Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek 1x Amnesia-Haze(fem)/ 2x Power Plant/ Columbian

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Buitenkweek 1x Amnesia-Haze(fem)/ 2x Power Plant/ Columbian

Hey Ulrike,

Dringend over potten!!!
    De plantjes zijn veel te groot om in deze kleine potjes te staan.
    En geef ze meer zon licht.
    Door ze te verpotten en ze meer licht te geven gaan ze hun nog veel breder zetten.
    Veel succes en ga je zeker volgen.

Greatz Sensi Lady

Comment

Hoi!
      Bedankt voor de tips! Was al even van plan ze te verpotten maar vond de tijd niet. Heb ze nu allemaal verpot gisteren.
      De meeste planten staan in oude emmers, en een paar in potten. Heb gewerkt met kokosaarde en ook wat gewone bloemaarde. De serre staan nu ook bijna altijd open dus denk
      ik dat de planten nu wel wat voller zullen worden en minder strekken ( het zijn vnml 2 planten die strekken).
      Heb wat last van witte vlekjes of een soort witten schijn op de randen van sommige bladeren (zie foto), vraag me af wat het is ?

ik dat de planten nu wel wat voller zullen worden en minder strekken ( het zijn vnml 2 planten die strekken).

Hier wat foto's:
      BILD4594.jpg BILD4623.jpgBILD4616.jpgBILD4614.jpgBILD4609.jpgBILD4610.jpgBILD4611.jpg
      Power Plants:
      BILD4600.jpg

Amnesia-haze:
      BILD4595.jpgBILD4602.jpgBILD4605.jpg

Grtz Ulrike
      Attached Files
      Last edited by ulrike; 17 June 2010, 15:37.

Comment

joepie de plantjes zullen blij zijn
        Ik zie je foto's niet misschien verkeerd geupload?
        grtz

Comment

idd nu kan ik ze zien, ze zien er veeeel beter uit dan de vorige keernice

Comment

DSC03417.JPG

DSC03411.JPGDSC03413.JPGDSC03418.JPGDSC03404.JPGDSC03414.JPGDSC03406.JPG
            Amnesia-Haze
            DSC03415.JPGDSC03410.JPG

Power Plants
            DSC03416.JPG

Voor de rest zien ze er allemaal goed uit, denk ik...
            Grtz Ulrike

Comment

Heb vandaag de amnesia getopt en alle planten hebben voeding gekregen! De low ryder Santa Maria is ontkiemd en is gepot.
              De columbian-plant die bruine bladeren had is precies weer wat verbeterd, de slechte bladeren zijn eraf gesneden en hij staat nu ook gewoon
              buiten met enkele andere columbians. Op die manier hebben de plantjes die in de serre staan meer plaats..

voeding + grond (cocos, wel in combinatie met gewone grond):
              DSC03433.jpgDSC03432.jpg
              Foto's:
              DSC03421.jpglwr Santa Maria.jpgpowerplant 2b.jpgpowerplant1.jpgAmnesia-Haze (2).jpgamnesia-haze.jpg

colum.jpgcolum 1.jpggefimde top.jpgcolum 2.jpgDSC03446.jpg

Grtz Ulrike..
              Last edited by ulrike; 20 June 2010, 17:24.

Comment

Comment

Stenen potten verdampen water, probeer die over te potten naar plastiek, heb ik ook gedaan en werkt veel beter anders moet je elke dag water geven.

Grtz

Comment

Bedankt voor de tip! Heb de Amnesia-Haze en 2 Powerplants verpot naar plastic potten. Ook de zon en voeding hebben hun werk gedaan. De Amnesia-Haze is flink gegroeid en begint echt mooi vol te worden, ze is nu een kleine 60 cm.
                    De Power Plants zijn nu met 4(waarvan 1 sinds het begin al beetje gehandicapt). Van de columbians heb ik de 4 mooiste uitgehaald en deze worden
                    binnen enkele dagen in het wild gezet.Khoop dat er geen mannetjes tussen zitten, maar het is wss nog te vroeg om dat te zien. De lowryder Santa Maria begint ook aardig te schieten..

Heb wel last van kleine vliegjes en hun eitjes op de planten! Iemand een idee om deze te bestrijden?

Hier enkele foto's:
                    Columbians:
                    colum2.jpgcolum3.jpgcolum1.jpgcolum4.jpgcolum4b.jpg

Amnesia-Haze:
                    A-H.jpgamnesia-haze.jpgamnesia-haze2.jpg

Power Plants:
                    powerpl2.jpgpowerpl1.jpgGetAttachment.jpgpowerpl3.jpgpowerpl4.jpg

Lowryder Santa Maria:
                    santa maria.jpg

Grtz Ulrike
                    Last edited by ulrike; 29 June 2010, 15:21.

Comment

eeh ulrike. die beestjes krijg je gemakkelijk weg met SPRUZIT van ecostyle. heeft ook geen gevolgen of effecten op de plant zelf. vrijwel bij elk tuincentrum verkrijgbaar. greetzz

Comment

@ stafford: bedankt voor de tip!
                        +update:

De laatste foto's van de columbians want vanaf nu zullen ze in het wild staan. 2 ervan vertonen witte haartjes, dus dat zouden al vrouwtjes moeten zijn.
                        DSC03578.jpgDSC03579.jpgDSC03581.jpgDSC03582.jpg

Alle planten nog eens samen
                        DSC03587.jpgDSC03583.jpg

Power Plants(3):
                        DSC03562.jpgDSC03566.jpgDSC03559.jpgDSC03558.jpgDSC03555.jpgDSC03560.jpg

Amnesia-Haze:
                        DSC03554.jpgDSC03557.jpgDSC03561.jpg

Santa Maria(low ryder):
                        DSC03563.jpgDSC03564.jpg

Grtz x
                        Last edited by ulrike; 6 July 2010, 08:54.

Comment

deze gaan ook heel lekker, bedankt voor je reactie bij mijn pptjes
                          zelf heb ik bio-grow van biobizz staan, was daar vorig jaar erg tevreden over...
                          maar doe je bij elke waterbeurt voeding erin?
                          ik geef nu alleen water omdat ze ook in een allin mix potgrond staan

flits
                          I ain't going nowhere, untill I done it all!

Comment

nee, niet bij iedere waterbeurt. 1 a 2 keer per week zodat ze regelmatig wat voedingsstoffen binnenhebben maar toch nie teveel ook!

Comment

ze zien er goed ook uit ulrike. Ga je geen foto's meer nemen eens de columbian op de guerilla spot staan?
                              ik ga dan eens komen kijken achter mijn reis.
                              grtn

Comment

ziet er mooi uit, ben benieuwd naar je amnesia haze en lowryder, hier heb ik zelf intresse in
                                Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
                                Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

Comment

Bezig...
                                X