onder de spaanse zon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mister_fix_it
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 144

    #151
    Re: onder de spaanse zon

    lol, lijkt me ook beter te roken als ie ff de tijd krijgt om te drogen

    maarreeh had je brand in de koelkast ofzo?!



    of toch corona of desperados ofzo?! (tis spanje toch )

    Comment

    • Weedy
      Ultra Grower
      420 MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2248

      #152
      Re: onder de spaanse zon

      Of San Miquel, of Estrella Damm

      Of gewoon Heineken, of Grolsch..

      - -

      Ziet er echt prima uit Inti! Die toppen zien er ook prima uit, kan alleen moeilijk inschatten hoe groot ze nu daadwerkelijk zijn. Zet er de volgende keer iets naast waarmee men kan vergelijken, bv pakje sigaretten, aansteker.. (cola fles? )
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment

      • inti
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2009
        • 1259

        #153
        Re: onder de spaanse zon

        thx Weedy

        goed idee zal ik ff proberen met de volgende update
        sigpic

        Comment

        • inti
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2009
          • 1259

          #154
          Re: onder de spaanse zon

          hier dan op verzoek wat foto's van toppies met aansteker

          DSC02027.jpg

          DSC02028.jpg

          DSC02029.jpg
          sigpic

          Comment

          • PPLANTJE
            Son of the Bong
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 418

            #155
            Re: onder de spaanse zon

            mooie topjes, wel een beetje last van de koude daar ofniet?
            ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

            Comment

            • inti
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2009
              • 1259

              #156
              Re: onder de spaanse zon

              nee eerder te heet zou ik denken
              sigpic

              Comment

              • Gonzo
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2010
                • 894

                #157
                Re: onder de spaanse zon

                zijn zeker mooije topjes maar een beetje te warm denk ik hoop dat ze ja zullen smaken

                mzzl
                Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                Comment

                • Weedy
                  Ultra Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Jul 2008
                  • 2248

                  #158
                  Re: onder de spaanse zon

                  Zo hé! Nu kunnen we pas zien hoe groot ze daadwerkelijk zijn die masterbuds van je! Thanks voor de update!

                  Cannabisplanten kunnen wel tegen een beetje warmte hoor
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment

                  • Peterww
                    Gandhi Ganjamaster
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2010
                    • 492

                    #159
                    Re: onder de spaanse zon

                    man hee, ik houd je topic zo nu en dan in de gaten.. gelukkig zijn die klote wespen nu weg! heerlijk hoor, die dikke toppen.. komt zeker een goed rokertje van die plantjes af. beter te warm dan te koud. Geniet nog van het lekkere weer in spanje, wij hebben echt dramatisch weer hier in nederland.

                    Gegroet, Peter
                    Is het glas halfleeg of halfvol?

                    Comment

                    • inti
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2009
                      • 1259

                      #160
                      Re: onder de spaanse zon

                      @ gonzo thx en ik hoop ook dat ze lekker zullen smaken!!

                      @ Weedy yw ik dacht ook de meer zon de beter maar dat geld niet voor de potten

                      @ peterww leuk dat je het topic in de gaten houdt, heerlijk tussen mn planten zitten zonder wespen. Ga zeker hopen op een lekker wietje, maar t mag van mij wel wat afkoelen pfff als ik om een uur of 1 snachts naar bed ga is t nog 30 graden buiten, als ik opsta 28 graden koelt weinig af snachts. Mag van mij wel wat minder augustus hebben we gehad dus zal snel wat gaan afkoelen. Als ik toch geen zwembad had gehad was ik gek geworden lol
                      sigpic

                      Comment

                      • mister_fix_it
                        Elite Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2009
                        • 144

                        #161
                        Re: onder de spaanse zon

                        wat heb jij het slecht daar zeg....

                        tjsonge jonge!!


                        lol je kan maar ergens om klagen

                        Comment

                        • inti
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2009
                          • 1259

                          #162
                          Re: onder de spaanse zon

                          altijd en overal is er wel wat te zeuren
                          sigpic

                          Comment

                          • inti
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2009
                            • 1259

                            #163
                            Re: onder de spaanse zon

                            Mn planten gaan hard achteruit pfff.
                            Vandaag pk 13 gekocht en dat ga ik 5 dagen geven ( volgens de verpakking ).
                            Moet ik dan stoppen met de bloei voeding ? Misschien een beetje veel allebei.

                            Ook gelijk een ph meter gekocht het kraantjes water hier gaf ph 8.1 misschien dat de planten daar ook niet goed tegenkunnen.
                            Nog 4 weken te gaan ik hoop dat ze het redden.
                            sigpic

                            Comment

                            • mister_fix_it
                              Elite Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2009
                              • 144

                              #164
                              Re: onder de spaanse zon

                              is het niet gewoon zo dat je planten bijna uitgebloeid zijn, had ik vorig jaar ook, dat de plant langzaam leek af te sterven tegenn het einde van de bloei periode...

                              Comment

                              • Weedy
                                Ultra Grower
                                420 MemberLucky Member
                                • Jul 2008
                                • 2248

                                #165
                                Re: onder de spaanse zon

                                Ik geloof niet dat dat kraanwater daar echt geschikt is voor planten.. we worden als nederlandse touristen ook afgeraden dat water te drinken vanwege het hoge chloor gehalte.. of je moet een sterke maag hebben Chloor is vergif.
                                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                                Comment

                                Bezig...