onder de spaanse zon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dhaese
    Retired
    • Aug 2010
    • 2

    #106
    Re: onder de spaanse zon

    Mooie platen hoor echt

    Comment

    • inti
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2009
      • 1259

      #107
      Re: onder de spaanse zon

      dank je
      sigpic

      Comment

      • joekie
        Gandhi Ganjamaster
        MemberLucky Member
        • Apr 2008
        • 486

        #108
        Re: onder de spaanse zon

        wat ziet dat er heerlijk uit ! ik wil zo snel mogelijk weg uit dit k.. eeh kikkerlandje.

        ik vraag me af, hoeveel liter voeding je er al doorheen hebt gejaagd

        ga zo door, ben erg benieuwd!
        sigpic

        Comment

        • inti
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2009
          • 1259

          #109
          Re: onder de spaanse zon

          Hey joekie,

          bedankt voor je bericht.
          Ach hier is t ook niet alles hoor, buiten 36 graden in de schaduw en zo een super hete wind die om het huis blaast.
          Blijf maar ff binnen is koeler.
          Met de voeding ben ik gestopt om te kijken of t dan beter gaat met de plat, geef geen enkele plant meer voeding.
          Enne zoveel voeding gaf ik niet hoor, ben nog met een fles van vorig jaar bezig
          sigpic

          Comment

          • joekie
            Gandhi Ganjamaster
            MemberLucky Member
            • Apr 2008
            • 486

            #110
            Re: onder de spaanse zon

            oh, ik dacht dat je er al een aantal flessen door heen had gegooid, hahah
            maar ze zien er echt super uit, is het alleen niet te vroeg om te stoppen met voeden?
            groeten joekie
            sigpic

            Comment

            • inti
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2009
              • 1259

              #111
              Re: onder de spaanse zon

              Ben eigenlijk gestopt met voeding omdat het blad er slecht ging uitzien, ben ben te vroeg voeding dus ff kijken hoe het gaat zonder voeding.
              Morgen maak ik weer een update met foto's.
              sigpic

              Comment

              • joekie
                Gandhi Ganjamaster
                MemberLucky Member
                • Apr 2008
                • 486

                #112
                Re: onder de spaanse zon

                oke, ben benieuwd
                sigpic

                Comment

                • inti
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2009
                  • 1259

                  #113
                  Re: onder de spaanse zon

                  UPDATE WEEK 12

                  De planten zijn nog aardig aan t doorgroeien in de bloei, wilde ze eigenlijk opmeten maar dat durfde ik niet meer.
                  Ik heb een probleem met een wespennest vlak bij de plantjes daarom moet ik vroeg in de ochtend water geven en laat in de avond. In de middag water geven is een probleem geworden, ben al 2 keer aangevallen en tis geen pretje die steken, alhoewel direct azijn op de plek lijkt toch wat te verzachten. Heb ik weer.
                  Kan ook geen bedrijf bellen om ze weg te halen omdat ze dan die planten zien, moet je toch voor oppassen hier in spanje. Nou ja on topic dan maar.

                  plant1.jpgplant1.jpgplant 1 is echt mega groot jammer dat dat niet echt te zien is op de foto, zal kijken of ik morgenochtend wat kan opmeten hij groeit nog steeds en blijft wat achter in de bloei in vergelijking met een andere plant die veel verder is ( plant 3 )

                  plant2.jpgplant2.jpgplant 2 is kleiner dan de rest maar is wel lekker aan t bloeientop-plant2.jpg top-plant2.jpgtop van plant 2

                  plant3.jpg plant 3 ben ik heel blij mee ziet er goed uit lekker aan t bloeien en slaat al lekker wit uit top-plant3.jpg top plant 3

                  plant4.jpgplantje 4 is het zorgenkindje 1 kant ziet er zeer slecht uit vraag me af ik die slechte takken kan wegknippen want hij bloeit wel al

                  plant5.jpgplantje 5 ook al lekker aan de bloei het lijkt wel dat de kleinste planten het eerst beginnen te bloeien en het snelst gaan top-plant5.jpg toppie plant 5

                  pot1.jpgpot 1 heeft t slecht denk dat t te heet is voor een pot maar ja het bloeit en leeft nog top-pot1.jpg top pot 1

                  pot2.jpg pot 2 gaat wat beter top-pot2.jpg het topje
                  sigpic

                  Comment

                  • belladonna
                    Guru of all Growers
                    Lucky Member
                    • Aug 2008
                    • 10674

                    #114
                    Re: onder de spaanse zon

                    Jamiiieeeeeeeeeeeee ikke jaloers
                    God was never on your side..

                    Comment

                    • inti
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2009
                      • 1259

                      #115
                      Re: onder de spaanse zon

                      lol so far so good ik word alleen gek van die klote wespen kan niet echt meer in de buurt komen alleen in de ochtend en savonds daar word ik paranoia van steeds kijken of je niet wordt aangevallen
                      sigpic

                      Comment

                      • Spliffmeister
                        Retired
                        • Jun 2009
                        • 32

                        #116
                        Re: onder de spaanse zon

                        wow het zijn vette struiken geworden :O doe zo voort zou ik zeggen!
                        wespen en vooral bijen worden rustig bij rook, smoor een dikke top als je gaat kijken, mss worden ze er kalm van
                        en als alternatief wordt het een imkerspak hé
                        overvoeding zal het niet zijn denk ik, het lijkt er niet op dat je toppen verbrand zijn..

                        Comment

                        • enduror
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Jul 2010
                          • 60

                          #117
                          Re: onder de spaanse zon

                          nice going ziet er smakelijk uit

                          Comment

                          • B3NJAMIN
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Jun 2010
                            • 46

                            #118
                            Re: onder de spaanse zon

                            Ziet er lekker uit!!! en je zit daar precies wel goed daar in Spanje

                            Comment

                            • Peterww
                              Gandhi Ganjamaster
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2010
                              • 492

                              #119
                              Re: onder de spaanse zon

                              pfoe hee, mooi planten heb je daar staan zeg! alleen klote van die wespen indd, ikzelf bekijk mijn planten het liefst zovaak mogelijk

                              keep on growing.
                              Is het glas halfleeg of halfvol?

                              Comment

                              • inti
                                Expert Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2009
                                • 1259

                                #120
                                Re: onder de spaanse zon

                                bedankt voor je berichtje,
                                Ja ik ga rustig door vannacht wel klote weer geweest met stortbuien 1 tak is gebroken kan ik die gewoon wegknippen of beter laten zitten.
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...