onder de spaanse zon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • inti
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2009
    • 1259

    #91
    Re: onder de spaanse zon

    Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
    Zal lekker ruiken daar bij jou in die bossen wonen er geen andere mensen in de buurt?

    groetjes
    hey belladonna,

    het ruiken valt nog erg mee nog niks te ruiken op het moment.
    Ik loop aan de onderkant en bovenkant van de berg waar ik woon met mn hond te snuffelen maar nog nix te ruiken.
    Nee buren heb ik niet in de buurt dus dat is geen probleem gelukkig.
    sigpic

    Comment

    • inti
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2009
      • 1259

      #92
      Re: onder de spaanse zon

      Hier wat foto's van 1 van de planten met een raar blad lijkt wel een tekort aan iets.
      Hopelijk is het genoeg om bloei voeding te geven.
      DSC01945.jpgDSC01949.jpgDSC01951.jpg
      Als iemand een idee heeft of een tip heeft hoor ik t graag thx
      sigpic

      Comment

      • flitspaal123
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2010
        • 233

        #93
        Re: onder de spaanse zon

        je planten staan inde bloei dus denk dat ze energie en voeding uit het blad treken en dat voor de toppen gebruiken...

        grtzz flits
        I ain't going nowhere, untill I done it all!

        Comment

        • inti
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2009
          • 1259

          #94
          Re: onder de spaanse zon

          ok bedankt voor je bericht.
          Ik weet nog niet zeker of ik juist voeding moet geven omdat dit de enige plant is die dit heeft en een tekort heeft,
          of dat ik juist moet stoppen met de voeding omdat het op overvoeding lijkt.

          Iemand een suggestie ?
          sigpic

          Comment

          • Djzusie
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2010
            • 198

            #95
            Re: onder de spaanse zon

            Hoi Inti,

            ben best een beetje jaloers op dat mooie weer, en locatie daar, hier is het nat en droog van alles wat. Verder heb je mooie dames staan daar.

            wat betreft de blaadjes met een raar kleurtje.

            ik denk als het de onderste bladeren zijn dat het een begin is van wat voedingstekorten, en de onderste blaadjes verkleuren altijd als eerste. je zou kunnen poroberen om de bloeivoeding iets op te schroeven, wel goed naar de planten blijven kijken.

            of nog even wachten of er meer blaadjes en planten dit verschijnsel krijgen, en dan keuzes maken.

            Succes met de dames en maak er wat moois van.

            grtz,
            Djzusie

            Comment

            • inti
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2009
              • 1259

              #96
              Re: onder de spaanse zon

              hey Djzusie,

              Bedankt voor je bericht.

              Het gekke is dat de blaadjes ook hoog in de plant zitten voornamelijk aan de binnenkant van de plant.
              Ik hou het nog ff in de gaten en ga wat meer voeding geven
              sigpic

              Comment

              • Djzusie
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Apr 2010
                • 198

                #97
                Re: onder de spaanse zon

                zou het ook kunnen dat deze bladeren geen, of veel te weinig licht krijgen? zou misschien ook nog een oorzaak kunnen zijn.

                we wachten af.

                Comment

                • inti
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2009
                  • 1259

                  #98
                  Re: onder de spaanse zon

                  dat zou kunnen, ze zitten wel aan de binnenkant van de plant maar denk wel dat ze licht krijgen.
                  sigpic

                  Comment

                  • inti
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2009
                    • 1259

                    #99
                    Re: onder de spaanse zon

                    UPDATE WEEK 11

                    De groei is er zo op het eerste gezicht wel vanaf dus ga ik de planten niet meer opmeten, de bloei is lekker doorgezet dus dat is veel interessanter.


                    DSC01959.jpg plant 1 de bloei is begonnen maar nog niet echt toppen

                    DSC01960.jpgplant 2 heeft al aardige topjes

                    plant-3.jpgplant 3 gaat als een speer, veel toppen en slaat al een beetje wit uit

                    top-plant-3.jpgtoppie van plant 3

                    plant4.jpgplant 4 is een beetje het probleem kindje. Laat begonnen met bloeien loopt aardig achter bij de rest en heeft van die rare blaadjes. De plant is wel het grootste. Het lijkt wel of eerst de punten van het blad geel worden dan de zijkanten en het midden blijft groen. Hopen dat het bloeien goed gaat.

                    plant5.jpgplant 5 klein maar fijn. Kleinste plantje die als eerste ging bloeien.

                    top-plant-5.jpgtop plant 5

                    top-pot-1.jpgpot1.jpgpot 1

                    pot2.jpgpot 2 wel grappig om te zien hoeveel de planten verschillen
                    sigpic

                    Comment

                    • monty
                      Banned
                      • May 2009
                      • 11215

                      #100
                      Re: onder de spaanse zon

                      Op je ene wat mindere staan er allemaal prachtplanten daarzo. Dat gaan lekkere toppen worden zo te zien.

                      Grtz

                      Comment

                      • tumble trimmert
                        Banned
                        • Mar 2010
                        • 3610

                        #101
                        Re: onder de spaanse zon

                        de tering die gaan hard

                        Comment

                        • Droompie
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Jun 2010
                          • 71

                          #102
                          Re: onder de spaanse zon

                          Oorspronkelijk geplaatst door inti
                          Hier wat foto's van 1 van de planten met een raar blad lijkt wel een tekort aan iets.
                          Hopelijk is het genoeg om bloei voeding te geven.
                          [ATTACH=CONFIG]44219[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]44220[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]44221[/ATTACH]
                          Als iemand een idee heeft of een tip heeft hoor ik t graag thx

                          Ik herken het, heb het bij mij ook met 4 die in de bloei staan, ik constateerde het voor mezelf als voeding tekort...
                          Dream as if you 'll live forever...
                          Live as if you 'll die today!

                          Comment

                          • inti
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2009
                            • 1259

                            #103
                            Re: onder de spaanse zon

                            Oorspronkelijk geplaatst door Droompie
                            Ik herken het, heb het bij mij ook met 4 die in de bloei staan, ik constateerde het voor mezelf als voeding tekort...
                            Bedankt voor je bericht.

                            Ok is al een beetje geruststelling.
                            Heb jij ook een verslagje of foto's van dat blad, zou ik graag willen zien
                            sigpic

                            Comment

                            • inti
                              Expert Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2009
                              • 1259

                              #104
                              Re: onder de spaanse zon

                              Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert
                              de tering die gaan hard
                              Ja ze zijn aardig gegroeid nu de bloei nog overleven lol
                              sigpic

                              Comment

                              • inti
                                Expert Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2009
                                • 1259

                                #105
                                Re: onder de spaanse zon

                                Oorspronkelijk geplaatst door monty
                                Op je ene wat mindere staan er allemaal prachtplanten daarzo. Dat gaan lekkere toppen worden zo te zien.

                                Grtz
                                Bedankt, de toppen groeien gestaag.
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...