Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

    Ik vind ze er allemaal eigenlijk best gezond uitzien. Water geven is kijken voelen tillen aan je pot en leren.
    Ik zou me geen zorgen maken zijn ietsje gestrekt door het weinige licht maar zien er fris en gezond uit.

    Grtz

    Comment


      #77
      Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

      ik denk dat ik The bom even een daggie oversla met watergeven en early girl juist iets meer geef.

      Kijken wat het doet.

      Comment


        #78
        Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

        Ik vind ze er niet 'slap' bijhangen hoor. Je beeldt het je in denk ik . Gewoon voelen met je vinger of de aarde wat vochtig is of niet (NIET NAT!) en zoniet dan wat water geven . Water geven moet volgens mij echt op gevoel gegeven worden, dat leer je met de tijd.

        Comment


          #79
          Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

          Ze staan er allemaal beter bij dan te voren.
          Heb the Bom dus wat minder water gegeven en die trok meteen weer bij met z;n blaadjes de lkucht in van vreugde
          Ik heb Monty's ''advies'' opgevolgd en me lampen toch maar horizontaal geplaatst.
          Ik kan het evrschil in groeien nu al merken sinds ik ze horizontaal heb strekken de blaadjes mooi strak en iets omhoog.

          Comment


            #80
            Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

            Hallo,

            Heb ze vandaag even buiten gezet.
            Ik vind dat de stam wel sterk genoeg.
            Soms kotm er ene wind vlaagje en dan zie je blaadjes WOEM door de lucht gaan.
            Ik vroeg me af ok gewoon een sate prikker in de grond er naast kon steken?
            Beschadig ik dan de wortels? handig om dan ff wat wortel stim te geven?

            Ze staan er nu zo bij
            Attached Files

            Comment


              #81

              Comment


                #82
                Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

                Aangezien dat ze in de vollegrond komen is het niet erg dat ze strekken, en hoef je ze niet meer over te potten.
                Zet ze gewoon in de vollegrond, top ze eens en laat ze maar groeien...
                Ondersteunen vind ik ook niet nodig want de wind maakt je plant steviger.
                Ze hebben al een 7 vingerig blad dacht ik. Dus keep on growing dude

                Comment


                  #83
                  Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

                  @Jona. Ja ik was dat al van plan om ze tot de lobblaadjes te overpotten.
                  Ze krijgen nu van de grond tot de lobbladdjes ene soort van plastic laagje tegen de stam.

                  @ready set grow. Ze hebben nu 5 vingerige blaadjes. nog geen 7 of ik ben blind
                  Ze beginnen ook al tussen de oksel van de plant en het eerste blad extra bladeren aan te maken met een stengeltje.

                  Vind ze zelf erg mooi groeien.
                  1 blad heeft wel 2 rare zwarte puntje op het blad.
                  Maar niks ernsitgs denk ik.
                  Heb vandaag ook perongeluk een deel van me lamp op limp dick laten vallen.
                  Maar ze vond het niet erg denk ik. staat er nog het zelfde bij.
                  Ze staan nu weer lekker buiten met dit heerlijke weer

                  Ben er nu ook helemaal uit.
                  Er gaan er 2 in de volle grond naast de kas waar de meeste zon op de dag is.
                  Heb hier ook nog 3 specie kuipen staan. Ik denk dat de maten... 100L,80L en 65 Liter

                  Dus dat word interessant

                  Thanks voor de reacties

                  Comment


                    #84
                    Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

                    Als je goed kijkt in het groei punt zal je wel een 7 vingerig blad zien :p

                    Comment


                      #85
                      Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

                      haha
                      me planten zijn tussen de 5 en 7 de node... ik wil ze nog fimmen..toppen.
                      Kan ik dat nu het best doen toch?
                      Kan ik dat het beste doen net voor het licht uitgaar?
                      Of maakt dit niks uit?

                      Comment


                        #86
                        Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

                        ziet er goed uit..
                        beetje laat, maar ik ga m volgen
                        sigpic

                        Comment


                          #87
                          Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

                          maakt nix uit, ik heb ze ook net getopt :p

                          Comment


                            #88
                            Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

                            Voor alle volgers

                            Heb vandaag me plantjes gefimmt/ getopt.
                            Bij Limp Dick ging het Fimmen mis en trok ik perongeluk de hele groeischeut er vanaf dus die is sws getopt
                            Als er resultaat is te zien komen de foto's Miss zet ik er nog wel ff fototje op van hoe ze gefimt zijn.

                            Ga nu slapen.


                            Last edited by Amili; 24 May 2010, 00:18.

                            Comment


                              #89
                              Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

                              Goeie avond mensen,

                              Me plantjes hebben er de heletijd tot nu toe goed gedaan.
                              Ik had al wat verrandering in me blad gezien qua kleur, maar dacht dat wel bijtrok.
                              Niet dus. Ik zie steeds meer verkleuren en dacht eerst dat het meeldauw was. Ze kregen namelijk wit achtige puntjes.
                              Dit was het dus niet. Het schijnt dat je meeldauw van je bladeren af kan vegen.
                              Dit was dus niet het geval. Vandaag beetje rond gevraagd. En zag net dat de puntjes geeler werden
                              en me wat ouwere bladeren ook.

                              Dit is neit gek want ze staan ook al bijna 4 weken in de light mix. terwijl lightmix maar voor 3 weken voeding geeft.
                              Helaas zijn dus de winkels gesloten op maandag. Dus ga ik dinsdag naar de growshop om groei/bloei voeding te kopen en een nieuwe mix. Ik denk dat ik voor de Bat-Mix ga of voor de Royal-Mix.

                              Nog wat pictures van hoe ze er vanmiddag bij stonden.
                              Nu staan ze nog iets minder mooier.
                              Maar het blijven je schatjes he

                              Slaap ze

                              Thanks voor alle hulp iedereen
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...835#post137835
                              Attached Files

                              Comment


                                #90
                                Re: 5 x WW (Fem) potten--> Vollegrond

                                Hallo,
                                Heb Ivory, Early Girl en Pain killer naar buiten gedaan.

                                Ivory staat in een 45L kuip
                                Early girl en Pain killer in de vollegrond.
                                Ivory heb ik in een light growmix weer gezet omdat ik die toch nog had staan.
                                Early girl en Painkiller staan ook ene beetje in de light growmix.

                                Zie zelf maar
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...
                                X