Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

    Is het niet zo:
    Week 1: 24 op 24 uur licht,
    Daarrna om te groeien: 18 uur licht, 6 uur donker,
    Om te bloeien: 12 uur licht, 12 uur donker

    Gemakkelijk om dit niet zelf te moeten doen is zo'n tijdschakelaar kopen
    gewoon tijd instellen en laat die lamp maar branden

    Comment


      #17
      Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

      ja die zal ik van de week ook eens ff een gaan halen is wel handig enja die 24/7 de eerste week tja heb nu al 5 dagen 18/6 dus om hem nu op 24/7 te doen lijkt me nie handig laad het gewoon langzaam zo veder gaan maar ik dacht is 18watt nie te weinig voor als ze dalijk wa grooter zijn en het weer is nog niet goed? laad het me weten mensen poste kan geen kwaad antarctia thx voor je info peace

      Comment


        #18
        Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

        dag medekwekers zo zijn we weer een weekje veder zie dat er nie veel gepost word agjah zo heel bijzonder is het nog nie dusja maar ze zijn wel een heel stuk gegroeit ze zien er prachtig uit aleen 1 heeft een bladprobleem de blaadjes krullen op naar binne egt vaag heb dit nog nooit mee gemaakt of bij iemand gezien dus hoop dat iemand mij er iets over kan vertelen en een middel kan vertelen want het is begonen na de lobblaadjes en nu gaat het op ale blaadjes veder zie ik dus das wel vreemd enja voor de rest heb nog een tijd schakelaar gehaald voor de rest nie veel gebeurt hoop dat de zon zo gaat schijnen hier zijn wa fotos peace

        IMG_0091..jpgIMG_0086..jpgIMG_0085..jpgIMG_0090..jpgIMG_0088..jpgIMG_0087..jpgIMG_0092..jpgIMG_0089..jpgIMG_0084..jpgIMG_0083..jpg
        Last edited by thegod; 15 April 2010, 11:15.

        Comment


          #19
          Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

          Ze hebben allemaal beetj de scheef blader ziekte xD

          Comment


            #20
            Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

            ja idd aleen die ene heel erg en hij groeit ook niet zo hard de andere 4 groeien goed door dus als iemand mij kan helpen met da probleem zouw wel fijn zijn

            Comment


              #21
              Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

              ze zien er nie slecht uit maat maar die ene is wel klote he denk da je die al wel kan weg gooien al blijft die zoo al die blaadjes opkrullen hou ons op de hoogte groete

              Comment


                #22
                Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                zoo het is al weer een tijd geleden dat ik iets heb gepost heb het even druk gehad maar daar hebben mij schatjuhs geen last van ze doen het keurig heb ze met dat kut weer van de afgelope dage heletijd binne buiten moeten zeten en vandaag kon ik ze eindelijk met de zon lkkr over poten naar de 65 liter specie kuipen owjah die 1ne kleine was niks dus heb ik weg gegooid heb gister 5x a.m.s gehaald van de greenhouse dus ook een indica dit jaar komt wel iets later heb hem gister op een bordje gelegd zag volgens mij vandaag al een klein worteltje dus de kiemkracht is ook heb bij de 4 haze die buite staan ook plagron roots erbij gegooit ga het concept van plagron bio volgen maar wel een beetje zelf ingericht schema heb gister de plagron roots plagron phyt amin plagron bloom plagron grow en green sensation gekogt ook heb ik al potgrond de plagron light mix met perliet dus helemaal plagron dit jaar^^nu maar hopen op een heerlijk weertje ik zal jullie vanaf nu ook goed op de hoogte houden hier een paar fotos komen er nog paar bij van de voeding en de a.m.s peace

                IMG_0113.jpgIMG_0109.jpg
                Last edited by thegod; 4 May 2010, 21:50.

                Comment


                  #23
                  Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                  als een blad gaat krullen is teken van overvoeding
                  Hoop dat je goede buren hebt
                  want Arjan Haze 1 reuken erg sterk
                  vorig de platpetten alles in beslag genomen
                  door mijn leuke buurvrouw

                  Comment


                    #24
                    Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                    ooo vervelend hoop dat het bij mij niet het geval is is het 3 jaar op rij voor mij maja dit is wel een goed wietje we zullen zien wat dit jaar god ons schenk

                    Comment


                      #25
                      Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                      reuk nu maar eens aan de plant en hoe groter je plant hoe meer hij reukt,
                      maar je moet wel half of eind juni gaan verduisteren
                      Dit jaat heb ik 1 Super Silver Haze en 3 Super Lemon Skunk als deze teveel gaan reuken
                      ga doosje luchtverfrisser ophangen kosten niet dacht 90 euro cent

                      Comment


                        #26
                        Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                        ja idd ze stinke al goed laad staan als er tope aan zitte en ja die lucht verfrissers werkt dat serieus al hang je da aan je plant? en ja jij ook suc6 met je haze

                        Comment


                          #27
                          Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                          zijn van die doosje waarvan je de sticker van af trekt
                          Gewoon een paar doosjes kopen en vooral bloemen of dennegeur
                          aan de muur hangen niet aan de plant

                          Comment


                            #28
                            Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                            ok dankjewel dat ga ik doen

                            Comment


                              #29
                              Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                              ziet er goed uit maat mijne gaan deze week ook in de cementkuip we blijven volgen
                              sigpic

                              Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
                              May Jah Bless The Herbs

                              Comment


                                #30
                                Re: 3e kweek *TheGod* 5x arjan"s haze #1

                                ok srry mensen voor het zo lang wachten maar ze deden het zo kut in het begin toen ik ze naar buiten had gedaan had 2 dagen zon en daarna 2 weken regen gvd door die 2 weken zijn 2 van de 4 planten erg gaan strekken op 2 plaatsen zonde ook door het voeden heb ik ze perongluk overvoed heb ze nu inmiddels weer een beetje goed staan je ziet op de fotos dat ze paar gele blaadjes heben onderaan dat was van die overvoeding maar nu hadden we deze week heel de week zon en ik denk zal maar gewoon water geven en dat is goed uitgevallen de zijtakken schieten eruit en de bovenste groeispeurt wil nu ook wel gas geven heb nu ook nog 5x a.m.s gehaald heb er eentje ontkiemt en onder tl gezet die gaat deze week ook naar buiten toe in een specie kuip (65l) uhh ja heb ook voeding gehaald samen met vriend van me doen we daar samen mee hij heeft 5x super lemon haze staan zal die ook samen gaan voegen in deze topic hij heeft ook 5x 65l species maar moet daar nog ff fotos gaan maken en niet te vergeten gaan we ook met zn 2e een groote guerilla kweek opzeten en ook deze komt erbij in deze topic nouwja ik hoop dat ik jullie weer beetje op de hoogte heb gesteld en zal vanaf nu proberen elke vrijdag een verslagje uit te brengen reacties zijn altijd welkom

                                hier wa fotos en tot volgende week peace
                                Attached Files
                                Last edited by thegod; 29 May 2010, 20:40.

                                Comment

                                Bezig...
                                X