onder de spaanse zon
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: onder de spaanse zon
Vindt je ze er netjes uitzien?
Ben me de pleuris geschrokken toen ik al die plekken van de voeding zag, hoop dat ze er nog van herstellen.
Ik ga meteen ff zoeken naar jouw verslagsigpicComment
-
Hea,
Groeit wel weer goed denk ik en iets minder voeding geven staan er lekker bij ondanks de kleine probleempjes
greetzzComment
-
-
Comment
-
Nee pas maar op
..
Dat mogen wij alleen !
Succes toegewenst !Comment
-
Ik was mn pot plantjes nog vergeten erop te zetten, dus hier de foto's van de 2 vrouwtjes hercules ze zijn nu 11 cm hoog.
DSC01788.jpgDSC01786.jpgpot2.jpgpot1.jpgDSC01785.jpg
Ik zie ze bijna groeien die gaan ook lekker ben benieuwd of deze ook 15 cm per week groeien lolLast edited by inti; 18 June 2010, 17:52.sigpicComment
-
ze groeien allesinds mooi die in de potten lekker breed met vertakkingen.
Jammer van je planten in volle grond, maar dat komt idd wel nog allemaal goed no worry
Heb je tips over hoe je een put graaft met stenen in?ik had gelezen dat je veel hebt gezwoegt om je put te graven, volgende week is het aan ik om te zwoegen
Misschien een systeem gevonden om het wat dragelijker te maken?
succes met je plantjes en enjoy spain
grtz tarzComment
-
Helaas geen systeem, gewoon met hamer en beitel de grootste brokken rots weggehakt, was vorig jaar al begonnen maar wilde de gaten groter maken om ze meer te kunnen laten groeien, dus ben daar mee verder gegaan.ze groeien allesinds mooi die in de potten lekker breed met vertakkingen.
Jammer van je planten in volle grond, maar dat komt idd wel nog allemaal goed no worry
Heb je tips over hoe je een put graaft met stenen in?ik had gelezen dat je veel hebt gezwoegt om je put te graven, volgende week is het aan ik om te zwoegen
Misschien een systeem gevonden om het wat dragelijker te maken?
succes met je plantjes en enjoy spain
grtz tarz
Wel belangrijk maar dat weet je vast zelf ook wel om ze terras vormig te plaatsen dat ze allemaal zoveel mogelijk zon krijgen.
Ik heb daarbij ook gekozen voor de duurste aarde met veel perliet om zoveel mogelijk vocht vast te houden dat hebben ze hier wel nodig.
Morgen maak ik weer foto's voor de 4 e week in de grond, gelukkig heeft het nieuwe blad niet veel last van de overvoeding.
Bedankt en jij ook succes met het hakken en graven.sigpicComment
-
Ok hier is dan weer de wekelijkse update.
De planten hebben de voeding overleefd gelukkig en het nieuwe blad ziet er nog normaal uit.
Ben wel begonnen met wat meer water geven want vorig jaar was ik daar wat laat mee en ging het blad opkrullen dus dat moeten we niet meer hebben.
plantje1.jpg plantje1a.jpgplant 1 is nu 64 cm hoog en is weer 14 cm de hoogte in gegaan
plantje2.jpg plant2a.jpgplant 2 is nu 67 cm hoog en is 12 cm de hoogte in gegroeid
plant3a.jpgplant3.jpgplant 3 68 cm hoog, 13 cm gegroeid
plant4a.jpgplant4.jpgplant4 76 cm hoog,14 cm gegroeid
plant5a.jpgplant5.jpgplant 5 63 cm hoog, 13 cm gegroeid
Als dat zo doorgaat ben ik wel benieuwd hoe hoog ze gaan worden
pot1a.jpgpot1.jpgpot 1 22 cm hoog, 11 cm gegroeid
pot2a.jpgpot2.jpgpot 2 18 cm hoog, 7 cm gegroeidsigpicComment
-
idd als dit zo blijft doorgaan heb je binnen de kortste keren een paar minibomen
ze doen het blijkbaar niet alleen goed in de hoogte maar ook in de breedte wat ook belangrijk is natuurlijk
Tof dat ze hersteld zijn van de overvoeding
ben al benieuwd hoeveel cm ze volgende week gegroeid zullen zijn misschien 20
dat word een mooie oogst
grtz tarzComment
-
hehe ik zat meer te denken aan vroege kerstbomen lolidd als dit zo blijft doorgaan heb je binnen de kortste keren een paar minibomen
ze doen het blijkbaar niet alleen goed in de hoogte maar ook in de breedte wat ook belangrijk is natuurlijk
Tof dat ze hersteld zijn van de overvoeding
ben al benieuwd hoeveel cm ze volgende week gegroeid zullen zijn misschien 20
dat word een mooie oogst
grtz tarz
ze hebben nog wel wat schade door de voeding ( wat gaat dat trouwens snel zeg ) vooral op de oudere bladen, maar het nieuwe ziet er goed uit.
Ze gaan idd ook erg in de breedte maar dat kan ik niet echt meten met mn centimeter.
Ik vraag me ook af hoe lang ze zo snel groeien we gaan het zien en meemaken ik hou je op de hoogte
sigpicComment

Comment