Welke

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Abel
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2010
    • 834

    #1

    Welke

    Korting op 420shop
    Wat voor soort wiet gaan jullie in 2011 zetten
  • barts
    Son of the Bong
    • Oct 2009
    • 409

    #2
    Re: Welke

    Je bent er wel optijd bij

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: Welke

      Groene en paarse

      Comment

      • Ventje
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2010
        • 960

        #4
        Re: Welke

        Paarse ? lekkere fruitige weed
        Welke soort ? en is dit 100% zeker paars ?

        Tegenwoordig kun je meerdere kleuren vewachten , maar geen garantie op kleuren pheno

        Ik ga van de zomer voor Sativa's onder de zon op me eilandje

        Ajo
        Ventje
        Living in Second live for real

        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

        Comment

        • Xtreme
          Banned
          • Jul 2009
          • 4271

          #5
          Re: Welke

          Kierewiet

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #6
            Re: Welke

            Oorspronkelijk geplaatst door Ventje
            Paarse ? lekkere fruitige weed
            Welke soort ? en is dit 100% zeker paars ?

            Tegenwoordig kun je meerdere kleuren vewachten , maar geen garantie op kleuren pheno

            Ik ga van de zomer voor Sativa's onder de zon op me eilandje

            Ajo
            Ventje
            Paars genoeg voor je¿CIMG2166.jpg

            Comment

            • Abel
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2010
              • 834

              #7
              Re: Welke

              Nou ja zeg lekker omheen draaien zal ik dan maar het voorbeeld geven
              Super Lemon Haze en Pineapple Chunk

              Comment

              • Smoke_mR.
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2009
                • 240

                #8
                Re: Welke

                ik ga voor Indica's in 2011.

                mijn plantjes van zomer 2010 waren bijna 3m hoog...gehehe....(is nie goed in een jeugdige buurt)
                sigpic

                Comment

                • Dissi
                  T.H.C. Master
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2010
                  • 512

                  #9
                  Re: Welke

                  Barney's LSD en een autoflower (nog aan het twijfelen welke: white russian, AK48, ... mag groot zijn)
                  Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                  The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                  Comment

                  • tomjonko
                    Bong Master
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2010
                    • 319

                    #10
                    Re: Welke

                    doe mij maar gewoon ww, doe ik al gek genoeg
                    "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

                    Comment

                    • Keza
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2010
                      • 296

                      #11
                      Re: Welke

                      ik ga een Pineapple Chunk kweken aangezien dat een deel van me achternaam is hahahaha (Pijnappel)
                      en ik denk ook nog een Arjan's Haze erbij
                      Long time ago, Back on track.

                      Comment

                      • Peterww
                        Gandhi Ganjamaster
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2010
                        • 492

                        #12
                        Re: Welke

                        Vele soorten, van Deense afkomst.

                        Ga me vooral concentreren op m'n Nadia's.

                        en verder heb ik nog een 5-tal bubble-licous.
                        Is het glas halfleeg of halfvol?

                        Comment

                        • masterpiece
                          Banned
                          • Nov 2009
                          • 35

                          #13
                          Re: Welke

                          Big bang, Early durban, Northern light, Fast bud,Fruit automatic
                          ik kijk er naar uit!
                          mischieng nog wat trainwrack ^^

                          Comment

                          • janleuri
                            Retired
                            • Oct 2008
                            • 1131

                            #14
                            Re: Welke

                            Danisch gold en nog een kruising van danish gold van vale. ben er benieuwd naar.

                            gtzz

                            Comment

                            • kroket
                              Moderator
                              420 MemberLucky MemberModerator
                              • Apr 2010
                              • 1915

                              #15
                              Re: Welke

                              Van Deense afkomst:
                              - Diesel Rooster
                              - Nadia Regina
                              - Rooster mix (kreeg ik er gratis bij )

                              De Diesel Rooster heb ik op de gok gekocht aangezien ik er geen informatie over kon vinden, hopelijk komt ze een beetje in de buurt van de NYC diesel..
                              Misschien dat iemand me iets meer kan vertellen over de Diesel Rooster?
                              - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                              - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                              Comment

                              Bezig...