Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onder de spaanse zon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: onder de spaanse zon

Ik weet t Weedy.
    Ik wilde eerst ook bronwater geven kost 55 cent per 5 liter is te doen dacht ik, tot ik zag dat elke plant zo'n 12 liter water per dag gebruikt.
    Dat wordt een beetje te duur voor mij

@ mr fit-it ze zien er wel erg slecht uit hoor vind het niet het normale proces
    sigpic

Comment

Gauw naar de aquariumwinkel voor ontchloorder, anders proberen laten verdampen of uitkoken. In die winkels verkopen ze ook spul om chloorgehalte te testen, misschien handig...

Beetje zitten rondlezen en sommige zeggen dat het n fabeltje is, maar volgens mij bewijst dit bericht uit 2009 dat Spaans water zeker meer chloor bevat dan het Nederlandse... Ik vind alsnog geen Europese richtlijnen of gegevens over de verschillende landen

Onderzoekers vragen in 2009 om chloor toevoeging bij het Nederlandse drinkwater dat tot dan chloorvrij was. Er zijn een boel meer sterfgevallen aan besmettelijke ziekten dan in de buurlanden waar wel chloor gebruikt wordt.
      Last edited by albes; 2 September 2010, 16:40.

Comment

top_pot.jpg top_pot2.jpg

Wat schatten jullie in hoelang ze nog moeten ?
        sigpic

Comment

Ik ben slecht in het inschatten, dat laat ik liever aan iemand anders over. Maar ik moet zeggen, damn wat ziet dat er lekker uit!
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

thx weedy, de oogst zal minder worden dan verwacht maar ik mag hopen dat het zal smaken
            sigpic

Comment

ja, liever wat minder wiet dat het wel smaakt, dan veel wiet dat het niet te roken is.
              suc6 daar in espania.
              ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

Comment

precies m8

thx hou jullie op de hoogte
                sigpic

Comment

UPDATE WEEK 15

De laatste loodjes zijn aangebroken nog 2 of 3 weken en ik kan oogsten
                  Ik hou ze in de gaten met een loopie en het amber worden is begonnen, er zijn nogal wat witte haartjes dus ik schat zelf nog 2 weken.

Ik had nog wat zaadjes over en heb die laten uitkiemen en vandaag in potjes gedaan, gewoon voor de lol om te kijken of ze willen groeien en bloeien de laatste maanden van t jaar.

DSC02086.jpg Deze plant is een paar weken later in de bloei gegaan vandaar dat ie nog zo mooi groen is alhoewel er wel al geel blad tevoorschijn komt.

DSC02088.jpg nog een week of 3

DSC02091.jpg deze wordt ook al aardig amber.

Ik geef ze op t moment volop voeding en pk 13/ 14 en daar wil ik van de week mee stoppen om de bijsmaak weg te halen, dan de laatste 2 weken geen voeding meer.

Paar maco foto's van wat toppies

DSC02045.jpg DSC02046.jpg DSC02051.jpg DSC02054.jpg DSC02077.jpg DSC02080.jpg
                  sigpic

Comment

zien er walgelijk lekker uit

Comment

lol thx
                      sigpic

Comment

die zal lekker smaken
                        Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                        laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

ik mag t hopen
                          sigpic

Comment

UPDATE WEEK 17

Niet veel te melden behalve dat de topjes redelijk amber aan t worden zijn.
                            Behalve dat het erg druk was met wespen weer in de planten, gelukkig geen nest maar blijkbaar ruiken de toppen lekker voor die pleuris beesten.
                            Als ik de planten water ga geven doe ik een lange broek aan met laarzen en een trui LOL ben een bangerik geworden na een paar prikken
                            Ik zelf schat dat ze nog 2 weken moeten, eind september ga ik hakken.
                            Ik maak om de dag wat macro's om te kijken hoeveel er al amber is.

Hierbij wat macro's hebben jullie een idee hoe lang ze nog moeten?

DSC02231.jpg DSC02272.jpg DSC02276.jpg
                            sigpic

Comment

Ik denk dat je dat behoorlijk goed inschat inti,week of 2 moet kunnen.
                              Ziet er allemaal lekker uit zou ik zo zeggen,zal vast een mooie oogst worden.
                              Verder kun je ongeveer wel stoppen met voeden en alleen nog water geven,zal de smaak ten goede komen en ik geef je het advies mee om ze de laatste week geen water meer te geven zodat de trichomes nog wat extra hun best zullen doen.
                              Lekker dat het eind in zicht is voor je.

Grts
                              Daniella
                              Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

Aan je foto's te zien zal het niet lang meer duren

Comment

Bezig...
                                X