ongeveer 2 meter met specie kuip erbij vergelijk maar met de deur links vanaf nu dus wel zkkr iedere week een update nu word het ook bizonder met de toppen groeien is niet veel aan XD nouwja hier zijn de fotos van vandaag dan eindelijk ik hoor het wel weer groeten god

                              owjah helemaal niet over me a.m.s plantje gehad heb deze wat idder getopt 5 dagen geleden en je ziet nu al mooi 2 hoofdtakken komen deze gaat echt super niks op aan te merken produceerd lkkr snel zijn zij takken en de zijzij takken komen ookal dus dat gaat toppie deze blijft nog wel even groeien voordat ik hem in de bloei zet nouw dat was het denk ik wel groeten

                              foto6 nu.jpgfoto9 nu.jpgfoto5 nu.jpgfoto3 nu.jpgfoto11 nu.jpgfoto13 nu.jpgfoto8 nu.jpgfoto2 nu.jpgfoto12 nu.jpgfoto14 nu.jpgfoto7 nu.jpgfoto10 nu.jpgfoto1 nu.jpgfoto4 nu.jpgfoto15 nu.jpg

                              Comment


                                #60
                                Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                                goeie shitsnitss ziet er goed uit hokje ook mooi gedicht superrsss

                                keep up the good work
                                sigpic

                                Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
                                May Jah Bless The Herbs

                                Comment

                                Bezig...
                                X